Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
s4 20vt probleem kiirendamisel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: ranz[/i] Tõmba õhulugeja pistiku tagant kummilutt maha ning mõõda sealt testriga ja töötava mootoriga nood asjad üle: Pin 1 ja pin 5 vahel peab olema 12V toide (pin üks on see mis on auto nina pool, pin 5 on eelviimane salongi pool, pin 6 seal kõrval on tühi). Kui see olemas, mõõda pin 1 ja 3 vahelt, tühikäigul peab siin olema ca 2,5V, nüüd vähehaaval gaasi juurde andes peab näit hakkama sujuvalt tõusma (max on 5V mida kohapeal samas eriti saavutada ei ole võimalik). Mõõda nood asjad üle ja on asi selgem. [/quote] Väga hea õpetus, aga max on siiski 5.67 volti. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
s4 20vt probleem kiirendamisel
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
25.8%
- SQL:
74.2%
]