Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kenwood

 postitati 20.11.12 10:11
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tõusu on ka vaja teada.

Tean, aga ei suuda kuskilt adekvaatsemat infot leida üless, olen kuskil sellise info salvestanud aga ei leia seda infot hetkelt.
prj

 postitati 20.11.12 10:02
Tõusu on ka vaja teada.
Kenwood

 postitati 20.11.12 09:34
Internet pajatab sellist infot

Camshaft Calculations - Lobe Center / Duration

Your audi PT has an Overlap of -13.00 degrees and has in Intake Duration of 197.50 degrees.
The Exhaust Duration is 208.50 degrees. The Inlet Cam has an Installed Centerline of 109.75 degrees ATDC.
The exhaust cam has an Installed Centerline of 106.25 degrees BTDC.

Audi ABH

Your audi ABH has an Overlap of -13.00 degrees and has in Intake Duration of 201.00 degrees.
The Exhaust Duration is 208.50 degrees. The Inlet Cam has an Installed Centerline of 111.50 degrees ATDC.
The exhaust cam has an Installed Centerline of 106.25 degrees BTDC.

Audi ABZ

Your audi ABZ has an Overlap of -12.00 degrees and has in Intake Duration of 210.00 degrees.
The Exhaust Duration is 208.50 degrees. The Inlet Cam has an Installed Centerline of 115.00 degrees ATDC.
The exhaust cam has an Installed Centerline of 106.25 degrees BTDC.

Kuskil oli mul veel natuke rohkem infot mõõtude kohta aga vahe on neil on sisselaske nukkades. PT automaadi nukk on kõige õnnetum. Kui täpsemad andmed viitsin üless otsida kuskilt, siis postitan siia natuke detailsemad numbrid.
rix30

 postitati 16.11.12 14:28
Mõõdan ära ju siis vaatab mis teeb, kas vahetab või mitte. Annan tead kui asi selgunud on. Aga tänud vastamast.
prj

 postitati 16.11.12 14:24
Ma ei usu, et nukad erinevad on MAN vs AUT.
ETKA-st võiks muidugi järgi vaadata, aga ei viitsi praegu :D

PT on ju kaks golfi 4 silindrist kokku pandud ühe vända otsa, ei midagi muud.
Sellel nukkade proovimisel ja siis persedünoga mõõtmisel suurt mõtet ei näe. Mõõda parem nad üle, saab mingi objektiivse ettekujutuse nende karakteristikutest.
Minu loogika ütleb, et PT peaks olema optimeeritud voolavusele kõrgel, samas 4.2 pigem madalale väändele.
Aga ma võin alati ka eksida.
rix30

 postitati 16.11.12 14:22
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Samas kui R-krimm pani oma 3,6 184kw ajuga käima 4,2 213kw ja korralikult persega tunda jõu vahet.

Nii, aga kubatuur on suurem ju. Lisaks õhulugejaga aju loeb kõik õhu ära, jagab pöörete ja silindrite arvuga ning saabki õige silindri täituvuse kätte, seega ka süütenurk ja kütuse kogus jääb enam-vähem paika.

Sa küsisid, kas sama kubatuuri puhul on mõtet nukkasid vahetada jne. Vastuseks oli EI sest sellel mootoril olid juba kõige "kangemad" nukad peal!
Väga lihtne.

Miks sa tood kubatuuri suurendamise siia kõrvale on mulle üldse arusaamatu.
Mnjah see lause oleks võinud tõesti olematta olla;) Kubatuuri muutus ju.. Aga mul oleks ju võimalus proovida neid 3,6 nukkasid panna 4,2 isendile. Nii või naa motod näpu vahel ju. Aga nd tekib küsimus, kas on siis aut kastiga ja man kastiga v8-tel erinevad nukad? Mul ju varem oli aut kastiga v8.
prj

 postitati 14.11.12 21:28
Seal tuleb asjale teaduslikult läheneda ja vaadata millised on avatuse nurgad ja tõus.
Kui 3.6 on pikemalt lahti ja/või tõus suurem, siis omab asi jumet.

Aga nukkadega ei ole sellist lihtsat võitu alati - tihtipeale on nii, et kõrgelt saad juurde, madalalt läheb uimasemaks.
rkrimm

 postitati 14.11.12 21:18
Ennist käis siin küsimus läbi, ehk Prj oskab vastata, et kuidas mõjuks 4.2 motole PT nukkade paigaldus ? Kui vastupidi halvemuse poole siis kas niipidi annab midagi juurde või lähtume sellest, et mis tehasest see antud mootorile parim ? Jutt siis 4.2 puhul 206, 213 ning 220 kw isenditest.
prj

 postitati 14.11.12 20:58
Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Samas kui R-krimm pani oma 3,6 184kw ajuga käima 4,2 213kw ja korralikult persega tunda jõu vahet.

