Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mulk

 postitati 04.07.09 23:41
Ja hallianduri "akna" laius ja asukoht ei määra süüdet!
Halliandur on selleks, et aju teaks, millal on esimene silinder töövalmis.
Teemo

 postitati 04.07.09 23:29
Kuna otseselt ükski teema siin jagajate erinevust ei kajasta, siis jagan kogemusi.
Teame, et 20v mootorid, kus jagaja leidub on 7a(125kw), NM (118kw), 3B(162kw) ja varane AAN(169kw). Kõrvale jätame selle, et jagajatel võivad rootorid olla erinevad ning hambumine nukkvõllilt erinev.
Kuna minu ühe masina teemas läks kunagi arutelu sellele, et vabalthingava (7a,NM) jagaja omab väksemat hallianduri akent, ehk puudub hilist süüded võimaldav osa(vaja kõrge boosti ja detonatsiooni ohu korral), siis võtsin lõpuks kätte ja võrdlesin jagajaid tegelikkuses.
Vatuseks sain, et nii AAN jagaja, 7a ja NM jagaja, kui ka plekk-kraega AAN rihmaratas(hilisem AAN süüde), omavad kõik akent, mille kestus on 21 nukkvõlli ehk 42 väntvõlli kraadi. Samas ka asukoht aknal 0-asendist on sama, seega turboprojekt, mis omab 20v vabalthingava jagajat ei vaja selles osas ümbertegemist.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 24.2% - SQL: 75.8%]