Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Maku

 postitati 28.08.17 19:25
Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Link
See väärtpaber võiks ka kuski ligipääsetavas audiclub.ee domeenis paikneda. Retrofittisin vanakooli kliimaseadme selle lingi abil pliidinuppudega süsteemi asemele b3 90 külge.

LK 14 ja enne on sinu pistikud, abiks on kui käepärast oleks üks doonor-kaitsmeblokk mille pealt hea vaadata kui samal ajal käega günekoloogi mängid b3 kaitsmekarbi juures.
Electrical System Wiring
end3l

 postitati 28.08.17 19:00
Link
See väärtpaber võiks ka kuski ligipääsetavas audiclub.ee domeenis paikneda. Retrofittisin vanakooli kliimaseadme selle lingi abil pliidinuppudega süsteemi asemele b3 90 külge.

LK 14 ja enne on sinu pistikud, abiks on kui käepärast oleks üks doonor-kaitsmeblokk mille pealt hea vaadata kui samal ajal käega günekoloogi mängid b3 kaitsmekarbi juures.
Maku

 postitati 28.08.17 16:51
Klubis on abivalmid inimesed. Lisaks weiksile ulatas abikäe outlaw. Käisin täna Erki auto kallal ja tegin mõned pildid. Tegemist samuti 3B S2-ga.

RELEED JA KAITSMED
ÜKSIKU JUHTMEGA KOLLANE PISTIK
MUST, SININE, PRUUN, ROHELINE, PUNANE PISTIK
SININE, PRUUN, ROHELINE JA PUNANE PISTIK
PRUUN, ROHELINE, SININE, JA KAHE JUHTMEGA KOLLANE PISTIK
PUNANE, PRUUN, ROHELINE, SININE JA KAHE JUHTMEA KOLLANE PISTIK
KAHE JUHTMEGA KOLLANE JA ÜHE JUHTMEGA SUUREM MUST PISTIK

Kui ma nende piltide järgi autot käima ei saa, siis sukeldun uuesti siia.

Tnx mehed!
weiks

 postitati 28.08.17 16:24
Kas see valge pistik kuhu hall/roheline jookseb on veidi suurem? Pistik sama suurusega nagu need punased jämedad? Kui jah, siis see läheb O tähisega klemmi alla.

Sinised juhtmed mustas pistikus viitaks sellele, et seotud genekaga, kuid kaitsmekarbi all pole ühtegi kohta spetsiaalselt selliseks otstarbeks. Samas kogemused juhtmeid sättides näitavad, et olenemata mootorist on olnud selline musta korpusega pistik vaid see mis läheb 87a klemmi alla pihustite toiteks.

Musta pistiku kohta ei oska kahjuks hetkel midagi lisada, vb saad mingi teise nurga alt pilti teha?
Maku

 postitati 27.08.17 20:50
Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
1. Kollane pistik: kaks musta-kollast juhet - see pistik läheb 75 alla
2. Sinine pistik: kaks punase-sinise juhet - see pistik ka 75 alla
3. Must pistik: kaks sinist juhet - sellist kombinatsiooni pole varem kohanud, ega tea öelda kuhu need juhtmed edasi jooksevad?
4. Roheline pistik: üks musta-sinine juhe - see ka siis 75 alla
5. Pruun pistik: üks punase-must juhe - too siis see keskluku oma, asub umbes-täpselt keskluku kaitsme all, nr. 19

6. Kollane pistik: üks musta-kollane juhe (suurema pundiga koos) - selle suurema pundi punase/pruuni pistiku kõrval on üks üksik klemm, see tuleb sinna otsa pista
7. Punane pistik: kaks punase-rohelist juhet - see läheb 30 alla, kohe sinna 75 klemmide juurde
8. Suurem must pistik: üks punase-sinise juhe - egas sul tollest pilti pole?
9. Valge pistik: üks halli-roheline pistik - selle asukohta kahjuks ei tea

Üldiselt kõik klemmid saab täis vaid neil autodel, kus lisasid palju. Seega täiesti okei kui mõni tühjaks jääb.