Nii, aga kubatuur on suurem ju. Lisaks õhulugejaga aju loeb kõik õhu ära, jagab pöörete ja silindrite arvuga ning saabki õige silindri täituvuse kätte, seega ka süütenurk ja kütuse kogus jääb enam-vähem paika.

Sa küsisid, kas sama kubatuuri puhul on mõtet nukkasid vahetada jne. Vastuseks oli EI sest sellel mootoril olid juba kõige "kangemad" nukad peal!
Väga lihtne.

Miks sa tood kubatuuri suurendamise siia kõrvale on mulle üldse arusaamatu.
rix30

 postitati 14.11.12 17:43
Ma lähen täis mängule välja ja läeb peale uus moto koos juhtmestiku ja ajuga, ju vaatab mis saab;)
rkrimm

 postitati 14.11.12 17:27
Noo mis ma nüüd nii tagumikuga seda vahet tundsin, pigem lähtun kiirendusaegadest, kus ma olin pool sekundit kiirem 3.6 5k manuaalist. Ning samas ma ka tean, et niisugune juhtimine ei ole kohe kindlasti kõige parem, asi töötas ning oli ka üllatavalt "säästlik" selle kompoti kohta.
rix30

 postitati 12.11.12 15:24
Ühesõnaga mõtetu teema see nukkade ja sisselaske vahetus. Järelikult läheb S-6 4,2 213kw peale ja asi valmis. Kül nende jagajate eemaldamise ja el süütega hiljem aega tegeleda. Aga mõistmatuks jääb siiski see kuidas ei muutu miskit. Samas kui R-krimm pani oma 3,6 184kw ajuga käima 4,2 213kw ja korralikult persega tunda jõu vahet.
Raika42

 postitati 27.10.12 13:46
Vabandust offtopicu pärast, aga ühesõnaga kui sättida AEC-le nukad PT pealt ja veel natuke aju timmida, siis võib juba midagi huvitavat tulla?
prj

 postitati 27.10.12 09:27
Tsitaat:
Algselt postitas: Zandr
Ma pole küll palju uurinud, aga kui kaotada ära see pooliidne süütesüsteem ja panna A8 Klapikambrikaaned koos poolide ja ülejäänd juhtmestikuga, siis võiks ehk kasu olla.


Kindlasti pole. A8 mootor on 70hp/liitrist.

3.6 PT on kõige paremini voolav mootor neist, selle hetkeni, kui tuli AHK/AKH (S6 Plus ja S8).
Samas on tal väänet ka madalalt kõige vähem ning elama hakkab kuskil 4500 pöörde juures.

Kui kapremont tehtud juba ning kui kasutada ainult 95-t või kõrgema oktaanarvuga kütust, siis saab ka aju näppides täiesti märgatava jõulisa. Tehasest on süütekaardid pigem 92-le.
Ei midagi kosmilist, kuid olen sellist asja juba teinud ühel autol ning tagumikuga täitsa tuntav.
Zandr

 postitati 27.10.12 09:01
Ma pole küll palju uurinud, aga kui kaotada ära see pooliidne süütesüsteem ja panna A8 Klapikambrikaaned koos poolide ja ülejäänd juhtmestikuga, siis võiks ehk kasu olla.
prj

 postitati 26.10.12 23:42
3.6 on kaks KG mootorit koos.
4.2 on natuke teistmoodi elajas.

3.6-l on nukad agressiivsemad, kui 4.2-l.
3.6-l 74 hp/liiter, aga 4.2 vaid 68 hp/liiter.

Võid omad järeldused teha :)
Kui tahad, tule läbi. Võin sul selle pöörete piiraja kõrgemaks timmida...
rix30

 postitati 26.10.12 18:38
Aga manuaal ja automaat käigukastiga 3,6 v8 mootoritel nukad erinevad ja aut kastiga tuleb pöörete piiraja 6000 ja veitsa peale aga manuaalil 7000 pealt? To prj aga ehk oskad seletada mis halvemuse poole viib asja? Kui panna s6 nukad jne.
prj

 postitati 25.10.12 19:12
Ei.

Või noh, on küll muutust oodata - halvemuse poole.
rix30

 postitati 25.10.12 16:42
Nimelt tekkis küsimus ,kui panna 3,6 184kw isendile 4,2 213kw nukkvõllid ja pihustid+kütuse rõhu regulaator. Praegusel hetkel on 3,6 mootoril automaat kasti seadistus kuid on ümber ehitatud manuaal käigukastile. Kas on mingit muutust oodata ja hea nõuanne tuleks kindlasti kasuks..

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 62.4% - SQL: 37.6%]