Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
indro

 postitati 05.05.04 08:13
Tsitaat:
Esialgne postitaja turbo
Siis peaks hakkama survelaagri hinda uurima. Ja seda, kas see vahetamine on keeruline protseduur. ;)


Sul ju vahetati alles sidur, kas see õige odavam asi seal jäeti siis vahetamata ?

Ja vahetamine on nagu ikka, kast maha vaja võtta.
turbo

 postitati 05.05.04 06:46
Siis peaks hakkama survelaagri hinda uurima. Ja seda, kas see vahetamine on keeruline protseduur. ;)
mike

 postitati 05.05.04 06:35
sai just üks Golf3 soetatud, millel survelaager lõppema hakkab ja sellel häälitseb ta just siis kui pedaal üleval on ja vait jääb siis kui pedaali põhja surud.
QUATTRO

 postitati 05.05.04 05:29
Enamusel tänapäeva autodel ja ka audil jookseb siduri survelaager kogu aeg korviga kaasa.Sellist asja nigu sigullil oli et korv on ühes toa nurgas ja survelaager teises pole juba ammu näinud lääne autodel.
Selles ka üks põhjus miks see survelaager suht kiirelt ära sureb.
Axxept

 postitati 04.05.04 23:36
aga kui selgusele jõuad, anna teada:)
jõuvanker

 postitati 04.05.04 21:53
Hmmmm.
Olen kohanud ja kuulnud survelaagri lõppemise kohta ainult sellist varianti nagu ma eelpool mainisin.
Survelaager on lahutuskäpa küljes kinni, kui sidur ei ole lahutatud (pedaal üleval), siis on laager vaba, selleks ka siduripedaali vabakäik, sel momendil ta ei pöörle ega saa mingit survet. Nüüd kui hakata pedaalile vajutama, surub lahutuskäpp laagri vastu lamellvedrusid/käppasid ja juhul kui laager on peetis hakkab ta surve all (pööreldes) häält tegema.
Lahutamata siduri korral seisab survelaager paigal ja ei tee mingit häält.
Sidur peaks mu meelest nii toimima.
Kuid erandeid võib loomulikult olla, ei vaidle vastu!
PS! Minu S-l on ka see krdi krõbin sees, ei saa peris täpselt aru, mis seda põhjustab. Mõni päev lähen kanalile ja vaatan vähe lähemalt, kust see krdi krõbin täpselt tuleb ja kui selgusele ei jõua, siis sõidan nii kaua kuni laiali, küll siis näha, mis krõbina põhjustas;)
QUATTRO

 postitati 04.05.04 21:15
Tsitaat:
Esialgne postitaja jõuvanker
Siduri survelaager peaks tegema häält siis kui pedaali alla hakkad vajutama (lahutushark surub vastu survelaagrit, mis oma korda vastu sidurikorvi lamellvedrusid)


Reeglina on ikkagi nii,et kui survelaager hakkab lõppema siis häälitseb ta just siis kui pedaal üleval on.Kui pedaali alla vajutad siis jääb vait.
Sinu kirjeldatud versiooni kohtab üldiselt maksimaalselt 20% juhtudest.
a90q20v

 postitati 04.05.04 12:30
huvitav aga kas see ei muuda midagi kui ilma siduritta kohapel üritad natuke käigukangi asendit muuta. ehk siis tahab vähe hoovastik reguleerimist.
jõuvanker

 postitati 04.05.04 10:51
Siduri survelaager peaks tegema häält siis kui pedaali alla hakkad vajutama (lahutushark surub vastu survelaagrit, mis oma korda vastu sidurikorvi lamellvedrusid)
mike

 postitati 04.05.04 10:45
kas mitte survelaager ei hakka lõppema?
Axxept

 postitati 04.05.04 09:59
kui sidur alla vajutada, jääb vait...
a90q20v

 postitati 04.05.04 06:27
järelikult rotid käigukastis :)

aga kas siduri asendit muutes muutub ka hääl?
turbo

 postitati 03.05.04 21:57
Pole siin imestada midagi, mul sööb ka.
Tulge ja kuulake kui ei usu. :D
Algul arvasin, et see tuleb kulunud käigukasti patjadest. Nüüd padjad vahetatud aga ikka krõbiseb aegajalt. :o
Kotkas

 postitati 03.05.04 21:01
wtf is "roti närimine" ?:o
Axxept

 postitati 03.05.04 19:47
kuna eelmine teema on lukku pandud, siis pean uue tegema.
mida see tähendab kui mul on see "roti närimine" tühikäigul?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 28.3% - SQL: 71.7%]