Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
4.2 mootorite erinevus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Joel[/i] 3,6 biturbosid on tehtud päris mitmeid - motorgeek.com foorumis ka teema kuidas selline asi ühele B3'le peale aretati. 4,2 ABH/AEC on pisut kallim ja USAs (kus reaalselt igasugu huvitavaid asju ehitatakse) üsna haruldane algmaterjal, seega nende mootoritega on vähem eksperimenteeritud. Iseenesest on 4,2 hea materjal turbotamiseks - erinevalt Alusil tehnoloogiaga töödeldud silindriseintest 3,6'sel (PT) mootoril on ABH'l terashülssidega plokk. ABH'st lihtsamini edasi arendatav on A8 peal kasutatud ABZ, millel on muutuv sisselase, ja coil-on-plug otsesüüde. Iseenesest on 034 Motorspordil selline süütesüsteem välja pakkuda ka PT/ABH mootoritele, aga see eeldab siiski standalone programmeeritava aju kasutamist - ABH stock aju otsesüüdet ei toeta. 4,2 mootori alumine osa kannatab väidetavalt kuni 800 jõudu. Noh, see võib-olla liialdatud, aga 500 jõudu talub ta kindlasti ära. Mainitud 034 Motorspordist võid huvi korral osta turbotamiseks vajaminevaid vidinaid - surveastet alandavad plokikaanetihendid, väljalaskekollektorid, sisemise wastegate'ga Garrett T3 turbod, piisab tavalistest AAN pihustitest. Mootorijuhtimissüsteeme on Eestiski juba mitmeid erinevaid pakkuda. Usun, et 500+ jõudu tuleb 4,2 V8'st odavamalt kätte kui 20v turbost ja on sealjuures kindlasti oluliselt mõnusama dünaamikaga... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
4.2 mootorite erinevus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
21.7%
- SQL:
78.3%
]