Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
forsin

 postitati 11.11.05 10:20
Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
originaal varuosa koode olen saanud nüüd mitmelt poolt erinevaid, äkki keegi oskab öelda, milline on nendest õige?
kas tõesti peab hakkama amorti ka revalist ostma mõtetu summa eest? :P
Ehk mõni siinne varuosadega tegelev isik oskab mulle midagi pakkuda?


saad oma auto paremaks kui viskad minema (müüd maha) oma rooli võimuga ühendatud amordid ja ostad lammarist uuema auto püstakud.
forsin

 postitati 11.11.05 10:15
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
quattro tagaamortidel on eri versioone hunnikus.10 ja 12 mm keermed,erinevad vedrukausside kõrgused,erinevad ülemised padjad.
Osa amorte on 45 mm läbimõõduga osa 50 mm.Seega keegi krt ei tea mis sul sinna täpselt istub.


paned terves tukis istuvad kõik üks kõik millise püstaku nurgast võtad. erinevus on vaid
83.a. > 90.a. on amordi peal olev taldrik sirge.
91.a. > 97.a. on amordi peal olev taldrik kaldu
kuid neid saab omavahel vahetada
ja auk kas 10 või 12 mm trell või viil kätte ja läheb alla.
forsin

 postitati 03.11.05 21:25
AUDI 200 avant
taga vedrud on palju suurem brobleem kui amordid.
Sest lainetava tee peal tükib juba alates 110 km-ga sõites avant peput põhja peksma ja ilma koormata.

Mina olen pannud väga tugevad amordid ja kahepidise tööga (mitte ainult ühepidise tööga monroed)
ja varsti ikka väsib lähed stendi stend ütleb et amorti on veel 80 %

Probleemiks on hoopis liiga peened vedrud 13,0 mm / 13,4 mm paigalda uuema audi vedrud 13,5 / 13,6 mm või isegi 14,0 mm ja on probleem igaveseks lahendatud.
Kaits

 postitati 03.11.05 21:13
http://etka.auto2.ru/au/A20Q/1990/89/53/984165/
Kotkas

 postitati 03.11.05 20:37
sain ka lõpuks etka'le ligi. Mina leian sealt hoopis sellise koodi: 441513031b
QUATTRO

 postitati 03.11.05 20:34
quattro tagaamortidel on eri versioone hunnikus.10 ja 12 mm keermed,erinevad vedrukausside kõrgused,erinevad ülemised padjad.
Osa amorte on 45 mm läbimõõduga osa 50 mm.Seega keegi krt ei tea mis sul sinna täpselt istub.
rass

 postitati 03.11.05 19:45
ETKA annab järgmised numbrid 200 20V masinale


443513031P tavaline
443513031Q avant
443616031F self levelling

ja ütleb veel seda et kõigil käib otsas 10nene mutikas + samad koodid on ka tavalisel quattro ja tõepoolest ka FWD-l, kuigi tähed lõpus on suts erinevad kuid ma ei taha hästi uskuda et see pikkust mõjutab aga vb tõesti
jõuvanker

 postitati 03.11.05 19:40
Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
hakkasin mõtlema, et kui pikkus on erinev, siis vist ei päästa uued padjad, või eksin? Mingi pikkuse vahe pidavat muidu ka olema, aga ei tea hetkel, kui palju.


Et sedaani amort lühem? sel juhul abiks madaldusvedru:P
Üldiselt on ühepikkused, võimalikud mm ei tee midagi.
Kotkas

 postitati 03.11.05 19:38
hakkasin mõtlema, et kui pikkus on erinev, siis vist ei päästa uued padjad, või eksin? Mingi pikkuse vahe pidavat muidu ka olema, aga ei tea hetkel, kui palju.
Kotkas

 postitati 03.11.05 18:55
ei ole tegu nivooamortidega. Täiesti tavalised on. Hetkel plaaningi osta uued padjad ja asi niimoodi lahendada. Aga tahaks ikkagi teada, mis imeamort sinna siis alla läheb, et ükski kataloog seda ei paku. Muuseas, on kellegil aimu, mis hinnaklassis uued padjad olla võivad? EKs ma hommikul saan muidugi teada, aga oleks lihtsalt rahulikum uni ;)
jõuvanker

 postitati 03.11.05 18:43
Mille jaoks on Sul vaja sinna alla panna originaal amorti??
Kasuta C3 avandi/S4/S6 vms C4 keremudeli tagaamorti ja rahu majas! Veel parem, osta C3/100-le mõeldud tagumised Koni Sport amordi, tk ca 1500.-
PS!!
C3/C4 tagaamordid on kõik ühed, nii quattro, kui esivedu, lihtsalt keermeläbimõõdu/jäikusevahe, vbl ka pikkus mingilmääral. Ülemine keere erinev, osta uued ülemised padjad ja lahendatud.
Milleks küll vaja neid krdi nivooamorte?
Kotkas

 postitati 03.11.05 18:38
originaal varuosa koode olen saanud nüüd mitmelt poolt erinevaid, äkki keegi oskab öelda, milline on nendest õige?

441 616 031 c
443 513 031 q (revalist öeldi see)
441 513 031 b

Krt, kas tõesti peab hakkama amorti ka revalist ostma mõtetu summa eest? :P
Ehk mõni siinne varuosadega tegelev isik oskab mulle midagi pakkuda?
Kotkas

 postitati 03.11.05 15:50
Monroe kataloog pakub audi 200 avant quattrole (20v) sellist tagumist amorti: s2014/b1e04
Reaalselt selline asi sinna alla kahjuks ei istu. Ülemise keerme läbimõõdu vahe on 2 millimeetrit ja lühikeseks jääb ka. Milline amort sinna siis ikkagi alla läheb, kas keegi teab? Üks variant on midugi püstaku vahetus, aga esialgu uuriks ikkagi, kust saan õige amordi sinna alla.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 22.9% - SQL: 77.1%]