Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
raimo21

 postitati 30.09.15 19:09
Maadlen nüüd ka sama probleemiga. Kellegil ideid?
01435 27-10 on veaks.
JanariA4

 postitati 11.11.14 16:58
Noh kui õnnestus siis palju õnne!
Ise käisin selle hädaga umbes 15 korda esinduse ja paari kiidetud koha vahet, ennem kui asi korda sai.
Soovitan miinus kraadide saabudes siiski ettevaatlik olla, kuna sul võib pidurisüsteemis ikkagi mingi kala olla.Tehtud-nähtud!
arakas2424

 postitati 11.11.14 08:27
Nii sais siis käidud audi esinduses.Ja paraku peab tõdema ,et ikka ei saada audi rem hakkama igalpool.Mina otsin siin paaniliselt hüdroplokki, vaakumvõimendit,abs aju ja nende hinnad ehmatasid ikka totaalselt sita püksi.Kuid viga oli siis valesti paigaltatud piduri lülitis. esinduse mehed keerasid siis lüliti korralikult paikka ja ütlesid ,et anna tuld. Nüüd pean minema siis viljandi linna autosse nõupidamisele.

Ja üks lugu oli veel esinduses mis tasub ehk siin ära märkida. Nimelt kui löödi auto nr arvutisse näitas arvuti ,et selle autoga on pooleli süütepoolide teema.Mõtlesin ,et krt olen neid vahetanud 4 tk ja ikka kõik on makstud ja võlgu pole ma kellegile jäänud.Ja siis teatas vana sealt letitagant,et tehas on otsustanud vahetada mu autol kõik süütepoolid välja kuna mingi viga on nende süütepoolide tootmises tulnud. Ja kuna ma ei käinud esinduses neid poole vahetamas vaid taas linna autos siis keegi ei saanud seda infot,et tehas on mulle kinkinud uued poolid. Panin aga oma raha eest uusi. Ja nüüd saan lõpud kah uued. Kõigil kellel on 3,0 mootor ja aastast 2000 ja peale ja muresi on esinenud süüte poolidega soovitan soojalt minna esindusse jutule.
arakas2424

 postitati 07.11.14 18:15
Nii nüüd olen eestis ja asjaga nii kaugel ,et auto läheb emaspäeval esindusse lahkamisele.ABS pumba pealt sain siis sellise koodi.
0265225045 8E0614517A

050 HZ2

HZ1
HR
183/07/3/0436HL
Nii,et kui kellegil selline pump vedeleb ja on töökorras siis andke teada
arakas2424

 postitati 31.10.14 20:33
Saatsin revalisse just päringu mis edasi teha sellise jama puhul. Kuna olen hetkel soomes ja auto on eestis naise kasutuses siis ma ei saa hetkel seda plokki koodi. Lähen 6 11. 14 .öösel eesti siis 7 mendal ehk saan selle koodi sealt kätte. Ja kui sobid saame teha diili.
automees6

 postitati 31.10.14 19:03
Tehas ütleb selle vekohta, et vahetada hüdraulika plokk ja kui ei aita siis aju ka. Enamasti aitab hüdraulikaploki vahetusest kussees andur ise on.
JanariA4

 postitati 31.10.14 18:02
Sa võid siia visata koodi, mis plokk sulle sobib. Mul on 1 olemas, kui kood sobib siis saab kaupa teha.
arakas2424

 postitati 31.10.14 17:41
Jah jäi ennem kirjutamatta,et autoks on a4 3,0 manuaal nelik 2001. Kas sellel on kah pumba sees see sensori vigur. Kui on siis tuleb järelikult otsima hakata seda hüdraulika plokki.
JanariA4

 postitati 31.10.14 09:04
Asub pumba sees ja vähemalt 2004 aasta Allroadil seda eraldi vahetada ei saanud.
Kindlasti tasub üle vaadata ka pidurivõimendi, pole ime, kui seal vesi sees ja miinusega hakkab külmuma.
arakas2424

 postitati 30.10.14 19:14
Vaevlen siis ka selle teema käes. Jama tuli siis -5 juures.Pidurdades lõi lihtsalt rattad plokki ja enam pidur pealt maha ei tulnud.Siis hetk hiljem tuli pidur pealt maha ja sai edasi sõita kuid kui pedaali vajutada ummbes pool cm lõi jälle rattad plokki.Sõber pani kaabli järgi näitas piduri pedaali lüliti viga.See vahetati välja uue vastu kuid ei tea kas A või B osa vastu.Peale selle vahetust viskas kellaplokis tuled põlema ja nüüd näitab Brake Pressure Sensor1 G2001 vea koodi. Küsimus siis selline kas see sensor asub kuskil seal pedaali lüliti juures ja on võimalik ,et töömees jätis mingi pistiku lahti. Või võib olla viga selles pedaali lüliti.Kuna ise soomes ja auto eestis ei pääse ise kaevama sinna pedaalide juurde.
JanariA4

