Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Sline4

 postitati 22.03.11 23:15
Meie juhtumi puhul on nüüd 100% kindel, et tegu on/oli armatuuri taguse pistiku või sealsete kontaktide veaga.
Kas oli natuke lahti põrunud teine, on seal mõni ühendus lahti kulunud, aga see liigutamine aitas ja mitte 1 kord, teisel korral on vaiki jäänud see tuluke. Elektrooniku juurde peatselt tee nüüd.
Kusjuures, signalisatsioon on meil selline, mis teisest nupust ka aknad suleb, kui õlituli võlus ja trikke tegi, siis ka see akende protseduur ei toiminud nagu peaks. Pidi korra signalisatsiooni peale panema, korraks maha ja uuesti peale, alles siis läksid aknad ülesse, nüüd lähevad esimese korraga. Kuidagi seotud kogu see teema.
Sline4

 postitati 19.03.11 21:32
Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Pole seal enamasti mingit prose viga. Vii kellad mõne elektrooniku kätte ja joodavad üle. Üsna kindlasti on mure pärast kadunud. Been there, done that. Korduvalt.

Samas oleme täheldanud, et esimese 5km sõidu puhul ei juhtu midagi, peatus/pood/uus käivitus ja siis hakkab see jama pihta. Ei oska kuidagi loogiliselt ka välja nuputada, mis seda anomaaliat võiks tekitada.
Oskad ehk täpsemalt öelda, mis osa täpsemalt ülejootmist vajaks ?
Aitähh.

Edit:
Täna õhtune "progress"
Võeti armatuur lahti ja liigutati pistikuid ja pandi sama targalt tagasi.
Kui enne seda protseduuri hakkas õlituli alati põlema/vilkuma ca 3-4 sek peale süüte sisse keeramist, siis peale juhtmete l(k)iigutamist täna enam mitte. Homme annan teada, kas ka sõidu ajal see viga kadunud on :)
Taavi

 postitati 19.03.11 20:28
Pole seal enamasti mingit prose viga. Vii kellad mõne elektrooniku kätte ja joodavad üle. Üsna kindlasti on mure pärast kadunud. Been there, done that. Korduvalt.
Sline4

 postitati 19.03.11 20:15
Kas seda tulf kuidsgi ellimineerida ei anna, pean silmas lihtsat moodust miskisugust ?
Mehhaanik arvas, et see võib olla kellade enda mingi mikroprotsessori viga, mid eeldaks selle vahetust.
j2mis

 postitati 09.03.11 20:28
Minul lahenes õlisurve probleem filtri vahetusega. Vana filter oli mingi MFilter vms, ja uueks filtriks läks saksa toodang Meat Doria. Vana filtri lõikasin rellakaga lahti, element oli umbselt paksu musta löga täis. Ometi vahetan õli ja filtrit iga 10000km tagant, kui mitte tihedamini. Eelmine filter oli sõitnud BP visco 3000 õliga täpselt 5500km. Soovitan soojalt, kellel siin õlisurve jamama hakkab filter kohe ära vahetada. Seega praeguseks minu mure murtud, nüüd tühikäigul õlisurve 2.0bar ja pööretel 4.7bar armatuuris oleva originaalkella järgi. Ilmselt on see filtri ummistumine ja ka klapi purunemine/avanemine tingitud siin suurtest külmadest, kas korjas kondensi täis või oli õli liialt paks filtrile.
Sline4

 postitati 25.02.11 14:05
Tundub, et meie autol siiski probleem ei lahenenud.
melnits

 postitati 23.02.11 20:40
Omal ka taoline jama olnud. Nimelt hakkas sooja mootoriga õlituli põlema pöörete vahemikus 1000-2000.
Asi sai lahenduse õlifiltri vahetusega, ei tea mis sellel filtril viga hakkas, oli teine vaid 6000km peal olnud.
j2mis

