Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
K: N75 valve
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Algselt postitas: generaator M[/i] [quote][i]Algselt postitas: Silwer[/i] [quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] See et rõhk läheb liiga kõrgeks on BS. Tegemist on kvaliteet mootoriseadistusega SKN-i poolt, lugedes K-04 mappi ning vaadates hetkel olevat max rõhku, on tegemist väga tõpse seadistusega! [/quote] Sa tead oma mootori voolavust erinevatel pööretel? Ja täpset voolavust teadmata ei saa ka täpselt seda seadistust hinnata... Kuid seadistus võib ju täpne olla ja suure tõenäosusega ta seda ongi - lihtsalt "mingi muu ajutine tegur" piirab siis õiget voolavust või tõstab liigselt rõhku antud hetkel kui auto tundub puterdavat. Chipi tootjad ju proovivadki mängida selle kõige alumise piiri peal ja proovivad kohe alguses rõhku tõsta nii kõrgele kui võimalik - see annab ju ilusa väände numbri. Ning seda ja hp nr. ju kliendid ostavadki... [/quote] Hetkel üritas asja jälgida hoopis teisest vaatenurgast - nimelt nii mitme muutuva parameetriga süsteemi stabiilne reguleerimine on igal juhul kõike muud kui lihtne. Vaadakem lähemalt - meil muutub samaaegselt nii see gaaside hulk, mis turbiini ringi ajab, kui ka õhu tarbimine. Teisisõnu tuleb suuta muutuva õhu tarbimise juures reguleerida muutuva gaaside voo jaotust nii, et suuta muutuva õhu tarbimise juures pidada õhu rõhk etteantud tasemel. P.S. tegemist on kutsehaigusliku pisiku väljalöömise juhtumiga - automaatikainsener ju krt :D [/quote] Automaatika on mõnus, tean selliseid sõnade seadmisi ja lausete mõtestamist - laveamehanik/insener:D "Vaadakem lähemalt - meil muutub samaaegselt nii see gaaside hulk, mis turbiini ringi ajab, kui ka õhu tarbimine. Teisisõnu tuleb suuta muutuva õhu tarbimise juures reguleerida muutuva gaaside voo jaotust nii, et suuta muutuva õhu tarbimise juures pidada õhu rõhk etteantud tasemel" See on enamus kaasaja elektroonilise mootorijuhtims turbomootorite alustugesid. "...Teisisõnu tuleb suuta muutuva õhu tarbimise juures reguleerida muutuva gaaside voo jaotust nii, et suuta muutuva õhu tarbimise juures pidada õhu rõhk etteantud tasemel" - seda ülesannet täidavad meil järgmised reguleersuurustega tegelevad täiturid, nagu: WG ning by-pass:D Teooria teooriaks hetkel, tuleme konkreetse jama juurde, lähtudest konkreetsetest sümptomitest. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
K: N75 valve
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
19.7%
- SQL:
80.3%
]