Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] 30hp oli gain autol, millel oli üle 850hp. Ei ole mõtet teoretiseerida, liita, lahutada. See on nagu vana passati "tuunimine", et õhufilter 10 hp, sumps 20 hp, kanalit viilid suuremaks, 20 hp jne. Reaalne elu ei toimi nii ning igasuguseid teooriad kirjutada ei ole mõtet. On see mis on :) [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Tõstsin kaks [url=pildid.audiclub.ee/s-audid/C7/RS6C7 soft vs exhaust and water.jpg]C7 RS6 dünograafikut pealekuti[/url]. Ühel on tehtud ainult soft, teisel lisaks Millteki väljalase ja vesipritse. [/quote] Enamus tulebki vesipritsest. Neid graafikuid võib minu käest küsida ka, kui väga vaja on. Ütlen nii, et stock väljalase vs. milltek oli võimsuse vahe ilma vesipritseta mingisugune 15kw ainult, seda sellepärast, et väljaspool mega lühikeseks keeratud dünotõmmet ei oma rohkem boosti mitte mingit mõtet - sisselase kuumeneb momentaalselt üle ning auto kaotab jõus. Miili testides oli kõige parem lõppkiirus 1.4-1.5 bari turborõhuga. 1.7 bari rõhuga on dünonumbrid ilusamad, auto kiirendab paremini 200ni, aga sealt edasi kuumeneb sisselase üle ning võimsus kukub ära. Alati ei ole kõik must ja valge. Vesipritsega seda probleemi pole - võib 2 bari pähe lasta ning kasutada maksimaalselt lisandunud hingamist, sest sisselase on kogu aeg jahe ning temperatuur ei tõuse märkimisväärselt. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
31.0%
- SQL:
69.0%
]