Teema ülevaade |
power13
|
postitati 23.04.10 18:25 |
Sai nüüd jälle tükk aega sõidetud ilma, et jahutusvedeliku hoiatustuli oleks põlema läinud, kui järsku soojema ilmaga hakkas ta jälle põlema, isegi
mahajahtunud autol süttib hoiatustuli juba kohe enne mootori soojaks käimist. Sõitisin mõnda aega, kui lisandus järgmine probleem, rõhk ei tõuse üle
0,5-0,7bar. Ehk aju avariireziimis, kuid mis selle võiks põhjustada.
|
Kiil
|
postitati 23.04.10 16:08 |
Tõmba korra pistik lahti sisselaskekollektori all olevalt andurilt ja vaata kas siis kustub ära.
|
power13
|
postitati 23.04.10 14:29 |
Hoiatustuli läks põlema, kui mootor oli soojaks läinud, kella järgi paar kriipsu alla 90. Paisupaagi alt tõmbasin pistiku lahti, tuli põles ikka
edasi. Paisupaagis vedeliku tase oli igati normaalne, radikas ühtlaselt soe. Vahepeal isegi nii, et maantee sõiduga kaob tuli ära, kuid vahest mitte.
Mõnikord saab isegi päris pikalt ennem sõita, kui põlema läheb, teinekord vähem. Kas probleem võiks olla vigases temp anduris, mis asub radika all
osas või termostaadis?
|
Rauntz
|
postitati 23.04.10 05:15 |
Kui õhutusnippel ei tööta, saab õhu nii välja, et ajad auto mingi künka peale nina üles poole, võtad paisupaagi korgi maha ja lased tiksuda ~15min.
|
Kiil
|
postitati 22.04.10 19:25 |
Kui tuli põlema hakkab siis tõmba korra paisupaagi alt pistik lahti või temp. anduri pistik lahti (suur pruun) siis saad teada kumb tule põlema paneb.
|
power13
|
postitati 22.04.10 19:07 |
tegu siis 3b mootoriga ning probleem seisneb selles, et jahtusvedeliku tase paisupaagis tundub ok olema, kuid armatuuris hoiatustule viskab ikka
põlema ja seda juba peale auto paari minutilist käimist kohapeal. Vahepeal teostatud ka lõdvikute vahetusi, kas viga võib seisneda õhu vahel olekust?
Kuidas saaks õhu vahelt, nimelt õhutusnippel tundub keerates lihtsalt ringi käivat ning ei fikseeri end kinni, kui keerata.
|
|