Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
AC Sügis Drag 2009 järelkaja
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kiireaudi[/i] Halleluujah :) Minu jaoks mingit huvi pakkuv12 sek piir sai siis alistatud. 11,823?"191,5km/h?, mis Sm mulk`i arvates viitab ca 500hp-le.(?märgid, sest slipid autos, täpselt ei mäleta :P ) Võttes arvesse auto poolikut häälestust(rõhk 2,1bar, piiraja 7200rpm) on tegemist kvaliteettulemusega. Ja nüüd siis kronoloogilises järjestuses... 1 sõit: *Närvid suht katki(4a möödas viimasest fooristardist), start hea, 2 käik sisse...ja korras....tühikäigupöörded ca 4k/rpm. Gaasitross katki. Ca 30 min peale defekteerimist oli auto taas sõitev. Risto olla selle peale raja ääres poetanud pisaraid, et Issi auto katki läks :( ( Aga see läks hiljem üle) 2 sõit Hr Pavelsoni vastu... Start kena, elu nagu lill, kuid, midagi nagu oleks puudu jäänud. Stardis mina ees, 2-3 vahetusel tema järel, ca autopikkusega ees, nii jäi ka lõpptulemus.. Minul 12,088"191km/h Hiljem arutadaes/analüüsides lasi 2-3 vahetusel sidur üle. Võimalik, et oma viga, sest kasutuses olev korv üle 580nM `ametlikult` ei pea. 3 sõit Saarlaste 80 vastu. Kott, mis kott. Aega võis mõõta kalendriga. 4 sõit ( Ei mäleta, kellega) Tulemuseks oli vist 11,823? 5 sõit- Elliminaatori 2 voor, tulemus 11,832? Grande finale: Rada märg. Õnnetud pooleveolised on loobunud võidusõitmisest...Jäänud on vaid vapramad pidamist omavad autod(Loe: Audid) Valikuid oli 2. Kas riskida liigse pöördega ja lasta rattad ringi, või loota, et start enamvähem õnnestub ja saan panna maksma poweri. Valisin 2 variandi :) Tulemuseks häving. Start ebaõnnestus täiega. 0,5 sek vahet 1/4 peal tagasi kahjuks ei tee, vaatamata lõppkiirusele 190,5km/h. Seega auväärne 2 koht :D Tänud: Eints, Westa, Jaan+ keegi, kelle nime ma ei tea, hr. Mulk jt. kes aitasid leida lahendust Hiinas toodetud ja arvatavasti soodsa gaasitrossi taastamisel. Teami ei viitsigi eriti tänada, sest AC ürituste puhul on saanud juba normiks asja ladus kulgemine :P ( Ärge võtke isiklikult. Laske vahepeal mõni `vimka`sisse, siis osatakse olla tänulikumad ;) ) Tänud fännidele, keda ilmselt on väheks jäänud, kuid omavad head mälu. Õnnitlused Neno-le :) Ja eriline lugupidamine läheb minu poolt hr. Mulk`ile tootearenduse eest.(Poest piima tuues ei lähe see kunagi hapuks, kui sõidad otse koju :P ) Rajal näeme, rsk!!! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
AC Sügis Drag 2009 järelkaja
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
46.1%
- SQL:
53.9%
]