Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
K: N75 valve
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: genekas[/i] [quote][i]Algselt postitas: Silwer[/i] Halli anduri viga ei ole normaalne ja on ohtlik. See viitab kas katkisele andurile (suhteliselt ebatõenäoline) või siis katkisele hammasratta kiilule. Soovitan vahetada hammasrihma vända ja nuka hammasrattad. Alumist hammasratast vahetades võiks vahetada ka selle suure poldi mis teda kinni hoiab. Minu autol oli ülemine hammasratas vahetatud 1 kord. Alumist sai vahetada 3 korda. Lõppesid probleemid alles siis kui vända esimene hooratas (nimetatakse vist demperiks) sai u. 2 korda originaalist kergemaks tehtud (seda lasi Aava kuskil teha). Asi lihtsalt selles et see hooratas on originaalis päris raske ja sellest tulenevalt on tal ka suur inerts, vända küljes on ta vaid selle suure poldiga ja vända suhtes ringliikumist takistab tal vaid see pisike ja õrn valatud kiil alumise hammasrihma ratta küljes. Vähendades hooratta massi vähendad ka jõude mis mõjuvad sellele kiilule.[/quote] Tegelikult on ikka nii, et selle neetud poldi kinnitusmoment peab seda asja seal kinni - eeldades, et polt on korralikult kinni tõmmatud. Kiil saab viga valede kinnitusmeetodite läbi või siis juhul, kui polt ei ole korralikult kinni tõmmatud. Ja see polt tuleb [b]alati[/b] peale lahtivõtmist uus panna (analoogselt plokikaane poltidega -> Audi 10/93 tehase juhendid annavad kinnitusmomendiks 150 Nm + 180°), kui on tahtmist, et kogu see värk koos seisaks. Nukaratta kinnitusmoment on samas ette nähtud mäletamist mööda ainult 67 Nm - ei ole kindel, et sellega kiilu hoobilt ära lõhub (muidugi valede võtetega saab kõike teha). edit: mitte vähem oluline pole see, kuidas sedasama otsapolti lahti keeratakse - kui seda teha "püssiga" või muul moel rihmaratast ennast fikseerimata, siis kandub lahtikeeramismoment ka kiilule ja igatahes väntvõlli rihmaratta kiil seda välja küll tõenäoliselt ei kannata. [quote]PS! Kui mootori aju näeb halli anduri või hooratta andurite viga siis ta läheb kohe "safe mode" ja keerab rõhu max. +0,5 bar peale (juhul kui wastegatega pole sigatsetud ja ta tõesti seda saab teha), samas keeratakse kohe ka süüdet. Kui aju näeb et rõhk ikkagi ei vähene keerab ta süüdet veelgi ja võib anda fuel-cut'i. [/quote] See on ajul alati viimane võimalus sekkumiseks, kui miski muu ei aita - samas seda tasub silmas pidada, et süütehetke muutmine ei mõjuta otseselt laaderõhku. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
K: N75 valve
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
23.3%
- SQL:
76.7%
]