Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MEEMEES

 postitati 08.09.15 12:57
Esimesed sõidud, suurte lompide ja paduvihmaga, olles 4 aastane poeg kaardilugejaks, aeg stopperiga 1.06.Rohkem teda kaasa ei võtnud, kuna ei oska veel pead hoida (2korda kiivriga küljeklaasis).
Parim aeg, rada soe ja märg, mille tulemusena muutus nii libedaks, et sai väga edukalt jalgadega uisutada ca 01:00, rehvid kulumispiiris-kiljusid nagu väike plika.Tulemusega täitsa rahul, arvestades, et minu auto kaalus täpselt 100kg vähem, kui Raigo S7.
Tarsis oli tore, saun oli, ujumas sai käidud.Kummardus ürituse läbiviiatele ja toredale seltskonnale!
Sparkle

 postitati 07.09.15 19:20
Panen ka omalt poolt sõbra tehtud klõpsud ;)
http://www.snap.ee/user/triin/album/rapla_audi
Parool: Audi
epic

 postitati 07.09.15 17:56
Tsitaat:
Algselt postitas: AudiTeam
Poleks uskunud, et need 2T+ (tühimass) kaaluvad masinad suudavad aeglasel tehnilisel rajal esimesi aegu sõita. Pärnu ringrajast saan ma veel aru, et võimsamal masinal mingi väike eelis aga reeglina on kiireimad ikka vähemalt poole kergemad masinad.

No ei oska esivedusega sõita, selles asi. Ma raiusin alguses täiega mingit q-trajektoori stiilis "peab minema". Pärast hakkas juba parem, aga ühele rihmarullikule ei meeldinud nii kiiresti ringi käia kui vaja ja seekord rohkem kangutama ei läinud. Peab rohkem nühkimas käima, ega muud. Kusjuures ma vaatasin neid teiste ürituste ajatabeleid, ega väga palju kiiremini ei sõidetagi, slikkidega CTR sõidab 52,x.
Kivitare

 postitati 07.09.15 09:13
Ka minu poolt suured kiidu- ja tänusõnad kõigile, kes kohal käisid. Ei olnud mul erilist motivatsiooni üleüldse korraldamisega põhjalikult tegeleda, sest puudus omal rajaautoks sobilik sõiduriist. Takkajärgi targem, sest ka 1.8 automaatkastiga opläädiga saab driftida kui golfi piduriõliga kaasa aidata. Sellegipoolest sain ka mina nüüd rajapisiku. Ja nagu sellest poleks vähe olnud, siis sain järgmisel päeval kollasele tibule kaasa elada Mannergute Mõõduvõtul, kuhu mind mikriga mulisema kutsuti. Igaljuhul taaskord sigalahe nädalavahetus koos vinge seltskonnaga.
AudiTeam

 postitati 07.09.15 09:01
Poleks uskunud, et need 2T+ (tühimass) kaaluvad masinad suudavad aeglasel tehnilisel rajal esimesi aegu sõita. Pärnu ringrajast saan ma veel aru, et võimsamal masinal mingi väike eelis aga reeglina on kiireimad ikka vähemalt poole kergemad masinad.

Tänaval vihmase ilmaga on mulle tundunud see Dunlop Maxx Sport suht jura olema siis rajal üllatusena õigustas ta ennast igati ära - märja (libedaraja) kiireim aeg. Pärast "tibu" raja õlitust oli päris fun sõita - mul on ikka veel see jääraja pisik sees.

Hea oli vaadata, kuidas kõigil ringiajad järjest paranesid.

Korraldajatele kiitust ja jääme ootama juba järgmist rajapäeva.
Zoig

 postitati 06.09.15 22:17
Päris põnev oli selline vabas stiilis rajapäev, minupoolt kiitus kõigile osalejatele! Mingil imelikul põhjusel sai ilmataadilt tellitud pakett "need 3 päeva suve olid juba ära" ja rada sai proovida kõigis olekutes alates lausmärjast kuni kuiva asfaltini, kuna seekord olin autotu, siis andis see võimaluse end erinevatele masinatele ballastiks määrida ja lihtsalt kasulik olla.

Näiteks Aixx'i masin oli "if it looks slow then its being done properly", ei tundunud eemalt vaadates midagi ülimalt kiirelt, kuid tulemus oli igati hea, eriti just märjal/niiskel rajal oli seda näha.
Epicu kõrval sõites käis korraga klõps ja meenus et see mida ta teeb pole kohe kindlasti see mida mulle kunagi õpetati, veidike mõtlemist ja arutamist ning lõpuks ta uus isiklik rekord :) Eliniga ei jõudnudki kaasa sõita, kuid Epic jõudis veidi tarkust jagada, sellest tuli ka igati kena tulemus.

