Teema ülevaade |
jõuvanker
|
postitati 27.05.08 16:02 |
Peamine, et väljavõte saaks võetud drosselklapist mootori poole st pärast drosselit - näeb ka vaakumit kui drossel sulgeda ( gaas maha ).
Ise võtsin RS4 ühest bypassi juhtrõhu voolikust ( peenikesest ).
|
rmm
|
postitati 27.05.08 14:33 |
Ise küsin, ise vastan.
Lähemal uurimisel selgus, et näidiku T-ühendus lekkis, millest ka paar puuduvat PSId kellal.
FPR hose paistab siiski olevat sobivaim koht näidiku ühendamiseks.
|
Oll
|
postitati 04.03.08 21:14 |
Minul oli rõhukella väljavõte ühendatud juhipoolse intercooleri ja throtle body vahelise plast toru külge - puurisin augu sisse ja panin läbiviigu ja
sealt voolikuga edasi.
|
rmm
|
postitati 07.02.08 16:18 |
Küsimus näidiku ühendamise osas.
Minul on ta pikka aega olnud kütterõhu regulaatori (vooliku) küljes.
Mõni aeg tagasi avastasin, et näidiku järgi on paar-kolm PSId rõhku kadunud. Veakoode muidugi ei olnud.
Ühel hetkel lõi näidikule ka hirmus suure rõhu.
VAG-COMi abil kontrollides selgus, et kõik korras, rõhk selline, nagu alati olnud. Alles siis tuli meelde, et rõhu näit kellale tuleb ju hoopis
mujalt. Seega, oleks mõistlik näidik ümber ühendada.
Kuhu? Jõuvanker ühes teemas soovitas otse kollektori külge peale drosselklappi, st sinna, kus pildile joon veetud?
Ja kas väiksem/suurem kütterõhk tähendab, et regulaator vajab vahetamist?
|
|