Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
K: N75 valve
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: quattromees[/i] [quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] Väga tore teada. Siit järgmine küsimus: "Kas ka see on normaalne, et kui rõhk ületatakse ja süüde keeratakse hilisemaks, annab aju koos rõhu ületamis teatega 2224 ka halli anduri vea 2113"? Et aju fikseerib enda poolt antud käsu põhjustatud vea? Ja kui normaalne on see, kui kuuled salongi WG avanemist, ehk siis heitgaaside poolt tekkivat mürinat? Nimelt kaasnes selle järsu boosti kasvuga ka mürin summutisse. [/quote] WG avanemise kohta: Kui summutit pole küljes, siis kohapeal revvides on hästi näha, kuidas gaasi maha lastes tulevad wastegate torust leegid välja ja vaikselt paugub... Suure rõhuga on silindrites spõlemisgaase rohkem ja kui need wastegatest summutisse jõuavad, teevad ka rohkem müra... Hallika kohta ei tea. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
K: N75 valve
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
22.7%
- SQL:
77.3%
]