Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
200 TQ 20V omanikud- jagage oma kogemusi, nii häid kui halbu!
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kotkas[/i] Kui sa hoolega vaatad, siis on see "nuhtlus" seal lõpus jutumärkides ;) Ei oskagi midagi pikemalt nagu pajatada. Midagi iseäralikku polegi nagu veel välja löönud, mida saaks nimetada just 20V hädaks. Sillajupid maksavad rõvedalt, kui pole võtta nn. b-osa. Näiteks esimesed õõtsad a-osa vist 5000.- tk, b-osa u. 1000-2000 tk., aga keegi ei müü eestis minu teada hetkel ja tuleb sebida, kui rahast kahju ja lõppude lõpuks on võimalik igast sarniire ja asju taastada. Tagumistel õõtsadel peaks saama pukse vahetada mingite suvaliste vastu. Muud kuludetailid on normaalsete hindadega. Rooliotsad u. 200-300 tk, esimesed piduriklotsid u. 800-1000, tagumised 300-500 olenevalt tootijast. Igast puksid-värgid piirduvad ikka 200-400 krooniga üldjuhul. Kallid on ka keredetailid, mis just 20V iseäralikud. Näiteks stangepealsed plastikliistud u. 4000.- kokku, esitiib esinduses u. 9000.- Koopakaari näit. remontdetailina saadaval ei ole ja kui roosteuss kallal, siis tahab korralik plekksepp uute tegemise est oi-oi kui palju raha. Mootori seisukoha pealt oskan siis kaasa rääkida, kui lähen diagnostikasse järgmisel nädalal ja saan teada, miks ta raip enam edasi ei liigu ;) Aga üldiselt pole midagi hullu. Mina näiteks ostsin endale selle auto niimoodi, et hommikul tuli mõte, et võiks ka 20v 200 olla endal. Päeval läksin autot vaatama ja järgmisel õhtul oli auto minu oma. Ja mitte hetkekski pole hahetsenud. Praegu autoga plaanid suured, eks näis mis saab. Üldiselt soovitan soojalt vaadata, mida sa ostad. Uuri turgu, kuna hetkel on isegi väike valikuvõimalus siin väikses Eestis olemas :) Varsti hakkab ehk kasutatud varuosigi liikuma... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
200 TQ 20V omanikud- jagage oma kogemusi, nii häid kui halbu!
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
23.1%
- SQL:
76.9%
]