Teema ülevaade |
indro
|
postitati 05.05.04 08:13 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja turbo
Siis peaks hakkama survelaagri hinda uurima. Ja seda, kas see vahetamine on keeruline protseduur. |
Sul ju vahetati alles sidur, kas see õige odavam asi seal jäeti siis vahetamata ?
Ja vahetamine on nagu ikka, kast maha vaja võtta.
|
turbo
|
postitati 05.05.04 06:46 |
Siis peaks hakkama survelaagri hinda uurima. Ja seda, kas see vahetamine on keeruline protseduur.
|
mike
|
postitati 05.05.04 06:35 |
sai just üks Golf3 soetatud, millel survelaager lõppema hakkab ja sellel häälitseb ta just siis kui pedaal üleval on ja vait jääb siis kui pedaali
põhja surud.
|
QUATTRO
|
postitati 05.05.04 05:29 |
Enamusel tänapäeva autodel ja ka audil jookseb siduri survelaager kogu aeg korviga kaasa.Sellist asja nigu sigullil oli et korv on ühes toa nurgas ja
survelaager teises pole juba ammu näinud lääne autodel.
Selles ka üks põhjus miks see survelaager suht kiirelt ära sureb.
|
Axxept
|
postitati 04.05.04 23:36 |
aga kui selgusele jõuad, anna teada
|
jõuvanker
|
postitati 04.05.04 21:53 |
Hmmmm.
Olen kohanud ja kuulnud survelaagri lõppemise kohta ainult sellist varianti nagu ma eelpool mainisin.
Survelaager on lahutuskäpa küljes kinni, kui sidur ei ole lahutatud (pedaal üleval), siis on laager vaba, selleks ka siduripedaali vabakäik, sel
momendil ta ei pöörle ega saa mingit survet. Nüüd kui hakata pedaalile vajutama, surub lahutuskäpp laagri vastu lamellvedrusid/käppasid ja juhul kui
laager on peetis hakkab ta surve all (pööreldes) häält tegema.
Lahutamata siduri korral seisab survelaager paigal ja ei tee mingit häält.
Sidur peaks mu meelest nii toimima.
Kuid erandeid võib loomulikult olla, ei vaidle vastu!
PS! Minu S-l on ka see krdi krõbin sees, ei saa peris täpselt aru, mis seda põhjustab. Mõni päev lähen kanalile ja vaatan vähe lähemalt, kust see
krdi krõbin täpselt tuleb ja kui selgusele ei jõua, siis sõidan nii kaua kuni laiali, küll siis näha, mis krõbina põhjustas
|
QUATTRO
|
postitati 04.05.04 21:15 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja jõuvanker
Siduri survelaager peaks tegema häält siis kui pedaali alla hakkad vajutama (lahutushark surub vastu survelaagrit, mis oma korda vastu sidurikorvi
lamellvedrusid) |
Reeglina on ikkagi nii,et kui survelaager hakkab lõppema siis häälitseb ta just siis kui pedaal üleval on.Kui pedaali alla vajutad siis jääb vait.
Sinu kirjeldatud versiooni kohtab üldiselt maksimaalselt 20% juhtudest.
|
a90q20v
|
postitati 04.05.04 12:30 |
huvitav aga kas see ei muuda midagi kui ilma siduritta kohapel üritad natuke käigukangi asendit muuta. ehk siis tahab vähe hoovastik reguleerimist.
|
jõuvanker
|
postitati 04.05.04 10:51 |
Siduri survelaager peaks tegema häält siis kui pedaali alla hakkad vajutama (lahutushark surub vastu survelaagrit, mis oma korda vastu sidurikorvi
lamellvedrusid)
|
mike
|
postitati 04.05.04 10:45 |
kas mitte survelaager ei hakka lõppema?
|
Axxept
|
postitati 04.05.04 09:59 |
kui sidur alla vajutada, jääb vait...
|
a90q20v
|
postitati 04.05.04 06:27 |
järelikult rotid käigukastis
aga kas siduri asendit muutes muutub ka hääl?
|
turbo
|
postitati 03.05.04 21:57 |
Pole siin imestada midagi, mul sööb ka.
Tulge ja kuulake kui ei usu.
Algul arvasin, et see tuleb kulunud käigukasti patjadest. Nüüd padjad vahetatud aga ikka krõbiseb aegajalt.
|
Kotkas
|
postitati 03.05.04 21:01 |
wtf is "roti närimine" ?
|
Axxept
|
postitati 03.05.04 19:47 |
kuna eelmine teema on lukku pandud, siis pean uue tegema.
mida see tähendab kui mul on see "roti närimine" tühikäigul?
|