Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
laurz

 postitati 14.08.19 04:59
Otsi vöimalike vaakumi lekkeid. Kui mafi puhastamine korraks aitas,siis proovi teist.Vördle mootori temperatuuri ja gaasiseadme temperatuuri näitu. Just ümberlülitamise temperatuuri.Lambda ise vöib ka vigane olla.Kuna gaas pöleb kuumemalt ja puhtamalt,siis lambda vöibolla ei näe rikast segu.Mul oli ühel meeriklasel umbes sama teema. Bensuga lonkas aaga gaasiga töötas väga hästi.Veaks oli 6nda püti bensu pihusti pistik,mis ei andnud korralikult ühendust. Kas kasutad spetsiaalselt gaasile möeldud küünlaid?
kuno666

 postitati 13.08.19 08:15
Probleem samuti c5 s6 tühikäiguga ja pöördesse minekuga külmastpeast. Veakood 17535 fuel trim bank 1. Autol tekkis viga täiesti lambist ja vahepeal sain veast lahti kui pesin õhulugeja ja sellega seonduvad lõdvikud ära. Nüüd jälle viga sees ja sama bank 1 mis varemgi. Autol tfsi poolid pandud ja neid vcdsiga millegipärast ei näe. Autol peal ka gaasiseade ja kui sellele ümber lülitab siis sõidab ilusti. Minek pole ka päris see mis s6 olla võiks. On keegi sellise veakoodiga varem tegelend ja oskab suunata mida katsetada?
https://www.upload.ee/image/10348889/received_1077324999138869.jpeg
audi.s4

 postitati 08.02.17 14:23
Minul lahendasid sarnase tõrke nagu vahelejätmine uued iridium küünlad, kallid küll aga tulemusega olen rahul. Mootor käib kergelt ja ei jobise tühikäigul ;) Peal olid Boch-id ja eelmise omaniku sõnul uued.
mokits

 postitati 30.01.17 08:52
Said asjale lahenduse? Endal ka sarnased anomaaliad hetkel.
Volts123

 postitati 09.02.16 16:18
Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Kohe näha, et spordiga on Eestis lood kehvad, mis siis, et ei ole EOK-ga (N. Seliga) seotud. Jama ikkagi.
Klapp asub mootori taga keskel pealmise katte nelja rõnga (OOOO) all. Must ümmargune, kaks lõdvikut küljes- üks alt, teine küljelt. Mööda vaadata ei ole võimalik. Peal kaks pilu- keskel suur, lõdviku kohal väike. Paneksin pildi ka, aga kuna arvuti ei ole vanale inimesele just parim sõber, siis kardan, et pildi foorumisse toomine ajaks mul endal midagi kusagil segadusse.
Oli vist nii, et kui väiksesse pihustada ergutit, siis pöörded tõusid hetkeks, tähendab membraan kaputt.
Pihustati ka otse õhuvõtu avasse radika juures. Ja loomulikult mõlemasse klapi pilusse, aga ........
Esmaspäeval saan täpsustada, kui Speedster töötab. Ehk Hannes mäletab neid pritsimise toiminguid, kuhu ja mis ilmingud.
Mingis teemas siin mäletamist mööda oli vist ka juttu, et tagumised lambdad saab välja lükata arvutit kaasates, aga ei ole kindel.


Kiskusin klapi lahti...oli ikka väga rokane.
Nüüd ei teagi kas puhastamise käigus tegin või oli ennem aga oli äärest 2-3cm katki see kumm seal. Väga habras ja kergesti rebenev tundus küll.
Nii,et läheb vahetusse.
Annan teada kas muutus midagi või ei.
sir-mac

 postitati 12.12.15 14:14
Paigaldasin B, oli vist 20+ raha. A oli kas 60 või enamgi.
Volts123

 postitati 12.12.15 14:02
Suured tänud. Jälle targem. Viskan homme pilgu peale....
Aga palju klapp maksis...juhuks kui tuleb vahetada?
sir-mac

 postitati 12.12.15 13:20
Tegelikult saan seda ka homme kodus kontrollida, kuhu ja mis juhtub. Täna juba hämardub ja kardan pimedat.
sir-mac

