Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
basssoundman

 postitati 30.05.09 19:28
Otseselt ei tea, mis nagu lahenduse tõi, aga lampi mingi hetk hakkas asi jälle tööle ja siiamaani on kenasti töödanud. Ise kahtlustan kõige enam turbode rõhupoolelt tulevate voolikute kolmikut, mis kokku liites läheb N75 klappi. See oli natukene deformeerunud (pealtnäha oli korralik, aga lahtivõttes oli üks toru muljutud nagu kuumusest ja laskis vähem läbi kui teine ots). Sai hydroscandist hunnikuga juppe, kolmikuid, klambreid ja voolikuid toodud ja kõik asjad kapoti all välja vahetatud ja tundus, et töötab. Kuigi naljakas on see, et kõik voolikud iseenesest on terved, mis välja said vahetatud. Samuti sai proovitud tagasi panna originaal by-pass klappe, kuid muutust ei olnud. Ei tea, aga toimib, supper.

Tänan kõiki, kes abiks olid :)
special tänx to Peeter Kaera, kes võttis ainukesena vaevaks abi pakkuda :)
basssoundman

 postitati 22.05.09 20:38
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: basssoundman
Kummaline nali, keegi ei suuda mitte midagi öelda, ega keegi ei oska midagi teha. Probleem püsib!


Reval jõuetu? Vii masin neile paariks päevaks, las nuputavad:)


WG võib vabalt niimoodi jännata, kord töötab, kord mitte ,st mingi hetk avaneb lambist täielikult ja boost ei ole. Kontrolli WG membraanid üle. Vaata kriitilisepilguga üle Y toru ennem drosselklappi, seal võib olla pragu, mis kord on ilusti kinni, teatud tingimustes väänab prao lahti ja kogu ülerõhk on õues.
Mul RS4 tegi sarnast nalja, kui õhulugeja hakkas pussama, veakoode ei olnud mälu järgi, võisiis andis samuti sama veakoodi, mis Sinulgi.
Mis õhufilter kasutusel on? Pestav? Võta mõni toimiv lugeja prooviks. Vahetusfond revalis ei ola ka teab mis kallis, pigem võta uus lugeja, niikuinii on vana juba päevi näinud ja paneb mingil määral segast, halba see vahetus kindlasti ei tee.


WG'sid sai hoolega uuritud ja kontrollitud, ka altpoolt ja lähemalt.
KÕIK voolikud ja survepoole lõdvikud sai ka üle vaadatud ja kõik olid korralikud. Osad jupid on vahetatud ka samco toodete vastu. Õhulugejat peab veel katsetama ühe teise Bi-T pealt, siis saab kindlalt öelda, kas on vahet või mitte.

Revalist sai uuritud ja nemad ei osanud midagi öelda ja ei avaldanud soovi uurida ka, kui pakkusin. Samas mingi 10k maksta selle eest, et keegi suudaks vea leida oleks ka nõme. Või hakata järjest juppe vahetama... teadagi kuidas asjad lõppevad, alati vähemalt korraliku 5 kohalise numbriga.
jõuvanker

 postitati 22.05.09 08:40
Tsitaat:
Algselt postitas: basssoundman
Kummaline nali, keegi ei suuda mitte midagi öelda, ega keegi ei oska midagi teha. Probleem püsib!


Reval jõuetu? Vii masin neile paariks päevaks, las nuputavad:)


WG võib vabalt niimoodi jännata, kord töötab, kord mitte ,st mingi hetk avaneb lambist täielikult ja boost ei ole. Kontrolli WG membraanid üle. Vaata kriitilisepilguga üle Y toru ennem drosselklappi, seal võib olla pragu, mis kord on ilusti kinni, teatud tingimustes väänab prao lahti ja kogu ülerõhk on õues.
Mul RS4 tegi sarnast nalja, kui õhulugeja hakkas pussama, veakoode ei olnud mälu järgi, võisiis andis samuti sama veakoodi, mis Sinulgi.
Mis õhufilter kasutusel on? Pestav? Võta mõni toimiv lugeja prooviks. Vahetusfond revalis ei ola ka teab mis kallis, pigem võta uus lugeja, niikuinii on vana juba päevi näinud ja paneb mingil määral segast, halba see vahetus kindlasti ei tee.
basssoundman

 postitati 21.05.09 20:10
Kummaline nali, keegi ei suuda mitte midagi öelda, ega keegi ei oska midagi teha. Probleem püsib!
basssoundman

 postitati 18.05.09 13:09
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Niikui kalama hakkab, pista kohe arvuti järgi. Saad ehk jälile. Pakun õhulugeja mittekorrasolekut:)

Mis by-passid küljes on?


Sai seda tehtud ja kalamise ajal tundus endiselt kõik normaalne, mis onngi asja juures kõige müstilisem. Või viitsiks mõni tõsisem asjateadlane pilgu peale visata mingi mõistliku diili eest, siis U2U.

Nõme on asja juures see, et ta kalab siis kui tuju tuleb ja kalamine ei sõltu nagu millestki - ei ole vahet kas sõidad normaalselt 100km ja siis vajutad ja kalab/ei kala. Paugutad täiega, kalab/ei kala. Et eile ntx ei teinud päevajooksul kordagi kala. Väga müstiline.

