Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
200 TQ 20V omanikud- jagage oma kogemusi, nii häid kui halbu!
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: tarts[/i] läbi käinud kõnealuseid neljarattalisi päris mitmeid ja on olnud ka igasuguseid isendeid. Kuid üldiselt on sellised asjad silma jäänud: 1. kliima töötab neil perfektselt vähestel, mõni ajab aknad uduseks, mõnel on pump defektne, mõnel on mingi anduri kala, mõni jääbki küsimärgiks. Kuid üldiselt on korda tehtavad olnud, mittetöötamise põhjus võib olla ka tingitud vähesest freoonist süsteemis, akna udutamine aga salongi-välisõhu reg klapi veas. 2. üldiselt on saksast või kus iganes tulnud isendil läbi bypass klapp (või seda vaakumiga tõmbav voolik on puru) - põhjustab mootori väljasuremist. Väga odav viga iseenesest, imelik, et saksas seda ei tehta korda, kuid ei... 3. küünlajuhtmed-küünlad on ka suht reeglina vanad ja mittekobedad. Juhtmed tahavad kätte ära pudeneda kui neid välja võtta - vägagi mõjutavad pees juhtmed selle auto liikumist. Ja pole mõtet juhtmeid kuidagi kombineerida, parem osta kohe uus komplekt - ~1500 kr ja muretu kulgemine pikaks ajaks 4. paljuräägitud pidurid - tglt see olukord nii hull polegi, saksast tulnud autodel üldiselt pole asi hull olnud, hoopis teine lugu on siinsõitnud autodega, ilmselt just seetõttu ongi see olukord nende müstiliste juttude pärast selliseks lastud ja on pigem vaat, et auto ära müüdud kui uusi kettaid ostetud - kettaid ei vaheta ju igapäev või iga kuu, et ei raatsiks nüüd uusi kettaid osta. Piduritega seoses on palju hullem olukord tagapiduritega, täpsemalt käsipiduriga, need on suht reeglina kinni ja ei toimi (erandid kinnitavad reeglit :) ja vahetamist vajavad nii trossid kui supportid tahavad uuenduskuuri. 5. roolisüsteem - latt ja pump lekib või ei toimi normaalselt. Suht tüüpiline viga. 6. el. aknad - olen kohanud ainult paari autot kümnest, millel kõik aknad toimivad nii nagu vaja. Enamasti on läbi juhi taga olev aken. Kuid see ei häiri eriti, seega seda enamasti keegi ei viitsi näppida ka. 7. sild - saksast tulnud autod on üldiselt enam-vähem, palju oleneb kellelt ja kuidas osta. Enamasti on vaja tagasillas puksi vahetada, kulutus kuni 1000 kr ja vaikus majas. 8. kast ja differ - kastid on enamasti OK olnud, miskil põhjusel ei taha kiirendades väga hästi lülituda 2. käik, kuid sellest saab jagu kui mõnda aega juba sõitnud, hoovastik on lihtsalt algul võõras nati. Differ ajab üldiselt kõigil simmeri vahelt läbi. Soovitan õlid ära vahetada kui värskelt soetatud auto on ja info vahetuse kohta puudub. 9. kardaan - kardaan hakkab kõrisema, logisema kui on otsad või rist läbi, vahest aitab ka ainult määrde uuendamine. 10. poolteljed - esimestel on kombeks vahest kumm maha visata ja kui nii pikalt kulgeda, siis võib tõsisemaidki jamasid tekkida - kulutus jällegi tglt mõnisada kr kui jaola saada kohe. Tagumistega problesi pole. 11. ABS - üldiselt kalad on olnud vigases anduris või anduri kauguses võrest. Kui andu peetis siis kulutus natu suurem, kuid pole veel seni ühtegi kohanud, millel probleem oleks olnud milleski muus. 12. turbo ja mootor - turbod on üldiselt olnud OK. Tõsi, eelmainitud bypassi rike ei mõju turbole hästi, kuid kui masin on originaal (st kuidagi tuunimata), siis ei ole kahju üldiselt tekkinud. Mootorid on üldiselt 300+ tkm läbisõiduga, on erandeid. Suur pluss on kui auto pärineb keskealise sakslase käes ja omanikke ei ole rohkem olnud kui 2-3, siis on lootust saada auto, millel on ls ka kerimata. Pärle - ls 250t ja vähem km sõitnuid ja hooldusraamatuga leidub vähe, kui leidub, siis hind ka saksas vastav üldiselt. Kuid tglt pole 300+ tkm selle mootori jaoks eriline ls. Kollektoris on mõrasid niikuinii, karterist ajavad õli välja nad kõik vähemal-enamal määral - oleneb rõhu nr mida silindrisse suruda. Lõdvikud on kummist ja need võivad olla pragulised, enamasti vead ilmnevad kui mingi chip külge panna ja seda teevad 90% eesti kodanikest vist juba selle auto puhul. 13. sidur - enamasti on vigane salongis asuv silinder, ka ketas ja korv annavad järgi kui chip vahele istutada suht kiirelt, kuid piisab ka uute orig jubinate paigaldusest. 14. kere - üldiselt võib ka saksast saada suht roostet eksemplari. Oleneb kui palju ja kus auto "ujumas" on käinud ja kas on ka tugevamat kõksu olnud. Üldiselt kere on olnud ok ja olnud korralikumad kui uuematelgi autodel, kuid on mõned tüüpkohad, mis kipuvad mullitama (nt tagaluugi kandist, stangeliistu pealt-vahelt), ka aknapiidad on imutanud roostejälgi. 15. salong - selle olukord ei olenegi niivõrd ls kuivõrd omaniku nihelemisest, kaalust ja üldse auto rahvastatusest ja lemmikloomade transast. Jällegi, üldiselt on nahk korralikum kui uuematel S-seeria autodel. Naginaid ja asju on pea kõigil, kui see ls pole tõesti just alla 200tkm. kui miskit veel meelde tuleb, siis täiustan ehk. A jap, reegel on, et kui ikka väga seda autot tahad, korralikku, siis on mõttekam algul rohkem maksta, kui loota, et "ostan odavalt ja siis ise teen korda", ka nii võib kuid tulemus ei ole reeglina päris see... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
200 TQ 20V omanikud- jagage oma kogemusi, nii häid kui halbu!
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
26.2%
- SQL:
73.8%
]