Teema ülevaade |
S4BiT
|
postitati 27.02.10 18:58 |
Jah kindlasti tuleks pöörduda teadjate inimeste poole, kes autole täieliku kontrolli teevad. Selle auto puhul ei tohi kunagi asju käest ära lasta
|
basssoundman
|
postitati 26.02.10 22:08 |
Arvan, et alustada tuleks auto hooldusest - kus välja vahetada kõik poolpidused jupid N: "õhtul olev bypass" jm. Laenata kellegilt korras by-pass,
teada saada, mis arvuti järgi tuksis on pole minu arvates kuigi arukas alustus. Kui ise asja ei jaga, lase auto spetsialistidel üle vaadata, kes
teevad korraliku ja põhjaliku ülevaatuse autole, mis tal kõik viga võib olla ja mis võib minema hakata. Saad ise ka pildi palju selgemaks. Selline
ülevaatus ei maksa teab mis palju.
2,7bi-t on kindlasti auto, mis vajab regulaarset hooldust ja kontrolli. Käest lastes on hiljem olukord kordades kallim.
Paksu rahakotti, mis muud
|
badman
|
postitati 26.02.10 06:15 |
Autoks siis 1999 2.7 Bit. Huvi pakuks turbote rõhud ja vaakumite väärtused ning andurite tööd. Asun ise Tallinnas. 56506474 on number, kui keegi
leiab aega millaski aitamiseks/nõu andmiseks.
|
badman
|
postitati 26.02.10 06:08 |
Tere.
Vajaks abi siis vigademälu lugemiseks ja kedagi, kes seletaks suhteliselt võhikule lahti vigade olemused. Ja lisaks äkki on kellelgi ühte bypassi
pakkuda selleks ajaks, kui vigu lugeda ja teste teha saaks. Tean et üks bypass peaks olema õhtul. Vigu ja mootori toimetusi tahaks teada, et olla
kindel asjade normaalses olukorras ja töös. Kuna oman esimest S autot, siis puuduvad eelnevad kogemused ja istmiku tunnetus.
|
|