Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
K: N75 valve
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Algselt postitas: Silwer[/i] [quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] See et rõhk läheb liiga kõrgeks on BS. Tegemist on kvaliteet mootoriseadistusega SKN-i poolt, lugedes K-04 mappi ning vaadates hetkel olevat max rõhku, on tegemist väga tõpse seadistusega! [/quote] Sa tead oma mootori voolavust erinevatel pööretel? Ja täpset voolavust teadmata ei saa ka täpselt seda seadistust hinnata... Kuid seadistus võib ju täpne olla ja suure tõenäosusega ta seda ongi - lihtsalt "mingi muu ajutine tegur" piirab siis õiget voolavust või tõstab liigselt rõhku antud hetkel kui auto tundub puterdavat. Chipi tootjad ju proovivadki mängida selle kõige alumise piiri peal ja proovivad kohe alguses rõhku tõsta nii kõrgele kui võimalik - see annab ju ilusa väände numbri. Ning seda ja hp nr. ju kliendid ostavadki... [/quote] Mind ei huvitagi hetkel kaanevoolavus erinevatel klapitõusudel ja pööretel antud momendil, seda on arvutanud/teinud softitootjad softi kriblades. Ei ei, see oleks algselt jubinud juba. Alles hiljuti on pihta hakanud, mina ei ole ainuke V6 biturbo omanik, kellel see anomaalia närvidele käib. 7-8 korda korralikku vajutust 2-se, 3-daga, korra ka 4-daga ja kadunud on see anomaalia selleks sõiduks, masin seisma, mootor jahutunud, uus käivitus ja algab otsast peale. See ei ole normaalne kui " hakkimine " algab ning boost kõigub ca 0.8bar siia-sinna. Hetkel mõtted otsas - kõik on korras, nii näib ja seda näitab ka diagnostika. Eks vaatab, kuna pilpaid lendama ja kust hakkab, siis ehk asi selge:P [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
K: N75 valve
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
30.3%
- SQL:
69.7%
]