Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rkrimm

 postitati 15.04.12 22:01
Noo mul piisas sellest, et võtsin kasti aju küljest ära, ning jäid vaid numbrid põlema, mis mind iseenesest väga ei sega :D
rix30

 postitati 15.04.12 21:31
Numbrid ja taust mõlemad särasid, kederasin pirnid välja ja asi ants.
rkrimm

 postitati 15.04.12 20:35
Kuidas sul käikude tuled põlevad - kas numbrid ainult või taustad oranzilt ?
rix30

 postitati 14.04.12 20:37
Nonii- kepikast alla paigaldatud ja kangi alune tehtud nii kui originaalist peab olema,ei neete ega kruvisid! Ja nd läks käigukangi guliss pooleks kuna enne oli pragu sees ja kui kellegil on pakkuda 6k kastile gulissi siis ootan pakkumist. Ülevaatusel käisin kahh peale kasti vahetust ja keegi ei virisenud pedaalide ja kellade ploki pärast, kuigi käikude tuled põlesid. Auto nina tõusis peale kasti vahetust tunduvalt kõrgemale ja nd tuleb miskit vedrustusega ette võtta. See aut kast ikka juuube kolakas seal all.
rkrimm

 postitati 24.03.12 16:03
Noo kuna sel hetkel ei teadnud, et diffritel on samad ülekanded siis panin s6 diffri mis ei ole ei lukustatav ega ka torsen. Jube kahju on nüüd ning mingi hetk ajan uuesti v8 diffri kuskilt välja ning panen uuesti tagasi.
rix30

 postitati 22.03.12 18:54
Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Mul on igastahes pedaalid vägagi ligistikku ning talvesaabastega on paras roppus sõita, kuid saab hakkama. Tossude või kingadega mahub jalg ilusti vahele ning jalanumber on mul endal 45. Siiani on kõik sõidud tehtud saanud :D
Muide mis taga tiffri sa panid kui manualiks tegid oma V ?
rkrimm

 postitati 16.02.12 11:54
Mul on igastahes pedaalid vägagi ligistikku ning talvesaabastega on paras roppus sõita, kuid saab hakkama. Tossude või kingadega mahub jalg ilusti vahele ning jalanumber on mul endal 45. Siiani on kõik sõidud tehtud saanud :D
rix30

 postitati 12.02.12 09:45
Muidugi ma ei tea mis asendis sellel V8-l olid pedaalid, kuidas ära mahtusid? Pidasin silmas seda autot millelt on võetud minu manual komplekt. Kui liiga lähedale jääb piduri pedaal gaasi pedaalile siis tuleb miskit leiutada et vahe suurem jääks, kuna jala numbe 46 ja see peab mahtuma sinna vahele normaalselt.
rkrimm

 postitati 05.02.12 23:20
Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Ainsad asjad millega ülevaatusel virisetakse on :
Pedaalid ligistikku - pidur ja gaas on ikka väga tihkelt kokku pakitud
Automaadi kelladeplokk riivab neil silma :D
Üldjoones muidu mul on passis 3.6 kuid on 4.2 ning selle kohta ei ole mitte ühtegi sõna öeldud. Gaasid kõik korras ning kaks korda juba niiviisi läbi saanud. Eks nüüd tunda annab mida nad ütlevad see aasta kui kaks kaalikat ka lisaks on :D
Mul manual-i spido plokk olemas. Sain liikme inc13 käest kogu kupatuse kaasa. See kogu kit on pärnust mingi üle katuse aetud v8 küljest.

Jaah paar tundi jäin hiljaks, muidu oleksin ise selle auto ära ostnud...
rix30

 postitati 05.02.12 21:02
Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Ainsad asjad millega ülevaatusel virisetakse on :
Pedaalid ligistikku - pidur ja gaas on ikka väga tihkelt kokku pakitud
Automaadi kelladeplokk riivab neil silma :D
Üldjoones muidu mul on passis 3.6 kuid on 4.2 ning selle kohta ei ole mitte ühtegi sõna öeldud. Gaasid kõik korras ning kaks korda juba niiviisi läbi saanud. Eks nüüd tunda annab mida nad ütlevad see aasta kui kaks kaalikat ka lisaks on :D
Mul manual-i spido plokk olemas. Sain liikme inc13 käest kogu kupatuse kaasa. See kogu kit on pärnust mingi üle katuse aetud v8 küljest.
rkrimm

 postitati 05.02.12 13:00
Ainsad asjad millega ülevaatusel virisetakse on :
Pedaalid ligistikku - pidur ja gaas on ikka väga tihkelt kokku pakitud
Automaadi kelladeplokk riivab neil silma :D
Üldjoones muidu mul on passis 3.6 kuid on 4.2 ning selle kohta ei ole mitte ühtegi sõna öeldud. Gaasid kõik korras ning kaks korda juba niiviisi läbi saanud. Eks nüüd tunda annab mida nad ütlevad see aasta kui kaks kaalikat ka lisaks on :D
Black

 postitati 04.02.12 12:02
Küsimus oli tegelikult Soome registri kohta?
rix30

 postitati 04.02.12 07:39
Kõik ok, paberid korras ja võib ilusti ilma probleemidetta teha automaadist õlisegajaks. Ark-pott ja pass vahetati koheselt õige vastu. Ei jaganud kohe pilti teha.
Black

 postitati 01.02.12 17:31
Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Jah on kirjas, käigukasti tüüp- automaat.

Kus see seal kirjas on? Pole ju sellist väljagi. Märkuste all?
Kivitare

 postitati 01.02.12 12:56
Aga rkrimm on ju oma V8 ja manuaaliks teinud. Uuri, kuidas temal need asjad käisid. Pärnu inimnene samuti. :)
rix30

 postitati 01.02.12 12:01
Ju annan infi kui ark-s käidud v helistatud. Hirm tuleb nahka kui nendega mingil sellisel teemal peaks vestlema, eriti veel PÄRNU.
Zoig

 postitati 01.02.12 08:42
Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Jah on kirjas, käigukasti tüüp- automaat.
Siis peab ennem tegemist ARKiga suhtlema sel teemal, kui korralikult teha, siis vaevalt mingit probleemi tekib. Mu masinal pole passis mingit märget kasti kohta, ning kui manuaaliks tegin siis pärast seda pole ka ülevaatusel mingit küsimust olnud.
rix30

 postitati 01.02.12 08:17
Jah on kirjas, käigukasti tüüp- automaat.
Zoig

 postitati 01.02.12 07:29
Kas sul on passis käigukasti tüüp kirjas?
rix30

 postitati 01.02.12 05:44
Tekkis küsimus kas on vaja miskit ümber ehitus luba ark-st saada või piisab sellest kui on ümber ehitus tehtud ja minna ark-i ja teha muutus passis. Nimelt küsimus siis käigu kasti ümber ehitusest autom- manualiks? Kas on kellegil mingeid kokkupuuteid olnud asjaga?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 57.3% - SQL: 42.7%]