Teema ülevaade |
genekas
|
postitati 07.09.05 07:46 |
Tsitaat: | Algselt postitas: martin
... kusjuures enne termostaadi vahetust oli trassil temp. umbes 70 ja linnas-kohapeal töötades 90 kraadi
|
muuseas mul oli sama lugu enne termostaadi vahetust - ja termostaat oli ilmselgelt tuksis
|
samru
|
postitati 07.09.05 06:15 |
Tsitaat: | Algselt postitas: martin
tere.milles probleem kui jahutusvedeliku temperatuur köigub. trassil söites 90 kraadi aga linnavahel foori taga töristades ning kohapeal töötades 100
kraadi.termostaat koos hammasrihmaga äsja vahetatud. autoks on s4 4,2 1994a. kusjuures enne termostaadi vahetust oli trassil temp. umbes 70 ja
linnas-kohapeal töötades 90 kraadi. tänud abi eest. |
Täiesti normaalne (Audil võib temp olla isegi 105 - 110 C)
|
Ingvar
|
postitati 07.09.05 05:57 |
Mul on temp. kogu aeg ühtlaselt 90 kraadi ja kõigu kuhugi poole.
|
genekas
|
postitati 06.09.05 23:03 |
pole päris kindel, kas V8 peal sama lugu, aga ridaviiel on igatahes temperatuuriandur süsteemi kõige kuumemas punktis ehk enne radika ülemist
voolikut. Termostaat on aga tavaliselt teises kohas ja annab ette mootorisse mineva vedeliku temperatuuri - samal ajal kui termomeeter näitab
mootorist väljuva vedeliku temperatuuri, mis ongi loomulikult mõnevõrra kõrgem
|
quattromees
|
postitati 23.04.05 21:55 |
Minu arvates täiesti normaalne. Enne termostaadi vahetust oli Sul temperatuur liiga madal.
|
martin
|
postitati 23.04.05 21:04 |
tere.milles probleem kui jahutusvedeliku temperatuur köigub. trassil söites 90 kraadi aga linnavahel foori taga töristades ning kohapeal töötades 100
kraadi.termostaat koos hammasrihmaga äsja vahetatud. autoks on s4 4,2 1994a. kusjuures enne termostaadi vahetust oli trassil temp. umbes 70 ja
linnas-kohapeal töötades 90 kraadi. tänud abi eest.
|