Ja hallianduri "akna" laius ja asukoht ei määra süüdet!
Halliandur on selleks, et aju teaks, millal on esimene silinder töövalmis.
Teemo
postitati 04.07.09 23:29
Kuna otseselt ükski teema siin jagajate erinevust ei kajasta, siis jagan kogemusi.
Teame, et 20v mootorid, kus jagaja leidub on 7a(125kw), NM (118kw), 3B(162kw) ja varane AAN(169kw). Kõrvale jätame selle, et jagajatel võivad
rootorid olla erinevad ning hambumine nukkvõllilt erinev.
Kuna minu ühe masina teemas läks kunagi arutelu sellele, et vabalthingava (7a,NM) jagaja omab väksemat hallianduri akent, ehk puudub hilist süüded
võimaldav osa(vaja kõrge boosti ja detonatsiooni ohu korral), siis võtsin lõpuks kätte ja võrdlesin jagajaid tegelikkuses.
Vatuseks sain, et nii AAN jagaja, 7a ja NM jagaja, kui ka plekk-kraega AAN rihmaratas(hilisem AAN süüde), omavad kõik akent, mille kestus on 21
nukkvõlli ehk 42 väntvõlli kraadi. Samas ka asukoht aknal 0-asendist on sama, seega turboprojekt, mis omab 20v vabalthingava jagajat ei vaja selles
osas ümbertegemist.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 24.6% - SQL: 75.4%]