Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
püstolett

 postitati 14.06.10 14:37
Selge, tänud.
püstolett

 postitati 13.06.10 20:45
Ei hakanud uut teemat tegama. Aga pealkiri sobib ka minu probleemile.

Asi selles, et jah ei lähe enam käima see krdi S4 AAN mootoriga. Sädet ei ole.

Olemas on nagu kõik mis peab, aga sädet ei tule. Pihustid pihustavad, rihmamärgid õiged, samuti nukad. Jätsime seisma auto 2 kuud tagasi ja nüüd ei kottigi enam.

Vaatasime aju juurest kaitsmed üle ja kontrollisime kas toide tuleb peale. Vool tuleb kuni vahetult süütepoolideni ilusti 12V. Massid asjad olemas kõik.
Ise oma peaga jõudsime järeldusele, et kommutaatorite ja aju vahel mingi kala. Proovisime ka kindlasti töötavaid kommukaid ja kindlasti töötavat aju teise auto pealt. Ikka sama asi.

Keegi targem võiks nüüd öelda, mis asi see seismisega haiget saada võis. Natuke kiire on ka selle asjaga.

Tänud
oz-vald

 postitati 26.04.10 20:29
Tsitaat:
Algselt postitas: reizor
Teistele teadmiseks, et andur sai vahetatud 1,7h-ga. Ei läinud 4-5h nagu ühes kohas pakuti. Minek kohe teine, ei katku enam 2-3krpm vahemikus.

Nüüd olen teise probleemi ees. Nimelt sain auto kätte ja sõitsin koju. Teepeal käisin poest läbi. Poe ees ei tahtnud starter enam normaalselt vedada. Sai mõeldud ,et aku raudselt tühi sellest seismisest. Kodus viskasin teise aku peale, kuid sama asi. Starter ei tule lihtsalt järgi. Ei mingit klõpsu, ei miskit. Olukord järgmine. Keeran süüte sisse, kellad ja muud tuled hakkavad särama, keeran starterit kuid vaikus. Sai mõeldud ,et ei saa äkki massi. Mõnikord on nii juhtunud. Sai uus mass pandud ja keremass puhtaks nühitud. Seis ikka sama. Nüüd jalutan poodi, et osta mingi multimeeter ja vaadata, kas vool starterini jõuab. Kui ei jõua siis vististi süüteluku põhi läbi. Kui aga jõuab, siis pääseb harjade puhastusega. Kõige naljakam on see, et mõnikord võtab isegi järgi ja veab käima. Mingeid soovitusi ?
Kurat võtaks, siiber juba vaikselt. Saan auto kätte ja siis kohe uus jama otsa.


Tõmberelee läbi mull endal sihuke asi mõlema audiga ära kogetud,keerad võtit mitte midagi ei tõmba armatuuris isegi voolu maha mitte.Sai starter maha võeutd lahti kõik ilus korras,kokku töötab kuni järgmise korrani.Enem pull ei lõpenud kui sai uus tõmberelee pandut.
reizor

 postitati 20.04.10 13:50
Lihtsalt ootamatult hakkas see jama pihta. Enne ei teinud kordag sellist tsirkust, nüüd täielik vaikus. Eks peab jälle treila peale kiskuma ja mõnele targemale vaatama viia.
vuchmann

 postitati 20.04.10 12:02
Mul sama jama starteriga.Vahepeal jamab.Voolu peale ei tule starterile.Ise kahtlustan süüteluku põhja või immot.
reizor

 postitati 20.04.10 12:00
Teistele teadmiseks, et andur sai vahetatud 1,7h-ga. Ei läinud 4-5h nagu ühes kohas pakuti. Minek kohe teine, ei katku enam 2-3krpm vahemikus.

Nüüd olen teise probleemi ees. Nimelt sain auto kätte ja sõitsin koju. Teepeal käisin poest läbi. Poe ees ei tahtnud starter enam normaalselt vedada. Sai mõeldud ,et aku raudselt tühi sellest seismisest. Kodus viskasin teise aku peale, kuid sama asi. Starter ei tule lihtsalt järgi. Ei mingit klõpsu, ei miskit. Olukord järgmine. Keeran süüte sisse, kellad ja muud tuled hakkavad särama, keeran starterit kuid vaikus. Sai mõeldud ,et ei saa äkki massi. Mõnikord on nii juhtunud. Sai uus mass pandud ja keremass puhtaks nühitud. Seis ikka sama. Nüüd jalutan poodi, et osta mingi multimeeter ja vaadata, kas vool starterini jõuab. Kui ei jõua siis vististi süüteluku põhi läbi. Kui aga jõuab, siis pääseb harjade puhastusega. Kõige naljakam on see, et mõnikord võtab isegi järgi ja veab käima. Mingeid soovitusi ?
Kurat võtaks, siiber juba vaikselt. Saan auto kätte ja siis kohe uus jama otsa.
Taavi

 postitati 12.04.10 17:03
Selle vahetus küll 4-5h ei võta.
reizor

 postitati 12.04.10 16:48
Sai andur muretsetud, minul totaalne tüdimust sellest ja samuti napib aega. Kuid sõita on vaja ja sai viidud remonti. Kas 4-5h tööd on selle vahetamiseks töökojas okei ? Mulle endale tundus natsa palju. Aga see selleks.
Taavi

 postitati 10.04.10 14:28
Tsitaat:
Algselt postitas: reizor
Märkide vaatamine oli esimene asi. Need olid kõik paigas. Pusin ise, ei viitsi seda raplast tallinnase trantsportida. Läheb liialt kalliks ja vaeva rikkaks. Aga aga kust saada hallikat ?

