Teema ülevaade |
laurz
|
postitati 03.09.17 11:56 |
Kui jootekolb käes püsib,pole probleemi.Seal pole eriti midagi remontida. Tahho peaks identne olema.Ainult taust on teine.
|
Maku
|
postitati 03.09.17 10:31 |
Proovisin tavalise Coupe kelladeplokki ja tahhomeeter hakkas tööle. Kuhu, kelle juurde soovitate originaal kelladeploki remonti viia, kellel on
kogemusi sellega?
Aa, ja valgustus tuli vasakpoolsest nupust peale keerata. Silly me.
|
QUATTRO
|
postitati 31.08.17 11:42 |
Armatuuri reostaat on korras?
Muidu 200-l tõmbabki kliimaploki tumedaks kui tuled peale tõmmata, vahet pole kas park või lähi.
Muutub valgustugevus reostaadi nupust samaaegselt armatuurivalgusega.
|
Kivitare
|
postitati 31.08.17 11:19 |
Tulede lüliti tagused pistikud on ok seisus? Midagi seal lühises pole? Mul 200-l oli ostes seal taga mitu pistikut katki ja tegi ka igasugu trikke.
Tulede lüliti ise?
|
Maku
|
postitati 31.08.17 10:35 |
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Ei, massi jaoks kellaploki juures eraldi pistikut pole, mass on vertikaalses pistikus PIN8, kust jookseb pruun massijuhe ette kaitsmekarpi
(miskipärast??)
Aga skeem nii väidab.
Ehk siis ta on kaitmekarbi juurest massist lahti või ei lähe sealt edasi massi.
Seal fuse/relay panelis peaks mingi klemm nimega PIN G31 olema, mis kellaplokile massi annab.
S..tt lugu on see, et see skeem, mis mul on, on A80ne oma, difri lüliti tal küll skeemil on (ehk siis quattro), aga kas 100% S2-ga kattub, ei tea.
Aastatega on ka veel mingi teema. >92 ja 92>
. | Huvitav, et ma ei leia kaitsmeplokist G31 klemmi. Auto on aastast 1991.
Kelladeploki võtsin ka maha aga sealt ma targemaks ei saanud. Ühendatud oli kolm suurt ja üks väiksem pistik. Võtsin lahti ja sama targalt panin kokku
tagasi.
Igaks petteks võtsin juhi jalge kohal olevad massikinnitused kere küljest lahti, puhastasin ära ja panin tagasi aga sellest polnud mingit tolku. Panin
akuklemmi peale tagasi ja tulesid lülitades viskab ikka kellade- ja kliimaploki hämaraks.
|
stihl
|
postitati 31.08.17 09:05 |
Ei, massi jaoks kellaploki juures eraldi pistikut pole, mass on vertikaalses pistikus PIN8, kust jookseb pruun massijuhe ette kaitsmekarpi
(miskipärast??)
Aga skeem nii väidab.
Ehk siis ta on kaitmekarbi juurest massist lahti või ei lähe sealt edasi massi.
Seal fuse/relay panelis peaks mingi klemm nimega PIN G31 olema, mis kellaplokile massi annab.
S..tt lugu on see, et see skeem, mis mul on, on A80ne oma, difri lüliti tal küll skeemil on (ehk siis quattro), aga kas 100% S2-ga kattub, ei tea.
Aastatega on ka veel mingi teema. >92 ja 92>
.
|
Maku
|
postitati 31.08.17 07:46 |
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Kelladeplokil mass puudu.
See peaks ka fuseboxi välja jooksma. | OK, võtan kelladeploki maha. Massi jaoks eraldi pistik? Tnx!
|
stihl
|
postitati 31.08.17 07:36 |
Kelladeplokil mass puudu.
See peaks ka fuseboxi välja jooksma.
Mis teised taustatuled teevad, lisakellad, tuhatoosid, lukkude lüliti jne?
.
|
Maku
|
postitati 31.08.17 06:55 |
Kaitsmekarp vahetatud ja mootor töötab aga autot vaevab mingi
elektri kala, mis oli ka enne kaitsmekarbi vahetamist (kaitsmekarp sai ära vahetatud sisseussitanud bensiinipumbarelee jala tõttu). Nimelt, kui panen
lähituled põlema, siis kelladeploki valgustus läheb ainult hõõguma ja kliimaploki numbrid tõmbab tuhmiks. Lisaks ei tööta tahhomeeter. Samas
spidomeeter, temp. ja kütusenäidik töötavad.
Usutavasti on kellelgi sama mure olnud. Kelladeplokk vigane?
Ette tänades
|
|