Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
K: N75 valve
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: genekas[/i] [quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] Väga tore teada. Siit järgmine küsimus: "Kas ka see on normaalne, et kui rõhk ületatakse ja süüde keeratakse hilisemaks, annab aju koos rõhu ületamis teatega 2224 ka halli anduri vea 2113"? Et aju fikseerib enda poolt antud käsu põhjustatud vea?[/quote] Selles jutus puudub igasugune loogika, sest nii Halli andur kui ka hooratta andurid on mehaaniliselt ikka edasi sama koha peal - Halli anduri viga võib tulla aga sellest, et selle asend on tõepoolest ennegi olnud "piiri peal" - see aga viib sama tulemuseni kui Halli anduri signaali kadumine mootori töö ajal (detonatsioonikontrolli ärakukkumine -> süüte hilisemaks seadumine + boosti vähendamine). Sellisel juhul aga võib ka käivitumine vahel olla problemaatiline - juhuse asi... Igatahes aju poolt seatud süütehetk ei mõjuta seda, kuidas aju sedasama Halli anduri signaali loeb - viga tekib siis, kui õigel ajal jääb signaal tulemata (ei ole hooratta anduriga sünkroonis või ei puudub rikke tõttu üldse). P.S. Kütuse teemat puudutades - siiamaani ei ole õnnestunud veel piiratud kogemuse ulatuses mingit märgatavat jama märgata kasutades vaheldumisi Soome bentsu ja tankides Eestist Nestest või Statoilist (pea alati 98 paagis) - muidugi endal tehnika chippimata stock seades ka :P [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
K: N75 valve
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
21.4%
- SQL:
78.6%
]