Kontollisid ikka nukkvõlli ja hooratta märkide vastavust? Esimest rihmaratta märki pole üldse mõtet vaadata.
samru

 postitati 10.04.10 09:12
Tsitaat:
Algselt postitas: reizor
Märkide vaatamine oli esimene asi. Need olid kõik paigas. Pusin ise, ei viitsi seda raplast tallinnase trantsportida. Läheb liialt kalliks ja vaeva rikkaks. Aga aga kust saada hallikat ?


Küsi Indrekult Palli tn. Nõmmel
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11831
reizor

 postitati 10.04.10 08:54
Märkide vaatamine oli esimene asi. Need olid kõik paigas. Pusin ise, ei viitsi seda raplast tallinnase trantsportida. Läheb liialt kalliks ja vaeva rikkaks. Aga aga kust saada hallikat ?
jõuvanker

 postitati 10.04.10 06:39
Kõige pealt kontrolli üle nuka- ja vändamärk, ehk on hoopis ajastus vale. Kui hakkama ei saa, anna teada, teen masina korda:)
reizor

 postitati 09.04.10 22:37
Hallianduri viga ongi. Kaabel näitas seda. Kust kohast saaks odavalt halliandurit ? Keegi siin foorumis pidi tegelema essi juppide müügiga. Asukohaks peaks tal profiilis kirjas olema "Nõmme" pole ma veel suutnud leida. Kui kellelgi halliandurit müügiks võiks teada anda.
KeveN

 postitati 06.04.10 19:25
Hallianduri viga tundub. Üldiselt tollega on nii, et üks hetk töötab ja järgmine hetk kutu.
reizor

 postitati 06.04.10 17:16
Peab tõdema, et minu Essi mured algasid. Üks hommik ei tahtnud ta tööle minna. Keerasin võtit ja mootor käis ringi. Natuke käiasin ja läksin toast telefoni toomas. Läksin tagasi ja proovisin uuesti. Läks poolest pöördest. Mõtlesin, et ehk on vesi kuskile läinud ja süütesüsteemis kala. (sai loikudest päris palju läbi sõidetud). Sel päeval läks auto veel korralikult tööle. Seisis 2 päeva ja nüüd sama asi, ei anna lootust kaa. Ainult natuke pikemal käiamisel viskab õlitule põlema, kuigi õlirõhku näitab 4-5bar. Peab kaabli järgi viskama, kuid selleks vaja auto treila peale ajada.

Rait
forsin

 postitati 23.10.08 11:53
Tsitaat:
Algselt postitas: doonald
2,2 manuaal kastiga auto töötab mootor ka ilma käigukastita.
aga sul ei ole ju 2,2 mootor vaid turbo 2,2= S aju
doonald

 postitati 23.10.08 07:32
Auto korras. Oligi väntvõlli asendi andur kutu.( Väliseid kahjustusi ei olnud).
doonald

 postitati 23.10.08 07:30
2,2 manuaal kastiga auto töötab mootor ka ilma käigukastita.
andrec

 postitati 22.10.08 20:47
Ega andurite pistikuid sassi ei ajand?Mingeid sai ajada kasti küljes ja siis ei lähe käima enam.
doonald

 postitati 22.10.08 20:31
homme panen juhtme järgi.
jõuvanker

 postitati 22.10.08 20:15
Tsitaat:
Algselt postitas: doonald
auto on ikka talda ka saanud. Aga see jama tuli pärast 2 nädalast seismist ja siduri vahetust.


Küllap te suutsite hoorattaanduri ära tappa mingi valemiga ehk vms anduri. Nagu ütlesin, juhe järgi, näeb ära, milles jama seisneb.
doonald

 postitati 22.10.08 20:12
auto on ikka talda ka saanud. Aga see jama tuli pärast 2 nädalast seismist ja siduri vahetust.
jõuvanker

 postitati 22.10.08 20:03
Kaabel järgi, reeglina pilt selge, miks käima ei lähe.
Kas ennem anomaali saabumist andsite kõvasti "talda" masianle vms?
doonald

 postitati 22.10.08 20:02
Auto on 92a s4 2,2 turbo. Probleem selles, et autol puudub säde ja kütte surve. Starterit andes läheb põlema õlisurve hoiatus tuli. Kuigi õlisurve on näidiku järgi 2 bar. Kust saab hoiatus tuli signaali ja kas see on seotud sädeme ja bensiini pumbaga?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 31.4% - SQL: 68.6%]