Teema ülevaade |
Azenics
|
postitati 14.10.15 11:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
Mis õli kasti pandi? |
AKTS.8HP on arvel kirjas
Pole nüüd pikemat aega siin kirjutanud, aga töökojas soovitati ka sõita lihtsalt edasi - sõidetud oli üsna vähe siis, mingi 1800km ja probleem tõesti
on nagu ära kadunud tänaseks juba. Muidugi kahtlustati ka seda, et hüdraulika juhtplokk on peetis - mis selliseid igati ebakorrapäraseid jõnkse
tavaliselt põhjustama pidi, aga kuna asi on ikkagi palju paremaks läinud siis ilmselt töötab ka see normaalselt.
|
rix30
|
postitati 27.09.15 19:05 |
Mis õli kasti pandi?
|
aixx
|
postitati 24.09.15 20:21 |
Enne õlivahetust mul neid jõnkse polnud, pärast vahetust oli nädala jooksul mõned- nüüd on praktiliselt ära kadunud. Õlivahetuse ajal nulliti ka kogu
aja jooksul kogunenud tarkus, kuid tarkvara oli juba õige.
|
Azenics
|
postitati 24.09.15 19:51 |
Selline mure siis, et downshiftidel vahest teeb auto jõnksu, ilmselt tuleb kusagilt kastidest vms - mootor käib sellel ajal ilusti, aga käiguvahetus
käib robaki ja meenutab midagi sellist nagu laseks poole pealt siduri robaki üles.
Juhtub seda kas väga madalatel kiirustel (<20kmh) pidur peal - siis see väga hull pole, aga aru saada, et pole päris normaalne käiguvahetus. Teine
võimalus siis maanteel kiirendades - gaasi järsku põhja vajutades, siis jõnks vähe tugevam.
Rõhutan, et see ei juhtu iga kord, vaid pigem mingi 5% tõenäosus ja jõnks on ka erineva tugevusega.
Kastile on tehtud tsipa üle nädala aja tagasi dünaamiline õlivahetus jms suurem hooldus/remont autole - kõik peaks nüüd korras olema, aga murelikuks
teeb selline asi.
Ennem seda remonti/hooldust juhtus seda oluliselt tihedamini ja jõnks oli oluliselt tugevam.
Oskab keegi pakkuda, mis see olla võib või ongi see täiesti normaalne?
|
|