Sõit kiires sportkupees oli esimest ringi päris harjumatu kuid uskumatult sujuv, mustas sportsedaanis olid esimesed ringid ikka tõsiselt ägedad karusellid, väga meeldiv kogemus mõlemaga :D

See on hästi õnnestunud - Kopikas vikerkaare all :)
Jürarrak

 postitati 06.09.15 20:11
Oli lõbus. Parimaks jäi 0:53,7 comfort seades vedrustusega. Kui sai mindud sport reziimis uut aega sõitma, lendas kardaanipukk molekulideks. Optimal aeg oli 0:51.0, arenguruumi on.
Kraaps korraldajatele!
Eliin

 postitati 06.09.15 19:47
Jõudsin viimasena rajale, sain sõita vaid 3 ringi, kui väsis rihmapinguti, kuid parimaks ringiajaks sain 0:59:2. Tarsil oli ka tore. Tänud korraldajatele! Meie poolt veel tänud Atsile pedagoogiliste nõuannete eest, kuidas Civicuga kiiremini sõita. Rajale/jäärajale iga kell uuesti.
Evil9

 postitati 06.09.15 19:31
Pole autot ja korraliku sõiduoskust veel vähem, et osaleda. Kunagi sai oma "punase kuradiga" seal isegi käidud. Pole ikka rajaauto see korralik ja suur pereauto. Ega praegune parem ole. Kiirendust pole ja vedel ka. Võib-olla kunagi. Unistada ikka ilus :P
Sparkle

 postitati 06.09.15 17:55
Kiitus korraldajatel, nädalavahetus läks väga asjaette. Päris esimene asfaldi raja kogemus minul kui mu naisterahval, sai palju kõrvataha pandud ning oskab juba järgmisel rajasõidul kindlamini tunda. Aftekas Tartsis oli ka igati mõnus, aga pidigi olema, sest seltskond oli super! Vabandan muidugi raja määrimise eest piduriõliga, aga nüüd on vähemalt vr6-l uued torud põhja all. :D Väga tahaks järgmine aasta B2-ga sõita seda sama rada, motivatsiooni autoehituseks igatahes nüüd on.;)
antsu

 postitati 06.09.15 15:02
Tänud vahva aja eest. Tulin küll nimekirjavälisena kohale kuna jõudsin varem lähetusest tagasi kui arvasin. Sai ka paar tiiru rajal tehtud kaaskodanike mahitusel. Vahva oli see paar tunnikest vanade ja uute tuttavatega veeta seal raja ääres. Mõned mehed on ikka üsna "segased"!
Kelly

 postitati 06.09.15 14:54
Mina, kes ma bussis konutasin kaameraga vihma eest peidus, nautisin ikka kõige rohkem märga rada ja välja sõite :)
Vahva oli!
Pildid
epic

 postitati 06.09.15 14:38
Väga vinge oli tõesti ! :). Ja et ilmaga ikka lõpuks vedas...

Parimaks jäi 56,7. Tuleb rahul olla, eks järgmine kord proovib kiiremini. Hetkel ei oska veel sõita lihtsalt, auto on võimekas.
Vihmaga oli kindlasti libedam kui lamelliga talvel jää peal :), Nankang NS20 ja vihm ühte positiivsesse lausesse ei mahu.

Rajapäevi peaksime küll tihedamini korraldama kui suvekaid!
S4BiT

 postitati 06.09.15 13:24
Mulle ka meeldis, sain kindlasti rajapisiku sisse, selleks tarbeks sai ka antud auto soetatud. Kahjuks pidin Tallinna ära minema, oleks võinud veel kuivaga proovida aega lihvida, osavamate kätega keeraks selle auto roolis kohe kindlasti oluliselt pisema numbri ringiajaks. Minu parimaks jäi siis 00:55.1
A4TQ

 postitati 06.09.15 13:17
Fantastiline nädalavahetus koos toredate inimestega.
Ilm ja Tibu tegid selle veel põnevamaks.
Suur suur tänu korraldustiimile Kivikas, Zoig, Uss jne...
Et teil ikka püssirohtu jaguks järgmiste ürituste korraldamisel.
Well done!
end3l

 postitati 06.09.15 13:09
Väga vahva üritus oli täies ulatuses hommikust ööni!
Sai ka esimest korda ringrada proovitud sõita ning täitsa äge oli.
C6 diisel:
http://www.upload.ee/image/5181792/aeg.jpg
Ise jäin rahule selle 56,56'ga esimese korra kohta 2-tonnise autoga. C6 RS6 oma sõgeda häälega sõitis vist 53,7(Optimal 51) ja S7 54 koma midagi. Vinge sahinaga kollane Renoo sai ka 55,1. Civic type-R 56,7. Jutud liikusid, et mingid rahvaralli veits tehtud Evo'd sõitvat seda rada 54'ga ja ulmekart 40sek.