By-passid on mingid punast värvi, metallist. Nime enam ei mäleta ja pakendeid pole alles. Olavi käest (Keisei) sai kunagi ostetud. Oluliselt tugevamad kui originaalid. Sai lahti ka võetud, ära puhastatud ja uuesti määritud (kuigi olid väga ilusad ja puhtad seest). Liiguvad ja toimetavad ilusti, vähemalt tundub nii näpuvahel.
jõuvanker

 postitati 18.05.09 12:34
Niikui kalama hakkab, pista kohe arvuti järgi. Saad ehk jälile. Pakun õhulugeja mittekorrasolekut:)

Mis by-passid küljes on?
basssoundman

 postitati 18.05.09 12:05
Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Sa map sensorit ei saa proovida mõne teise autopealt? Äkki see mingil x hetkel otsustab segast hakata taguma. Abiks oleks ka boosti jälgimine läbi arvuti sõidu ajal..et kui jurama hakkab saad väärtusi jälgida. Igaks petteks võiks muidugi lambdade väärtustele ka pilk peale visata ning mootorisse minevad õhuhulgad, kuigi ilmselt pole need otseselt probleemi põhjustajad.


MAP sensorit pole proovinud vahetada, aga see annab 100% vea sisse, kui see kalama peaks - aga ei anna viga. Kuigi pulli mõttes võiks ju proovida.
Kõik elutähtsad parameetrid sai üle vaadatud targemate ninadega arvuti läbi ja tundusid kõik olema normipiires. Lamdad ja temp. andurid vahetatud ka hiljuti.
altz1

 postitati 18.05.09 11:22
Sa map sensorit ei saa proovida mõne teise autopealt? Äkki see mingil x hetkel otsustab segast hakata taguma. Abiks oleks ka boosti jälgimine läbi arvuti sõidu ajal..et kui jurama hakkab saad väärtusi jälgida. Igaks petteks võiks muidugi lambdade väärtustele ka pilk peale visata ning mootorisse minevad õhuhulgad, kuigi ilmselt pole need otseselt probleemi põhjustajad.
basssoundman

 postitati 18.05.09 11:15
Huvitava tähelepaneku tegin veel, et viimastel päevadel on ilusti töödanud üldiselt ja kui kalama hakkab, kalab täiega ja iga gaasivajutusel järjest. Siis kaob samamüstiliselt probleem ära ja töötab jäle pool päeva järjest laitmatult.

Oleks väga tänulik mõne vihje eest. Reval pakkus lahenduseks kõike eelnevat, mida ma juba teinud ja kontrollinud + turbode vahestust - mis sai juba 10t km tagasi vahetatud :P

Nii, et mõistus otsas.
basssoundman

 postitati 14.05.09 23:29
Kuna endal mõistus suhtkoht otsas, siis kirjutan ühest huvitavast probleemist.

Üleeile oli vaja kolmanda käiguga kiirendada - sujuvalt gaas põhja, boostist korraks 0,7 bar ja siis poos nagu kinni ja boost kukkus 0,1bar ja jäi seda hoidma. Lasin gaasi korraks lahti, vajutasin uuesti põhja, siis liikus ilusti ja boostis ilusti. Samal päeval tegi paar korda veel sama jama kolmanda käiguga. Eile juba tekkis sama probleem teiste käikudega kiirendades ka, lisandus omadus, et vahest kiirendades üle 0,1 bar ei boosti. Siis vahest laksab mingi müstilised 0,9 bar ja killib kohe ära (overboost=fuelcut?). Teisalt sõidab mingi tükkaega normaalselt ja siis hakkab trikitama.

Sai arvuti järgi pistetud ja ainukese veana oli "Maximum boost level exceed" + mingi number mida enam ei mäleta.
Googeldades selle veakoodi alusel andis järgmised võimalikud vead:

* Boost Leek - sai survestatud ja boosti leket ei olnud. 1,5bar hoidis kenasti sees ja sisinaid polnud. 2bar'i juures hakkas paari pihusti vahelt õrnalt susisema, aga see oli minimaalne.
* N75 - sai proovitud teist/töötava auto pealt ja mingit muutust ei olnud, enne käivitust sai veakood kustutatud ja sõit tehtud, sama jama ja peale sõitu sama veakood sees.
* Wastgate problem - sai proovitud ja mõlemad avanesid ilusti, sünkroonselt ja igati normaalselt
* Leek - sai kapotialune poolenisti tühjaks võetud, kõik voolikud ja ühendused üle käidud. Kõik voolikud olid OK ja kuskil leket polnud - ükshavaal sai üle vaadatud ja testitud.

Üle sai vaadatud ka rõhuandur, puhastatud ja värki, ei muutunud midagi.


Oskab keegi antud sümptomite alusel mingeid ideid anda, mida veel katsetada, proovida?

Ette tänades :)
Tõnis.
kaaperdaja

 postitati 06.03.09 10:43
Sain juba asja korda, rõhu leke oli.
rosenberg

 postitati 05.03.09 18:55
Rõhu andur kontrolli üle mul oli anduri viga puhasta ära electric clean-iga . See viga tähendab et rõhku liiga palju .
jõuvanker

 postitati 17.02.09 12:29
Rõhuleke surve poolel.
rmm

 postitati 17.02.09 09:24
Tsitaat:
Algselt postitas: kaaperdaja
Oskab keegi öelda, mida saab S4-l viga olla kui viskab veakoodiks 17965 Charge pressure control: positive deviation?

Rõhu leke ilmselt. Esimese asjana vaata throttle body boot üle.
kaaperdaja

 postitati 17.02.09 09:13
Oskab keegi öelda, mida saab S4-l viga olla kui viskab veakoodiks 17965 Charge pressure control: positive deviation?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 39.4% - SQL: 60.6%]