Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
AC Drag 2010 Kevad - 23. Mai
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: vlzman[/i] [quote] Lisaks vist oli mingi episood ühe ameeriklasega, mis enne starti kohalt liikus? [/quote] See on juba teine stoori ja selle kohta ma lisan ka varsti siia oma arvamuse. [/quote] Tänud veelkord korraldajatele ka minu poolt ürituse eest. Saime tehtud kolme sõiduga hulga vajalikku infot, mis aitab edaspidistel võistlustel vältida vigu ja apsakaid. Selgitan vähe ka enda viimasel sõidul juhtunud stardisegadust: kuna ilmselgelt terve päeva kummitasid mind spooliprobleemid, siis plaanisin viimasel sõidul proovida pre-spooli. Sisuliselt siis jõudes pre-stage'i pidurit all hoides hakata juba pöördeid tõstma, seda nii kaua kuni pidurid läbi libisema hakkavad ja siis lülituda üle transbrake'ile. Millega ma ei arvestanud oli see, et kui liikumise pealt lülitada transbrake, siis auto ei peatu koheselt vaid liigub hamba võrra edasi. Täpselt nii ka juhtus, kui auto jõudis stage'i, vajutasin transbrake'i alla, aga auto vajus veel päris palju edasi. Omaendagi üllatuseks avastasin, et kollased tuled hakkasid jooksma ja ka roheline läks põlema, startisingi ja sõitsin lõpuni teadmises, et kõik on OK. Paraku öeldi mulle boksis kohe, et võtsin punase. See jäi mulle üsna arusaamatuks kuna tavaliselt käsitletakse sellist olukorda kui valestage'i ja antakse uus start ehk tuleb tagurdada tagasi läbi mõlema anduri ja alustada kogu stage'imise protseduuri algusest. Seda seetõttu, et auto liikumine polnud peatunud. Kui auto peatub enne viimasest andurist läbisõitmist ja siis liigub edasi, loetakse see punaseks tuleks ja kohe süttib ka vastav tuli. Läksingi siis kohtunike käest pärima, et kuidas on võimalik, et ma sain punase kui ma reaalselt rohelise tule ära nägin. Sain selgituseks, et AC ajavõtusüsteem töötab veidi teisel põhimõttel. Kuna ei tulnud sellele üritusele, et võistelda ja võita vaid pigem sai tuldud testima, siis ei hakanudki sellest episoodist numbrit tegema ja rahuldusin selgitusega - case closed. Natuke häiris, et ei saanud teada viimase sõidu reaalset 60ft ja lõpuaega, kuna see oleks olnud vajalik info, aga see samuti polnud nii oluline, et hakata pröökama. Kokkuvõtteks oli tegu minu enda valearvestusest tingitud juhtumisega, loodan et suutsin piisavalt hästi ära selgitada ka teistele. Igatahes veelkord tänud vinge ürituse eest ja lahkel loal külastaks teinekordki :) jõudu korraldajatele! vlzman [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
AC Drag 2010 Kevad - 23. Mai
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
43.9%
- SQL:
56.1%
]