 postitati 03.01.13 14:16
Nii, vahepeal siis niipalju juhtunud, et ei saanud esimese hooga asjale lahendust. Novembri-detsembri külmadega enam armatuuris (abs,esp, kõrgunivoo häire) tuled põlema ei läinud. Pedaal aga läks suurte külmadega (vabalt lihtsalt kokkusattumus) ükskord täiesti pehmeks ja võttis põhjast.
Läksin sinna teenindusse tagasi, kus mul oli vahetatud nii piduri peasilinder kui ka võimendi, et äkki nüüd avaldunud mingi viga, millele jälile saada.
Leiti, et kuidagi on sattunud õhk süsteemi. Õhutati ära, kuid pedaal ei olnud ikka normaalne, selline pehmeke ja vajus läbi.

Täna sai siis järjekord minuni ja sain Audi esindusse viia. Seal uuriti ja avastati, et peale suurt piduriremonti oli jäetud pedaal reguleerimata, mis toob endaga kaasa aga selle, et nii ei olegi võimalik kogu õhku süsteemist kätte saada.
Pole veel testida saanud, et kas mingi vahe ka on ja kas pedaal on nüüd "nagu peab", aga loodame.
Napilt hakkasin juba vahetama ABS´i süsteemi välja, millele B osa puudub ja originaal maksab ikka omajagu.

Postitasin lihtsalt selleks, et mõni kes samuti vaevleb antud probleemi käes, ei unustaks siis pedaali ka reguleerida.
JanariA4

 postitati 26.06.12 13:00
Mingit edulugu kellelgi pajatada? Ise olen rääkinud ka küla peal samal teemal ja keegi ei julge vastu ka ajada B varuosa mittesobivusele. Samas, Forsis leti kaup ja eks seda kasutatakse ohtralt. Kas kõigil see mure kohe kaasas?
Ei tahaks nagu ehku peale neid pulki vahetada ka, kallid kurask :P
JanariA4

 postitati 20.06.12 12:08
Ekslesin sama asjaga siiani... Mul hakkas ka pull pihta, kui olin korraga pidurivõimendi ja peasilindri vahetanud. Kas sellest veast pääsu ka on või aitabki vaid originaal osa kasutamine? Kurat, kas nö mittetöötav osa tagasi võetakse?
rmm

 postitati 20.06.12 09:29
Tsitaat:
Algselt postitas: APP
Piduri peasilinder tõesti vahetatud eelmise omaniku poolt ja vana piduri peasilnder oli isegi pagassis. Kas uus on b-osa või mitte, pole veel vaadanud aga mis selle b-osaga siis juhtuda saab soojast peast ? Kas point peitubki just siin?:o

Mingil siiani seletamatul põhjusel tekitab jah b-osa selle vea. Talvel (suure) külmaga seda ei tule, suvel on peaaegu alati olemas. Töötava mootoriga saab VCDSiga vea kustutada ja ABS/ESP töötab normaalselt kuni süüde välja keerata.
APP

 postitati 19.06.12 21:43
Piduri peasilinder tõesti vahetatud eelmise omaniku poolt ja vana piduri peasilnder oli isegi pagassis. Kas uus on b-osa või mitte, pole veel vaadanud aga mis selle b-osaga siis juhtuda saab soojast peast ? Kas point peitubki just siin?:o
elts1987

 postitati 19.06.12 20:56
Mul näitas c6 sama viga ja abs ja esp tuled põlesid. Ja mulgi mõni päev toimis päris pikalt :D. Lahti sain sellest ainult pumba vahetusega mille tellisin rootsist ja maksis u. 610 euri koos saatekuluga.
rmm

 postitati 19.06.12 19:52
Kas võib olla, et peasilinder on vahetatud ja kasutusel on B-osa?
S4BiT

 postitati 19.06.12 16:14
Esimene ja lihtne moodus on alati pistikud üle kontrollida, vajadusel korrastada/puhastada. Millest ta need tuled põlema lööb, kas lihtsalt sõites või kiirendades/pidurdades? Võib viidata ka ABS-i ajule mis on küpse..
APP

 postitati 14.06.12 19:11
Tervist,

Auto(s4 99) viskab abs ja esp tule põlema sõidu ajal. Süüde välja ja mingiaeg saab ilma veata sõita. Tähendanud just soojast peast esinevat viga. VAS dignostika aparaat näitab 01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) Implausible Signal - Intermittent. Parameetreid vaadates ja piduri pedaali vajutades näitab ilusti jõudu. Teatavasti asub see andur pumba sees. Kuskohast se viga ilmneda saaks, kas kellegil olnud sarnast kammi ? Kas tuleks alustada pistikuta ülevaatusest , sest see asub ju vasaku ribidega logari taga, kuskagudu pääseb palju pori jne. vahele sest kohe ei tahaks vahetada pumpa mis maksab 500+ euri.,

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 63.2% - SQL: 36.8%]