Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Vihane-Tihane

 postitati 13.09.09 07:03
Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
See Pärnu foorumilink tahab regamist, nii seda linkida ei saa.

UPS. Tahab regamist jah. Ei süvenenud nii väga linkimisel.
ICE

 postitati 13.09.09 06:18
See Pärnu foorumilink tahab regamist, nii seda linkida ei saa.
Vihane-Tihane

 postitati 12.09.09 22:28
Ranzi tsitaat teisest foorumist:

Päev siis hakkas jah pihta erinevate probleemidega. Esimene sõit hüppas esimene käik välja, teine sõit ei läinud teine käik sisse ning peale seda hakkasidki nii esimene kui teine käik suht kahtlaselt sisse minema ja ülejäänud sõidud läks käiguvahetus esimeselt teisele ainult hooga ja jõuga :P
Kolmas sõit küll õnnestus kuid aeg kõigest 11,8, küll sai vaadatud seadistusi ja logi faile... nu ei mõtle nagu välja mis viga olla võiks, ainus mis silma jäi oli ulme rikas segu (9,1 lausa), kuid põhjust sellele nagu ei leidnud. Siis aga meenus reimole, et üks vaakum/rõhk peenikestest voolikutest oli kaks korda ühest kolmikust lahti olnud ja üks neist kordadest oli see kui ta tuli tagasi soomest masinat seadistamast ning arvatavasti oli see ots ka lahti seadistuse tegemise ajal. Kuna aga kolmik oli vahel kütuserõhu regulaator torul, siis oli ka ilmselge miks segu rikas oli. Sai ots lahti võetud ja järgnev sõit tuli ajaga 11,5 ning segu oluliselt parem. Siiski jäi probleemiks liialt kõrge EGT... ja ega pikalt miskit mõelda ei olnud, sumps alt ära :P Siis ka tuli see rekordaja sõit, 11,1 ja kiirus 217km/h. D klasis oli see ka sel päeval kiireim sõidetud aeg. Esikoht oli aga sellemõttes kerge tulema, sest henri kes sõitis ennist parima 11,3, sai millestki omas masina juures lahti ja enam too masin liikuma ei hakanudki.
Tagasiteel aga jäi see masin veel korra ka teeäärde :P Otsingud viisid kaitsmepesani mis oli aku juures ja millest läks toide bena pumpadele... too raip oli lihtsalt ära sulanud :P


Vihane-Tinane:

Lisaks nähtule, mida AC Dragil oli võimalik kapoti all uudistada, paigaldati autole mõned päevad tagasi NOS.
Ilmselt uudishimulikumad entusiastid teavad ning nägid viimasel AC üritusel, mis raud aiste vahel on. Kes ei tea, siis lisaks vilele rikastatakse ette antavat õhku metanooli ning vee seguga (snow perfomanc system) ja sellest nädalast ka kõigele muule NOS-iga. Hetkel peal +150hp düüsid. Aga nagu eelpool mainitud, läks NOS-iga seadistamine vähe ruutu, kuna kütuse rõhuregulaatori vaakumvoolik oli tol hetkel küljest lahti ning mida ei märgatud.
Kõik see kompott on aga igal juhul ennast õigustanud ning mis peamine, moto on valule vastu pidanud ja suuremaid tagsilööke ses suhtes pole olnud. See on kõige tähtsam.
PS! Selline pinnapealne jutt ning info auto kohta alljärgneval aadressil:
http://www.psc.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=2530&page=1
Teemo

 postitati 12.09.09 21:53
Erinevad kanalid räägivad, et Reimo Pavelsoni S6 sõitis 11.1 ja 217km/h. Viitab Eesti võmsama 2.2 t 20v mootori poole. Kes ligemalt teab võiks kärsituid huvilisi informeerida. Nagu Audiklubi üldsus teab, siis erilist infot sellest masinast teada pole.
lynx

 postitati 12.09.09 19:29
http://marekpotti.com/pics/2009/Tartu_Autoklubi_Drag_2009_sygis/images/VH3C7600.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 31.6% - SQL: 68.4%]