 postitati 12.12.15 13:18
Kohe näha, et spordiga on Eestis lood kehvad, mis siis, et ei ole EOK-ga (N. Seliga) seotud. Jama ikkagi.
Klapp asub mootori taga keskel pealmise katte nelja rõnga (OOOO) all. Must ümmargune, kaks lõdvikut küljes- üks alt, teine küljelt. Mööda vaadata ei ole võimalik. Peal kaks pilu- keskel suur, lõdviku kohal väike. Paneksin pildi ka, aga kuna arvuti ei ole vanale inimesele just parim sõber, siis kardan, et pildi foorumisse toomine ajaks mul endal midagi kusagil segadusse.
Oli vist nii, et kui väiksesse pihustada ergutit, siis pöörded tõusid hetkeks, tähendab membraan kaputt.
Pihustati ka otse õhuvõtu avasse radika juures. Ja loomulikult mõlemasse klapi pilusse, aga ........
Esmaspäeval saan täpsustada, kui Speedster töötab. Ehk Hannes mäletab neid pritsimise toiminguid, kuhu ja mis ilmingud.
Mingis teemas siin mäletamist mööda oli vist ka juttu, et tagumised lambdad saab välja lükata arvutit kaasates, aga ei ole kindel.
Volts123

 postitati 12.12.15 09:50
Kus see klapp täpsemalt asub?
Volts123

 postitati 12.12.15 09:48
Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Minu S6-l katid originaalid, lambdasid 2tk. Pihustati BRAKE CLEANER´it tuulutusklapi avadesse ja koheselt heli muutus. Oli vist nii, et hetke toimetas normaalselt, siis hakkas taas lonkama. Üks lambda tegeles, teine oli lihtsalt augutäide. Nagu kirjutasin, peale klapi vahetust oli asi normaalne. Reaalselt tutvusin ka vana klapi sisuga- membraan oli ca 2cm pikkuselt servapidi katki ja eks sealt see ebastabiilsus tühikäigul ka tuli. Klapi külge tulevad lõdvikud olid vähemasti visuaalselt puhtad, st. ummistust ei märganud. Tänaseni pole muresid olnud.


Mul 4 lambdat...ja sport katid. Tagaumised kohe segased(mootorituli põleb).
sir-mac

 postitati 12.12.15 09:29
Minu S6-l katid originaalid, lambdasid 2tk. Pihustati BRAKE CLEANER´it tuulutusklapi avadesse ja koheselt heli muutus. Oli vist nii, et hetke toimetas normaalselt, siis hakkas taas lonkama. Üks lambda tegeles, teine oli lihtsalt augutäide. Nagu kirjutasin, peale klapi vahetust oli asi normaalne. Reaalselt tutvusin ka vana klapi sisuga- membraan oli ca 2cm pikkuselt servapidi katki ja eks sealt see ebastabiilsus tühikäigul ka tuli. Klapi külge tulevad lõdvikud olid vähemasti visuaalselt puhtad, st. ummistust ei märganud. Tänaseni pole muresid olnud.
Volts123

 postitati 12.12.15 09:08
Esinduse(Audi Pärnu) jutu järgi,kui seal all on kõike muud kui originaal katt(C5 S6),siis need ajavadki lambdad segadusse ja see mõjub kohe tühikäigule...
Aga seda tuulutust peaks isegi uurima;)
sir-mac

 postitati 11.09.15 18:51
Ei tea, kas on abi, aga enda 4,2 S6 oli ka kohal tühikäik nagu kergelt katkendlik- kerge vibra oli tunda. Ei vahetanud ma midagi peale karterituulutuse klapi, sel oli membraan vigane. Lõi tühikäigul lambdad segadusse, pööretel aga kõik OK. Mida ekraan näitas ei mäleta, taibu küll rääkis üht-teist, aga ju seal midagi olulist siis järelikult nässus ei olnud, et kohe asju vahetama hakata, noh nii igaks juhuks. Aga paremaks läks. Ehk kunagi viitsin asjaga taas tegeleda, siis võimalike veakoodidega ja vigade kõrvaldamisega.
Kulu üle ei nurise- ca 75% maanteedel, ülejäänu asula märgi taga- keskmine kõigub 13.4-14.7,l vastavalt sellele, kas sõidan paremal jalal seistes v pingil istudes. Kulu võiks ju olla ka suurem, aga kas on mõtet hakata potensiaalseks riigikassa sponsoriks?:D
priidik

 postitati 11.09.15 10:27
Tsitaat:
Algselt postitas: Swedox
Küsimus suurele ringile: MIS MA JÄRGMISEKS TEGEMA PEAKS ET SEE AUTO MUL KOHAPEAL TIKSUDES PAUKU LAHTI EI VÄRISTAKS???