 postitati 23.02.11 16:10
Minu autol jälle vastupidi probleem, õlikannuke lööb põlema töösooja mootoriga pikalt 95'ga sõites, põleb paar sekundid ja piiksub kolm korda ning siis kustub ära. Mõne kilomeetri järel teeb sama pulli(tegemist Minicheckiga kelladega). Nüüd viimased päevad ei ole üldse vilkunud. Õlirõhu mõõtsin mehhaanilise kellaga ära: tühikäigul 1,5-1.8 pööretel kuni 4,5. Veel täheldasin seda, et armatuuris olev õlirõhu lisakell on hakanud vähem näitama, kui tegelikult surve on, enne näitas sama mis mehhaanilisel, nüüd aga tühikäigul 0.7-0.8 ja pööretel 2.0-2.5 bar ning enam üle selle ei lähe, ilmselt siis see suur kahe otsaga andur kutu?
Sline4

 postitati 23.02.11 14:56
Loodetavasti võib selle teema lõppenuks lugeda, õlivahetus tehtud ja see andur vahetatud.
Anduri asukoht on sisselaske kollektori all, peaaegu keskel, kui kollektorile ülalt alla vaadata. 2 andurit seal, alumine on see ühe pinniga andur, mis siis armatuuris tulukesena märku annab.
Siim5

 postitati 29.01.11 18:27
Sisselaske kollektori all, veesärgi juures õlirõhu andurid - ligipääs võrdlemisi nadi.
Sline4

 postitati 27.01.11 19:30
Tsitaat:
Algselt postitas: lauri
Endal ka nüüd see jama. Kus see andur asuda võiks?

Sai nüüd lõpuks soetatud see jubin ja sama probleemi ees :P
Ehk keegi viitaks ?

Aitähh
lauri

 postitati 13.01.11 22:12
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Ühe otsaga andur, pane uus, ja korras, hind alla 50 eegu oli vanasti. Seda seljuhul kui mehaaniliselt rõhk ok.

Endal ka nüüd see jama. Kus see andur asuda võiks?
jõuvanker

 postitati 07.01.11 09:55
Ühe otsaga andur, pane uus, ja korras, hind alla 50 eegu oli vanasti. Seda seljuhul kui mehaaniliselt rõhk ok.
kivimugi

 postitati 07.01.11 08:52
mul oli sama viga ja tuli välja et õlirõhu anduri klemm oli suht kehvasti küljes!
Sline4

 postitati 06.01.11 22:07
Tsitaat:
Algselt postitas: lauri
S4'l on originaalis olemas ju õlirõhu näidik. Või see ei toimi sul?

Ölirõhu näidik oleks just kui ok.
Tühikäigul on seal ca 2.5 peal ja pöörete tõusmisega tõuseb ka 5-ni välja suht koheselt.
altz1

 postitati 06.01.11 21:02
Ilmselt andur kutu. Ühe täpselt samade sümptomitega S4 viga lahenes peale anduri vahetust, kuna meh. kellaga mõõtes oli kõik korras.
100

 postitati 06.01.11 20:22
Ek see madal õlirõhk hakkabki endast kõigepealt kuuma mootoriga tühikäigul töötades märku andma.
lauri

 postitati 06.01.11 20:13
S4'l on originaalis olemas ju õlirõhu näidik. Või see ei toimi sul?
automees6

 postitati 06.01.11 19:48
Mõõda õlirõhk ära enne kui hilja on.
Sline4

 postitati 06.01.11 19:44
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Mis auto?

Vabandused, autoks on:
Audi S4 AAN

Keegi ilmaennustaja jõudis juba hirmutada õlisurve probleemiga, on see reaalne ?

Aitähh.
wilba

 postitati 06.01.11 19:17
Äkki piisab õli ja filtri vahetusest.
jõuvanker

 postitati 06.01.11 19:13
Mis auto?
tanelr4

 postitati 06.01.11 18:28
Täpselt sinu pakutud variandid!
Sline4

 postitati 06.01.11 18:24
Tere

Otsest muret nagu ei olegi, auto sõidab nagu peab, aga viimasel ajal on hakanud häirima õlitule vilkumine väikestel kiirustel ja madalatel pööretel.
Õlitase on normis, aga vahetevahel annab märku armatuuris vilkuv õlikannuke. Kui püürdeid lisada kiirendamisega maanteel, siis see kaob ja ei näita ennast ka terve päeva jooksul, kui sõitmist palju.
Hetkel ei ole võimalik veakoode lugeda, aga ehk oskab keegi juba ette aimata, mis võib autol viga olla ? Mõni andur või ehk midagi hullemat ?

Suured tänud ette :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 33.6% - SQL: 66.4%]