Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
Speedest Dunlop Nightrace
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ranz[/i] Samuti jääb minule täiesti arusaamatuks osade masinate tehnilistele nõuetele mitte vastamine:o kas tõesti juba mitmendat võistlust järjest tehakse samadele masinatele täpselt samade mittevastavustega erandeid??? no kuidagi ei mõista. Jutt käib siis ühest buick grand nationalist mis ei ole juba kolmandat võislust järjest oma väljalaset suutnud kõhu alt küljepeale välja tuua, samasuguse lahendusega lasti ka rajale üks V8 USAkas millel lõppesid mõlema poole väljalaske torukollede kokkusaamiskohad otse tulemüüri serva taga (vist oli ka sellelsamal masinal otse sellesama väljalaske kõrval piduri toru). Ehk siis jah, tundub et osad uued reeglid ei ole kõigile täitmiseks:mad: (siinkohal ei ütle ma midagi halba meie oma klubi kahele kasutajale kes seal tehnilist tegig, nimelt USAkate ligi neid ei lastud miskipärast...). Reimo (pafi-x racing team) tuli sel korral kindla plaaniga sõitma vähemalt 9,9t sekundit ning see ka õnnestus :) stardid õnnestusid sel korral juba oluliselt paremini ning ka auto püsis enamvähem sirgena :D oli vist teine sõit kus tuli ka ajaks 9,8 sekundit :D Edasi tulid startides mõned apsakad milles ei ole süüdi ei keegi muu kui tihend ise :P ühes stardis hakkas Reimo ise gaasiga mängima sest vaatas, et kollased tuled ei ole veel põlema hakanud ning teises stardis ei oodanud ta piisavalt kaua, et boost ülesse tuleks ja startides tõmbas lihtsalt masinal hinge kinni. Nüüd aga esimeses elliminaator ringis juhtus BHRA poolne apsakas ning esimese paarina kokku läinud Viljar ja Reimo startisid tavalise foori asemel PRO tree alt. Stardis tundus, et mõlemad said üllatuseks tulnud foori süsteemiga hakkama ning miskit erilist nagu ei juhtunud, mõlema masina ajaks 9,9xx kuid reimo reaktsioon oli parem ja tema võit. Sellega aga ei olnud rahul Viljar ja andis sisse protesti. Selle ümber keerutati ja jamati ikka omajagu aega kuniks Reimo oli nõus uue stardiga. Meie kahjuks aga selgus selleks hetkeks kurb tõsiasi, et masinal generaator ei lae ning aku oli saanud nii tühjaks, et täpselt stages olles suri masin välja :( (muidu oli meil eraldi laadija peal, kuid selle probleemi lahendamisega olid kõik seal nii hoos ning laadijat ei olnud keegi peale vahepeal pannud:() Masin sai uuesti laadima pandud, kontrollitud siit sealt, et kas saame veale jälile kui tuligi juba kolmanda-neljanda koha sõit. Siis aga olid vist Reimol närvid natuke läbi ning tuli valestart... seda tegi ka vastas olnud võistleja :P kuid Reimo varastas natuke rohkem :P Eks nii need võistlused juba on... iga võistlus õpid midagi uut, eks järgmine kord uuesti ja paremini :cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
Speedest Dunlop Nightrace
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
50.8%
- SQL:
49.2%
]