Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
pampkuri

 postitati 11.03.10 20:08
Lihtsalt teadmiseks et scania 143 V8 mootoril on osadele vanematele R5 mootoritele sobiv generaator vahetad tableti ära ja asi töötab. Eeliseks on see et scania peal laeb see kahte 180A/h akut
Johnny

 postitati 11.03.10 18:36
Enda autole ostsin ka 14.5V regulaatori miski 150eekiga ja aasta juba muretult toimind. Ei näe mõtet ise midagi aretada kui poest saab 14, 14.5 ja isegi 14.7V regulaatorit suht mõistliku hinnaga.
Tegelane5

 postitati 11.03.10 14:24
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Kas lihtsam poleks genekas korda teha ve poest vastav pingeregulaator võtta? Mis pinge koormuse korral oli (kõik tuled ja el tarbijad sees)? Ehk on harjad kulunud.


Käis u 900 pöörde juures, sees olid tuulik 2 astmes, lähituled ja raadio. Harjad enam kulunud ei ole aga kontaktrõngastel sooned küll sees jah. Ma usun et vahetatud harjadega Bosch on parem kui mingi uus vuffel. Samas Hella juba läheks aga see 10 korda kallim kui diood ja harjad.
automees6

 postitati 11.03.10 13:58
Kas lihtsam poleks genekas korda teha ve poest vastav pingeregulaator võtta? Mis pinge koormuse korral oli (kõik tuled ja el tarbijad sees)? Ehk on harjad kulunud.
Tegelane5

 postitati 11.03.10 13:51
Kuna tundus et aku ei laadu täielikult, siis sai ka lisa kellasid hoolikamalt vaadatud. Selgus et voltmeeter ei valetanudki- algul laeb/laadis genekas u 13,75 V mis peale mõningast sõitu langes u 0,5 V võrra. Meenus et Tevalo foorumis oli sellest juttu olnud.
Niisiis lingid:
http://www.elfaelektroonika.ee/foorum/threads/26513-Auto-pingeregulaatori-modimine.?highlight=generaator
http://www.detomaso.nu/~thomast/alternator/
http://web.mac.com/mjcalabrese/Site/Bosch_Alternator_Mod.html
Asja põhimõte on lihtne, pingeregulaatori massi kontaktile läheb diood vahele, mistõttu see "näeb" tegelikku pinget u 0,5..0,7 V võrra väiksemana. Nö nool (valge ring) peab näitama massi poole. Kahjuks pilte ei teinud, kuid ise jootsin selle ära lõigatud kruvialuse massi dioodi otsa. Ise valmis teinuna ütlen et töötab:P R4 bensukas A80 puhul on paigaldamine ka väga lihtne. Nüüd laeb algul u 14,45 V mis samuti langeb kuhugi 14 V juurde. Dioodiks läks midagi taolist:
http://opood.ee/?t=k_ki&i=P600M-MBR

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.9% - SQL: 55.1%]