Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
Speedest Dunlop Nightrace
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: ranz[/i] Samuti jääb minule täiesti arusaamatuks osade masinate tehnilistele nõuetele mitte vastamine:o kas tõesti juba mitmendat võistlust järjest tehakse samadele masinatele täpselt samade mittevastavustega erandeid??? no kuidagi ei mõista. Jutt käib siis ühest buick grand nationalist mis ei ole juba kolmandat võislust järjest oma väljalaset suutnud kõhu alt küljepeale välja tuua, samasuguse lahendusega lasti ka rajale üks V8 USAkas millel lõppesid mõlema poole väljalaske torukollede kokkusaamiskohad otse tulemüüri serva taga (vist oli ka sellelsamal masinal otse sellesama väljalaske kõrval piduri toru). Ehk siis jah, tundub et osad uued reeglid ei ole kõigile täitmiseks:mad: (siinkohal ei ütle ma midagi halba meie oma klubi kahele kasutajale kes seal tehnilist tegig, nimelt USAkate ligi neid ei lastud miskipärast...). [/quote]Nende asjadega on jah nii nagu on. Ma ütlen ausalt, et enne meie võistusi olen ma päris mitu võistlejat oma isikliku kõneaja telefoniga läbi helistanud ja kontrollinud, kuidas keegi asjadest aru on saanud. Aga see on ilmselt rohkem minu enda kiiks, et asjad ikka jonksus oleksid. Samas tunnistan ka täitsa ausalt, et arenen ka ise pidevalt nendes küsimustes ja ei pane üldse pahaks, kui keegi ka oma arvamuse välja ütleb. Egas ma niisama helista mehhaanikutele ja aeg-ajalt näiteks ka Mulgile, kellede sellealane pädevus on ilmselt minu omast suurem. Minu igapäevane töö on seotud hoopis teiste asjadega, kus ma pean pädev olema. Mis aga Grand National'i puudutab, siis temal on sellekohased küsimused ka võistlejate BHRA foorumis. Olen Veljo endaga sel teemal ka suhelnud. Mart on teemaga ka väga hästi kursis ja antud üritusel tegi selle auto lõpliku tehnilise tema. Kuna mina olin meie võistlusel Veljo auto tehnilise teinud ja siis tal üks nö puudus oli, kuid kuna ta polnud seda indeksit veel lõhki sõitnud, siis tegelt seda nõuda ei saanud ka. Ja noh, kordan veelkord, et väljalaske suunamise põhimõte on see, et see ei satuks mingit moodi kontakti auto elutähtsate elementidega. Kuidas keegi seda asja näeb, on iseasi. Näiteks võin tuua kiireaudi miili sõidu, kus tema wastegate toru lõppes pmst bensutoru kõrval, mida ma ei saanud heaks kiita ja nii ta kahjuks kõrvale jäigi. Aga jah, antud juhul ei teinud kummagi usaka tehnilist meie Kaspariga ja ma ei tahaks laskuda "mida mina oleksin teinud" oletustesse. Tunnistan ka ausalt, et lasin isegi eile apsaka sisse, mida läksin hiljem klattima ning meie õnneks ei olnudki see reeglist mööda. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Võistlused, kokkutulekud
»
Võistluste, kokkutulekute järelkaja
»
Speedest Dunlop Nightrace
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
28.1%
- SQL:
71.9%
]