Diisel on ikka täitsa ökokütus, kütusekuluga võib täitsa rahule jääda, sest C7(;)) 4.0TT sai 36 koma midagi keskmiseks kuluks vist ja järelikult on ikka bensuga kallim sõita. :D
http://www.upload.ee/image/5181787/diisel.jpg
aixx

 postitati 06.09.15 11:36
Tore oli. Panen siia siis ühe klipi ka poolkuivast sessioonist, kus rehvi ja asfaldi vahelt tuli juba paar õrna piiksu.
https://youtu.be/86GQIGrAYxw
arsi

 postitati 06.09.15 10:49
Aitäh toreda päeva eest .
Kui rada kuivaks sai siis ronisin minagi oma 25 aastat vana ja kahe tonnise pommiga rajale . Tulemuseks 1.01
Ise olen rahul :)
Ulvar

 postitati 06.09.15 10:42
Suured tänud korraldajatele ka minu poolt! Pole aastaid kuhugi rajale sattunud ja Raplas üldse esimest korda - väga vahva oli.
Eints

 postitati 06.09.15 05:39
Kui see õnnetu õliradika voolik vastu esimest paremat rehvi augu sisse hõõrus ja mootori õli sealt välja paiskus, tegi see olemise nii libedaks, et kahes kurvis kadus Tigeda Tibu tagumiks vupsti põllupeale. Kui õli tule põlema viskas jätsin maisna seisma ja sealt edasi läks juba treila peale ja sõit Tallinna tagasi. Teel garaazi kiire kõne Triinule kes enne Forss´i sulgemist sai hädapärased varuosad kaasa krahmatud. Kodust teise masina pealt sai õliradikas koos torudega maha keeratud ja siis garaazi mannergut lahkama mindud. Mootorisse oli jäänud ca 0.5l õli mis kergelt sädeles. Seega karter lahti ja saaled välja. Kepsusaale oli saanud kergelt kannatada ja läks vahetusse. Raamsaaled olid õnneks korras. Teist õliradikat paigaldades selgus, et õliradika torude flants on tiba teine ja hiljem selgus, et ka kinnitus poldi pikkus on teine, seega sai kaks korda käidud saue autoklubis sobivaid juppe toomas. Lõpptulemusena oli kella kümneks õhtul mootor koos, esipiduri klotsid vahetatud ja kõik vajalik pühapäevaseks Mannergute Mõõduvõtuks autosse pakitud. Täna veel kusagil Tibu ära pesema kuna terve külg on Bardahl´i 10w60 täis :P

Samas saime ikka mõned ringid Tibuga sõita ka;) Kahju ainult, et ei jõudnud õhtusele üritusele :(

Suured tänud korraldajatele toreda laupäeva eest!

Homme saan mahti ehk ka mõned pildid ja videod siia üles laadida ;)
kevade

 postitati 05.09.15 19:31
Tervitus !
Lisan paar pilti ka meie märjalt rajapäevalt :D
http://fotoalbum.ee/photos/kevade242/sets/1446559
Ilusat sauna teile !
yanekk

 postitati 05.09.15 18:34
Kuigi sain olla suht vähe kohal, siis seltskond nagu alati tore ja üks testring sai ka liikuvad telekadiivaniga teha.
Erilised tänud Ramonile sõidu eest, täitsa sõge kuidas see 2+ tonni masin rajal liigub :D.
Uss

 postitati 05.09.15 18:00
Päev algas suure vihmaga, kuid õhtuks saime ka kuival rajal sõita. Sõitsime max 3 autot korraga rajal ja piisava vahega, et meie väga erineva sõiduoskusega sõitjad turvaliselt rajale ära mahuksid. Oli neid, kes esimesi kordi sõitsid ja neid, kes ilmselgelt natuke rohkem ringrajal aega veetnud on. Sõitu alustasime üsna kohe, kella 10-st alates ja viimased lahkusid enne 18:00.

Kõike arvestades võib päeva lugeda õnnestunuks. Kõik said vahelduva eduga sõita nii palju kui kulus. Mõnel kulus rohkem, mõnel vähem. Ilmataat ei tahtnud alguses üldse lasta sõita. Nii kui kuivas, kobisime kõikide autodega peale. Ja kui raja kuivaks saime veidi, siis oli plaan jälle 3 autot jutti peale lasta, aga hakkas jälle sadama. Ja nii siis juhtus tükki kolm korda.

Jah. Sõita sai palju, isegi Kivikas käis Opläädiga rajal ja sõitis vihmastes oludes samakiiresti kui epic Civicuga. Kuiva ilmaga oli seis aga kohe teine. Epic 1.05 ja Kivikas ika 1.08.08.

Eintsist on veidi kahju, et mannergul õlitusprobleemid tekkisid, aga ilma selle rajata poleks need selgunudki. Loodame, et homseks, mannergute mõõduvõtuks Pärnus, on auto taas rajal.

Õige pea saame ka ehk pilte rajast ja rajakülalisest. Meie jätkame nüüd vabas vormis grilli ääres. Tuleb neid rajapäevi kindlasti rohkem teha. See on seda emotsiooni väärt.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 53.8% - SQL: 46.2%]