Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
genekas

 postitati 07.09.05 07:46
Tsitaat:
Algselt postitas: martin
... kusjuures enne termostaadi vahetust oli trassil temp. umbes 70 ja linnas-kohapeal töötades 90 kraadi


muuseas mul oli sama lugu enne termostaadi vahetust - ja termostaat oli ilmselgelt tuksis
samru

 postitati 07.09.05 06:15
Tsitaat:
Algselt postitas: martin
tere.milles probleem kui jahutusvedeliku temperatuur köigub. trassil söites 90 kraadi aga linnavahel foori taga töristades ning kohapeal töötades 100 kraadi.termostaat koos hammasrihmaga äsja vahetatud. autoks on s4 4,2 1994a. kusjuures enne termostaadi vahetust oli trassil temp. umbes 70 ja linnas-kohapeal töötades 90 kraadi. tänud abi eest.



Täiesti normaalne (Audil võib temp olla isegi 105 - 110 C)
Ingvar

 postitati 07.09.05 05:57
Mul on temp. kogu aeg ühtlaselt 90 kraadi ja kõigu kuhugi poole.
genekas

 postitati 06.09.05 23:03
pole päris kindel, kas V8 peal sama lugu, aga ridaviiel on igatahes temperatuuriandur süsteemi kõige kuumemas punktis ehk enne radika ülemist voolikut. Termostaat on aga tavaliselt teises kohas ja annab ette mootorisse mineva vedeliku temperatuuri - samal ajal kui termomeeter näitab mootorist väljuva vedeliku temperatuuri, mis ongi loomulikult mõnevõrra kõrgem
quattromees

 postitati 23.04.05 21:55
Minu arvates täiesti normaalne. Enne termostaadi vahetust oli Sul temperatuur liiga madal.
martin

 postitati 23.04.05 21:04
tere.milles probleem kui jahutusvedeliku temperatuur köigub. trassil söites 90 kraadi aga linnavahel foori taga töristades ning kohapeal töötades 100 kraadi.termostaat koos hammasrihmaga äsja vahetatud. autoks on s4 4,2 1994a. kusjuures enne termostaadi vahetust oli trassil temp. umbes 70 ja linnas-kohapeal töötades 90 kraadi. tänud abi eest.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 21.0% - SQL: 79.0%]