Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
200 TQ 20V omanikud- jagage oma kogemusi, nii häid kui halbu!
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: djstallion[/i] OK, mingi ettekujutus asjast mul juba on. Kui ma nüüd ühel ilusal päeval endale sellise isendi kiireaudi käest soetan (tarts, ära tunne ennast puudutatuna, kiirekas on lihtsalt mu tuttava tuttav ;)), siis umbkaudselt kui suurte lisakulutustega peaks kohe arvestama, et kõrvaldada tüüpvead ja eelmise-eelmiste omanike tegemattajätmised? Tarts, lugedes sinu pikka ja põhjalikku ülevaadet tavaliselt esinevatest vigadest, tekib küll veidi hirm nahka... Päris kindlasti on odavam likvideerida esinevad vead kohe, see hoiab päris kindlasti kokku hilisemaid remondikulusid, mis tõenäoliselt võivad siis juba ulatuda kordadesse. Ehk siis oletades, et ostetud isendil esinevad kõik või paljud nendest pealtnäha pisikestest vigadest, lisaks rihmade-õlide-simmerlingide-küünlajuhtmete vahetus, kui suureks see summa keskeltläbi küündida võiks? Oletades, et kõik ostmise järel leitud vead saavad enne autoga aktiivselt sõitmahakkamist kõrvaldatud, kui missuguses suurusjärgus on keskmised remondikulutused sellele autole näiteks aasta lõikes? Selge on see, et ca 15a. vana autoga ei ole võimalik sõita aastaid muretult, nagu seda saab teha näiteks mõne uue autoga, kuid nagu ma aru saan, on enamus vigade remont suurusjärgus umbes sama kallis, kui tavalise Q-sigari puhul? Ühesõnaga- kui auto on ostmise järel tehtud tingimisi öeldes täiesti korda, kas leidub ka kuid, kus ainsad kulutused on tanklas käimine? Nagu ma eelnevast jutust aru saan, võib ca 300tkm sõitnud autoga korraliku hooldamise puhul sõita veel kaua, ilma et oleks vaja mootorit või turbot remontima hakata, mis antud isendite puhul kõige suurema kirvega lajatavad? Ma küsin võibolla palju ja lolle küsimusi, aga ma tahaks nende isendite hingeeluga mõningat tutvust teha juba enne, kui avastan, et olen endale täieliku nuhtluse kaela saanud, mis viimasegi sendi rahakotist endale ampsab. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
200 TQ 20V omanikud- jagage oma kogemusi, nii häid kui halbu!
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
27.0%
- SQL:
73.0%
]