Teema ülevaade |
Gaz
|
postitati 02.02.10 19:28 |
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Vihjeks : harjade mahavõtmine, mis tundub lihtsam kui geneka eemaldamine , võtab rohkem aega kui geneka eemaldamine .
Räägin omade kogemuste najal |
Suured tänud vastuste eest! Tsiteerin küll seda vastust, kuid tänud on kõigile kes vaevaks võtsid...
|
altz1
|
postitati 02.02.10 18:40 |
...ja minukäest saad "uue" e. kasutatud geneka kui soovi on.
|
arsi
|
postitati 02.02.10 15:43 |
Vihjeks : harjade mahavõtmine, mis tundub lihtsam kui geneka eemaldamine , võtab rohkem aega kui geneka eemaldamine .
Räägin omade kogemuste najal
|
A4TQ
|
postitati 02.02.10 14:37 |
55% harjad, 25% mähis, 15% dioodsild ja 5% juhtudest need kõik kokku.
|
Black
|
postitati 02.02.10 13:56 |
Harjad.
|
Gaz
|
postitati 02.02.10 13:48 |
Tere!
Lugupeetavad klubilised ja huvilised, äkki oskab keegi nõustada ja/või on kokku puutunud
4,2ABH mootori generaatori probleemidega (aku laadimise probleemiga). Nimelt
süttis täna hommikul peale mõningast sõitmis põlema aku laadimistuli, mis enam ei kadunud.
Lülitasin kõik võimalikud voolutarbijad tagant ära ja jõudsin sihtkohta, kus peale mootori seiskamist
enam uuesti käivitada ei õnnestunud- aku oli tühi.
Kontrollisin ka järgi- genekas käib ringi, kuid ei lae.
Kas keegi on identset tööd ette pidanud võtma ja kui, siis milles oli probleem? Harjad, dioodid, rootor, midagi muud?
Etttetänades, respektid!
Lennart
|
|