Teema ülevaade |
kps
|
postitati 27.02.11 20:21 |
Tsitaat: | Algselt postitas: varumees111
Tsitaat: | Algselt postitas: W8
Praegusel autol on mootor tehasest 250kw. Mootor on omadega läbi, vaja vahetada, kas on võimalik panna 265kw mootor peale midagi muutmata või peab
hakkama elektroonikat ka kõvasti välja vahetama? Kas mehaaniliselt kõik istub või on käigukastis, veermikus vms veel vahet? |
Tere! Mul oli 2 aastat tagasi sama jama see tähendab mootori vahetus. Minu auto mootor on 4,2 265 kw ja mootori tähis on AVP ja kui need 3 tähte kokku
ei lange, võib küll olla 4,2 265 kw aga mootori tähis on midagi muud (näiteks AKH) siis ei võta aju seda omaks. Nii, et suht keeruline on see asi.
|
Ei mõista mis ime aju see on, mis mootori füüsilist poolt omaks ei võta? See jutt jääb kuidagi väga poolikuks hetkel.
|
varumees111
|
postitati 27.02.11 16:03 |
Tsitaat: | Algselt postitas: W8
Praegusel autol on mootor tehasest 250kw. Mootor on omadega läbi, vaja vahetada, kas on võimalik panna 265kw mootor peale midagi muutmata või peab
hakkama elektroonikat ka kõvasti välja vahetama? Kas mehaaniliselt kõik istub või on käigukastis, veermikus vms veel vahet? |
Tere! Mul oli 2 aastat tagasi sama jama see tähendab mootori vahetus. Minu auto mootor on 4,2 265 kw ja mootori tähis on AVP ja kui need 3 tähte kokku
ei lange, võib küll olla 4,2 265 kw aga mootori tähis on midagi muud (näiteks AKH) siis ei võta aju seda omaks. Nii, et suht keeruline on see asi.
|
altz1
|
postitati 17.10.10 20:19 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Mul on olnud võimalusi soetada samasuguseid mootoririkkega isendeid, aga asi jäi soiku kuna ei leidnud adekvaatset infot 250kw asemele väiksema
surveastmega ABZ'i istutamist kasvõi mootori põhja osas koos võimsama isendi kaantega. Kui keegi on sellist kompotti oma käega teinud võiks siia
piiksatada.
Edit: enda huvi on siis 32v 250kw kaantele 32v 220kw abz'i plokk alla panna. |
Kui selle 250kw mootori seest kannatab kolvid võtta, siis saad kokku klopsida endale täiesti töötava 250kw mootori, ploki osas midagi erilist neil
vahet pole.
Edit: Kui otse ABZ plokk panna, siis tuleks igaks-petteks vaadata üle kolvide kuju...S8 nukatõus on ka suurem, kindlalt ei väida, kuid oht on olemas
,et ABZ-i kolb ei pruugi eest ära saada S8 klappidelt. Abz plok komplektselt (st, otse) installides mõistagi 250kw enam välja ei võlu
|
Teemo
|
postitati 15.10.10 21:46 |
Põhimõtteliselt võiks võrrelda asja sellega kui tahad v6 128kw asemele v6 142 panna. Ei sobi juhtmestik, aju gaasitross, hooratas-sidur jne. Asi on
muidugi tehtav, kuid kui v6 on ühes või teises versioonis üsna levinud ja odav, siis 265kw pole nii varnast võtta. Ja lisaks, et juhtmestiku, aju ja
immo probleemid jäävad enamustele lukkseppadele väga suureks komistuskiviks ning iga liigutus profesionaalset abi maksab!!!
|
kps
|
postitati 15.10.10 11:57 |
Mul on olnud võimalusi soetada samasuguseid mootoririkkega isendeid, aga asi jäi soiku kuna ei leidnud adekvaatset infot 250kw asemele väiksema
surveastmega ABZ'i istutamist kasvõi mootori põhja osas koos võimsama isendi kaantega. Kui keegi on sellist kompotti oma käega teinud võiks siia
piiksatada.
Edit: enda huvi on siis 32v 250kw kaantele 32v 220kw abz'i plokk alla panna.
|
jaakk
|
postitati 15.10.10 07:50 |
Kas olemasolevat mootorit ei kannataks remontida, et peab "uut" otsima?
|
altz1
|
postitati 14.10.10 17:45 |
Väga palju peab ringi tegema. 32v mootor ja 40v mootor on omavahel nagu siga ja kägu. Kinnituste poolest isegi saad kõik klappima, kui õiged orig.
detailid leiad kuid elekter, mehaanika jne on totaalselt erinev.
Võid arvestada kuluks teise auto hinna ümberehtiuseks, kui ise täpselt ei tea mida ja kuipalju muuta/teha on vaja.
|
W8
|
postitati 14.10.10 11:21 |
Praegusel autol on mootor tehasest 250kw. Mootor on omadega läbi, vaja vahetada, kas on võimalik panna 265kw mootor peale midagi muutmata või peab
hakkama elektroonikat ka kõvasti välja vahetama? Kas mehaaniliselt kõik istub või on käigukastis, veermikus vms veel vahet?
|
|