Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jõuvanker

 postitati 27.05.08 16:02
Peamine, et väljavõte saaks võetud drosselklapist mootori poole st pärast drosselit - näeb ka vaakumit kui drossel sulgeda ( gaas maha ).
Ise võtsin RS4 ühest bypassi juhtrõhu voolikust ( peenikesest ).
rmm

 postitati 27.05.08 14:33
Ise küsin, ise vastan.
Lähemal uurimisel selgus, et näidiku T-ühendus lekkis, millest ka paar puuduvat PSId kellal.

FPR hose paistab siiski olevat sobivaim koht näidiku ühendamiseks.
Oll

 postitati 04.03.08 21:14
Minul oli rõhukella väljavõte ühendatud juhipoolse intercooleri ja throtle body vahelise plast toru külge - puurisin augu sisse ja panin läbiviigu ja sealt voolikuga edasi.
rmm

 postitati 07.02.08 16:18
Küsimus näidiku ühendamise osas.
Minul on ta pikka aega olnud kütterõhu regulaatori (vooliku) küljes.
Mõni aeg tagasi avastasin, et näidiku järgi on paar-kolm PSId rõhku kadunud. Veakoode muidugi ei olnud.
Ühel hetkel lõi näidikule ka hirmus suure rõhu.
VAG-COMi abil kontrollides selgus, et kõik korras, rõhk selline, nagu alati olnud. Alles siis tuli meelde, et rõhu näit kellale tuleb ju hoopis mujalt. Seega, oleks mõistlik näidik ümber ühendada.
Kuhu? Jõuvanker ühes teemas soovitas otse kollektori külge peale drosselklappi, st sinna, kus pildile joon veetud?
http://www.csi.ee/images/tb.jpg
Ja kas väiksem/suurem kütterõhk tähendab, et regulaator vajab vahetamist?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 22.2% - SQL: 77.8%]