Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
K: N75 valve
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: genekas[/i] [quote][i]Algselt postitas: Silwer[/i] [quote][i]Algselt postitas: rmm[/i] S4 biturbol tekkis samasugune olukord peale chipimist, stockina seda polnud. 2000-2500 p/min kiirendades, 2 või 3 käik (ilmselt ka muud), mootor puterdab, aga mitte 5000 pöördeni, ca 3000 juures rebib juba normaalselt. Aga ei ütleks, et koguaeg või ma ei pane seda enam tähele... [/quote] See võib olla turbo "surge", ehk chipitud aju lubab turbol toota antud pööretevahemikus rohkem õhku kui mootor suudab seda tarbida... [/quote] See on ilmselt see teema, et reguleerimissüsteem ei saa oma tööga hakkama ning rõhk läheb hetkeks käest ära (seier ega inimene rooli taga seda märgata ei jõua, aga aju märkab küll ja reageerib kohe). Süsteem ei olegi ju muud kui N75, wastegate ja seda juhtiv aju - protsessiautomaatikaga tegeleva inimese pilguga vaadates mitte just kõige lihtsam juhtum. Kui turbo suudab teatud rezhiimil tekitada tunduvalt suuremat rõhku kui tegelikult saavutada vaja on (algsest suurem vile), siis lähebki selle reguleerimine raskeks, sest täiturseadmed (N75 + WG) on ju samad kui enne. Kõrgematel pööretel õhutarbimine taas kasvab sedavõrd, et nii kõrgele rõhk enam tõusta ei saa. Teine asjaolu, mis sama tulemuse võib anda on ka see, et muudetud juhtprogrammi loogika võib olla laaderõhu reguleerimise osas veidi teistsugune ka muu kui vaid laaderõhu seadeväärtuse poolest - kõik see lööb eriti teravalt välja just siis, kui turbo tootlikkus on suurem ja/või see ei vasta sellele, millele antud juhtprogramm on tehtud (programmi kvaliteet ka lisaks omaette teema, kuigi MTM-suguse tegija puhul ei peaks selline asi olema küsimuseks). Kui autol on peal näiteks stock vile, siis ei ole ka kontrollimatus olukorras nii järsud rõhutõusud tõenäolised (tootlikkus väiksem) ja antud olukorra tekkimine on ebatõenäolisem. Selle kõige taustal hakkab forsin'i jutt ülerõhu kaitseventiilist sisselaskel tunduma päris loogilisena... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
K: N75 valve
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
20.7%
- SQL:
79.3%
]