Viimasel hetkel lülitad süüte välja või lükkad molli koos pedaaliga põhja, muidugi järelvõnked võivad oma töö teha :D
Kui sellel autol katte (ehk vastusurvet) enam all ei ole, siis kerge värin tühikäigul tundub lausa loogilisena..
Swedox

 postitati 10.09.15 18:47
Tere!

Foorumis uus kasutaja aga Audi huviline juba aastaid.
Ostsin mõned päevad tagasi oma elu unistuse: Audi S6 2003 universaal ja automaat. Mees kes müüs näis igati aus ja oli selle auto omanik olnud viimased 9 aastat. Ei heida talle ka midagi ette aga häirima hakkas kohe esimesel päeval täpselt sama asi. Tühikäigul on "vibra" keres sees ja kohati päris suur, kuulda on ka et mootor nagu jätaks koahti vahele(võibolla aga ei ole ka kindel). Gaasi andes läheb kohe pöördesse ja viib suunurgad kõrvade taha. Kütusekulu pole kalkuleerinud, sest gaasipedaal on enamuse ajast molliga vastu põrandamatti.
Rehvitöökoja/autoremonditöökoja omanikuna on vahendid omastkäest võtta ja oleme ära teinud järgnevad asjad.

DIAGNOST: paraku copy paste ei tee ja veakoodi peast ei tea siis kirjutan oma mälust. Multiple sylinder misfire ning sinna juurde veel misfier cylinder 2, ükspäev näitas misfier cylinder 7 ja 8.

Tegime ära:

HOOLDUS: Filtrid ja mootori õli: Saksa tootja filtrid ja Mobile õli

SÜÜTEKÜÜNLAD: NGK tundus kõige mõistlikum

SÜÜTEPOOLID: Kõik 8tk 40.-tk läksid vahetusse: tootjaks BERU

Mitte halli karvagi ei muutunud.

Kontrollisime üle igaksjuhuks hammasrihma, et näitajad oleks paigas. Olid.

Mainin siia juurde veel ära et masinal on katid vahelt ära võetud ja kuidagimoodi on pandud auto uskuma et lambdad on veel alles, sest arusaama järgi peaks olema lambdad ka peale katalüsaatorit, nende asemel on aga üpriski hea keevitaja käe alt läbi käinud toru aga mootorituli ei põle ja arvuti arvab ka et taguotsast väljuv "litter" on peaaegu et hingatav.

Küsimus suurele ringile: MIS MA JÄRGMISEKS TEGEMA PEAKS ET SEE AUTO MUL KOHAPEAL TIKSUDES PAUKU LAHTI EI VÄRISTAKS???
SuperStarr

 postitati 04.06.15 19:12
mul sama lugu aind, et küttekulu kuskil 16-17 100l aga veakoodid sellised:


Additional Info: WAUZZZ4BZ1N116616 AUZ7Z0Y1729458
VCID: 2C5CB3DADCDC217E03D
3 Faults Found


17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 35-00 - Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 35-00 - Insufficient Flow
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1129 - 35-00 - System too Rich

Readiness: 0010 1101

ketid,tallad uued, lambdad uued, küünlad uued?
oskab keegi ehk ideesi anda?
Jann

 postitati 06.05.15 03:20
Ärge siis unustage nukkade ajastust vaadata, kui kaabel järel.
Merlis

 postitati 06.05.15 03:13
Siin teisi teemasid ka uuritud ja tundub, et kõige reaalsem ongi ikkagi süütepoolid, aga eks näis peab arvuti laskma järgi panna.
Volts123

 postitati 05.05.15 19:18
Sama auto(2004a), sama viga...kergelt kõnkab tühikäigul,küünlad vahetatud(origilaalid mis tehas ette näeb).
Arvuti näitas ära silindrid mille töös on mingi viga aga küünalde vahetusega see viga ei kadunud.
Jäeb üle süütepoole kahtlustada(mis seal küünalde otsas istuvad).
ülks

 postitati 05.05.15 17:56
Esmalt võiks arvuti järgi pista, saaks ehk veale lähemale.
Merlis

 postitati 05.05.15 17:22
Pööretest seda näha ei ole, aga vibratsiooni on tunda ja nii kui pöördeid annad, töötab mootor kohe ühtlaselt.

Tean, et arvatavasti on variante väga palju ja niimodi läbi foorumi pole võimalik seda viga üldjuhul diagnoosida, aga mis võiks olla üldse variandid?
Nii palju oskan veel öelda, et eelmine omanik oli alles hiljuti lasknud vahetada või ise vahetanud süüteküünlad.

Tänud vastuste eest!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 60.4% - SQL: 39.6%]