Saatsin pildid meilile.
weiks

 postitati 27.08.17 20:02
1. Kollane pistik: kaks musta-kollast juhet - see pistik läheb 75 alla
2. Sinine pistik: kaks punase-sinise juhet - see pistik ka 75 alla
3. Must pistik: kaks sinist juhet - sellist kombinatsiooni pole varem kohanud, ega tea öelda kuhu need juhtmed edasi jooksevad?
4. Roheline pistik: üks musta-sinine juhe - see ka siis 75 alla
5. Pruun pistik: üks punase-must juhe - too siis see keskluku oma, asub umbes-täpselt keskluku kaitsme all, nr. 19

6. Kollane pistik: üks musta-kollane juhe (suurema pundiga koos) - selle suurema pundi punase/pruuni pistiku kõrval on üks üksik klemm, see tuleb sinna otsa pista
7. Punane pistik: kaks punase-rohelist juhet - see läheb 30 alla, kohe sinna 75 klemmide juurde
8. Suurem must pistik: üks punase-sinise juhe - egas sul tollest pilti pole?
9. Valge pistik: üks halli-roheline pistik - selle asukohta kahjuks ei tea

Üldiselt kõik klemmid saab täis vaid neil autodel, kus lisasid palju. Seega täiesti okei kui mõni tühjaks jääb.
Maku

 postitati 27.08.17 19:35
Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Elu teeks lihtsamaks kui saad lisada ka mis värvi juhtmed seal pistikute küljes on :)

Mälu järgi peaks olema umbes nii:
*Kollase pistiku küljes sini/must juhe, see läheb ühe vabadest 75 tähisega klemmidest alla (el.aknad)
*Sinine pistik millest jookseb välja sini/punane juhe, see samuti 75 alla (el.peeglid)
*Musta pistiku küljes peaks olema valge/roheline juhe ja see siis 87F alla (pihustite toide)
*Rohelise taha jooksis vist must/punane juhe ja see 30 tähisega klemmi alla, see seal 75 klemmide kõrval (diagnostika pistiku pidev 12v)
*Pruuni taha jooksis samuti vist must/punane ja see läheb kaitsmekarbi parema alumise nurga juurde kus on ka 30 tähisega klemm, tolle peal asub kohe keskluku kaitse (kesklukk)

Wow, thanks man!

Minu autol on nii (päeval tehtud piltide järgi):
1. Kollane pistik: kaks musta-kollast juhet;
2. Sinine pistik: kaks punase-sinise juhet;
3. Must pistik: kaks sinist juhet;
4. Roheline pistik: üks musta-sinine juhe;
5. Pruun pistik: üks punase-must juhe;

6. Kollane pistik: üks musta-kollane juhe (suurema pundiga koos);
7. Punane pistik: kaks punase-rohelist juhet;
8. Suurem must pistik: üks punase-sinise juhe;
9. Valge pistik: üks halli-roheline pistik.

Valge pistik on 0 ja selleks on eraldi pesa aga ülejäänute ühendamine on "huvitav". Lisaks on netis mitmetel piltidel releede asukoht erinev.

Kas toiteklemmid peavad kõik ühendatud olema või võib mõni vaba ka jääda? Minul jääb üks vabaks.
weiks

 postitati 27.08.17 17:06
Elu teeks lihtsamaks kui saad lisada ka mis värvi juhtmed seal pistikute küljes on :)

Mälu järgi peaks olema umbes nii:
*Kollase pistiku küljes sini/must juhe, see läheb ühe vabadest 75 tähisega klemmidest alla (el.aknad)
*Sinine pistik millest jookseb välja sini/punane juhe, see samuti 75 alla (el.peeglid)
*Musta pistiku küljes peaks olema valge/roheline juhe ja see siis 87F alla (pihustite toide)
*Rohelise taha jooksis vist must/punane juhe ja see 30 tähisega klemmi alla, see seal 75 klemmide kõrval (diagnostika pistiku pidev 12v)
*Pruuni taha jooksis samuti vist must/punane ja see läheb kaitsmekarbi parema alumise nurga juurde kus on ka 30 tähisega klemm, tolle peal asub kohe keskluku kaitse (kesklukk)
Maku

 postitati 27.08.17 14:16
Oskab keegi nõu anda, kuhu S2 3B-l kaitsmekarbil üksikud pistikud lähevad? Suured pistikud pole probleem, sest nende kohta on kaitsmekarbil pistiku värvid kirjas aga üksikute juhtmete kohta pole midagi peale numbri ja tähe kombinatsioonide, mis mulle midagi ei ütle.

Üle on kollane, punane, pruun, sinine, roheline ja must.

Ette tänades


Marko

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]