Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
Speedest Dunlop Nightrace
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Vihane-Tihane[/i] [quote][i]Algselt postitas: vlzman[/i] Tundub, et väga paljudele on mingil põhjusel hirmsaks pinnuks silmas minu auto (Buick GN) väljalaskesüsteem. Esimese asjana tekib kohe küsimus, et kas enamus siinsetest "kommentaator-spetsialistidest" (teemaga mittekokkupuutuvad isikud) üldse BHRA tehnilisi reegleid on lugenud. "3.9. Väljalaskekollektorite kasutamine on kohustuslik. Väljalaskesüsteem peab olema lekete ja vigastusteta ning kindlalt kinnitatud nii, et mistahes võistlussituatsioonis oleks välistatud väljalaskesüsteemi kokkupuude maapinnaga. [b]Väljalaskesüsteem peab olema suunatud auto alt välja tahapoole, eemale juhist ja kütusepaagist.[/b] Minu autol on DP suunatud põlvega küljekarbi alt välja (kõrvalistuja poolsel küljel). Mitte kuskil ei nõuta, et väljalase peab füüsiliselt auto alt väljas olema, räägitud on [b]suunamisest[/b] (rõhk FIA reeglites oleval sõnal "directed", puudub lause "reach out" ehk välja ulatuma). Täiesti välistatud on minu auto puhul kokkupuude nii kütusepaagiga, juhiga kui ka kütusetrassidega kuna need jooksevad juhipoolse küljekarbi sees. Mõistan igati Marko argumente, mis puudutavad seda, et väljalase võiks olla ka auto alt väljas, oleme seda teemat mitu korda arutanud. Kuid lõpuks nii tema kui ka Mart Pere andsid nõusoleku, et mu auto väljalase vastab reeglitele. Tegemist ei ole mitte mingisuguse erandiga, vaid mitmepoolse arusaamisega, et tegelikult on täidetud reegel nii sõnaliselt kui ka sisuliselt. Siit siis ka sõnum mitmetele kommenteerijatele: kui te ise probleemi ei süüvi ja asjade tagapõhjadest midagi ei tea, siis ärge lahmige tühja! Mis puudutab Viljari ja Reimo viimast sõitu, siis selgitan ka Viljari poolset seisukohta. Kuna olen ise samas olukorras temaga, siis saan põhjustest aru. See, et nii Reimo kui ka Viljar PROtreega nii hästi toime tulid, näitab mõlema häid kogemusi ja oskusi. Kuid miks Viljar protesti andis, on see, et automaatkäigukastiga juht on sellises olukorras selgelt raskemas olukorras. PROtreega startimiseks peab auto seadistus oluliselt erinev olema sportsman tree omast. Viljar kaotaski selle sõidu ainult reaktsiooni pärast, selge see, et ta soovis kohe kordusstarti - igati mõistetav. See, et Reimo kordusstardiga nõus oli, on väga sportlik ja aus käitumine ning austustvääriv. Väga mageda pleki kogu sellele olukorrale jättis aga Reimo tiimiliikmete käitumine, mis väljus täiesti kõiksugustest sportlikkuse piiridest. Lõpuks võib öelda kuldsed sõnad: kiirendusvõistlusi ei võida kõige kiirem auto ega kõige võimsam auto, vaid võidab see, kes esimesena finišijoone ületab :) [/quote] Tsiteerin: [b]Viljar kaotaski selle sõidu ainult reaktsiooni pärast, selge see, et ta soovis kohe kordusstarti - igati mõistetav[/b] Sellega on ju kõik öeldud. Start õnnestus, päeva parim aeg, kuid reaktsioon oli kehvem ning Reimo võitis ehk sport võitis. Ei mingit raketiteadust. Kolm kordusstarti oleks olnud juba tõsine sport ja rahvalgi oleks olnud tänu korraldajate apsule rohkem vaadata olnud, kuid üks osapool oli kategooriliselt selle vastu. Huvitav miks? [b]Väga mageda pleki kogu sellele olukorrale jättis aga Reimo tiimiliikmete käitumine, mis väljus täiesti kõiksugustest sportlikkuse piiridest.[/b] Katsume järgmine kord tiimiliikmetel ning fännidel vahet teha. Me ei saa ka vastutada kõige eest mis ümberringi toimub. See oli ilmselt selline tagasiside fännidelt ja nagu öeldakse, et üks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
Speedest Dunlop Nightrace
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
51.3%
- SQL:
48.7%
]