Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
B4 udutulede puhastamine ja reflektorite värvimine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: anduke88[/i] Kuna omalgi plaanis viimasele autole sama asi ette võtta, siis küsiks ka veidikene teemavälise küsimuse ka juurde. Nimelt kuidas on lood udutuledega? Et saab neid ka niimodi lahti võtta ja puhastada? Omal mõtteis B4 udutuli stanges. Kahjuks pärast stangevahetust ei saa enam udukat kätte, muidu oleks lähemalt uurinud. Kuigi ei tahaks kohe lõhkuma ka hakata. Nimelt ennem sai pandud uued pirnid, mis peaksid suht ereldalt sirama sisse, kuid ikkagi paistavad jumala kollased, nagu need nö tankla omad. Siin sai mingi hetk lähemalt udutuld vaadatud, ning ongi, klaas paistab täiesti kollakana. Kui saab samamoodi lahti võtta, siisvõtaks terve tulederingi üks nädalavahetus ette. Klaase võib siis pesta ju praktiliselt kõigega, auto aknapesu vedelikust kuni maja akende pesu vahenditeni(nt Ajax vms) välja? Või võib ka midagi kurjemat ja effektiivsemat kasutada? Aga mis vahenditega läheneda reflektorile, et asja ära ei rikuks? Viin, piiritus, klaasipesuvahend, mõni spets aine? :cool: -e- Kuna keegi vahepeal pilte üles pole pannud, sai endal udutulede puhastus sel nädalavahetusel ette võetud. Kuna võtsin nüüd udutulede puhastamise ette, siis panen siia ka väikese õpetuse teiste jaoks. Iga kell võib keegi seda vajadusel täiendada. Tööks vajaminevad asjad: • Üks tavaline ja teine ristpeaga kruvikas • Pesemislapp ja pesuvahendid (kangematest näiteks Fairy, Ajax, auto talvine klaasipesuvedelik ja loputuseks vesi) Kui ei ole tähelepanelik, tuleb hiljem minna ka ülevaatuspunkti, et udutuled paiga reguleerida. Udutulede lahtivõtmisel pole vaja klaasi eest eemaldada, kuna saab kõik toimingud teha tagaküljelt (sealt kust pirni vahetatakse). Võib mõlemad udukad auto küljest korraga ära keerata. Kui lühike udukas, siis äärest 1 kruvi lahti keerata ja võtta väike klaasiäär välja. Sealt tagant paistab veel 2 kruvi. Need lahti keerata (vaadake, et kruvisid stangesse ära ei kaota). Et udutuld kätte saada, liigutage/lükake udutuld sinnapoole, kust kruvid ära keerasite, siis saab teise nurga stangest otsapidi välja tõmmata ning seejärel saab ka selle poole juba kätte (mahub stange avast läbi), kust ennem 2 kruvi ära keerasite. Nüüd ühendage juhe tulede tagant lahti (tuleb ära tõmmates). Nüüd võib tuledega siseruumidesse sooja kätte neid puhastama minna, Nüüd tuleks tulede tagant eemaldada must kate. Klamber lahti lasta. Vaadake, et tihendit ära ei lõhu. See kaas peaks kergelt lahti tulema. Sealt alt ühendage lahti valge juhe (tõmmates). [url=http://www.upload.ee/image/444743/1.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/444743/1.JPG[/img][/url] Seejärel eemaldage H3 pirn. See must karp jääb sinna pruuni juhet pidi rippuma. Kui segab, või lasta lahti tule poolse otsa. Tule osa on kinni kolmest kohast. Ühelt küljelt musta kummiga pesas, teiselt küljelt samuti musta kummiga ning teisest äärest musta plastikuga, mis on ühe kruvi küljes. Selle kruviga reguleeritakse tulede kõrgust [url=http://www.upload.ee/image/444744/2.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/444744/2.JPG[/img][/url]. Mina soovitaks siin tulele ja kruvile peale tõmmata mingi joon. Ning siis lugege ära, palju pöördeid tegite lahti keeramiseks ja kirjutage see kuskile üles. Tuleks ennem lahti keerata see kruvi umbes poole jagu. Siis minna kruvikaga surkima sinna pessa neid kummijullasid. Tõmmates tule sisu ja kruvikaga surkides tuleb see kumm sealt pesast välja. Alguses võtta ette see, mis ühel küljel üksikult ning siis see, mis teisel küljes, kus ka see plastikreguleerimisjulla on. Seejärel keerata lõpuni kruvist. Siis saab kätte tule. [url=http://www.upload.ee/image/444745/3.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/444745/3.JPG[/img][/url] Kummijullad. [url=http://www.upload.ee/image/444748/4.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/444748/4.JPG[/img][/url] Nüüd võib tule sisse kallata Fairy ja vee segu ning panna ligunema. Või kes soovib, võib lapiga hakata puhastama. Nüüd sai ette võetud luup. [url=http://www.upload.ee/image/444749/5.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/444749/5.JPG[/img][/url] Luubi äärest üks metallkõrv lahti lasta ning saab luubi otsast kätte. Siis saab ka sees oleva „kausi“ ära puhastada ning kui vaja, siis ka reflektori. [url=http://www.upload.ee/image/444750/6.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/444750/6.JPG[/img][/url] Võib ta kokku tagasi laduda. Ennem panna luup ning siis metallklamber kinni. Ärge klambrit tugevasti vastu luupi suruge, muidu läheb klaasi katki. Tule klaasiosas võib liguneda lasta tunde. [url=http://www.upload.ee/image/444752/7.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/444752/7.JPG[/img][/url] Kui Fairy sees ligunes, võiks lastatal liguneda siis ka auto talvises tuuleklaasivedelikus ning pärast kas siis klaasipesuvedelikuga ära puhastada tuli või lopudada veega. Võiks ette võtta ka klaasi välimise külje ning sellegi hoolikalt puhtaks teha. Nüüd väike võrdlus, millised välja näevad. [url=http://www.upload.ee/image/444753/8.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/444753/8.JPG[/img][/url] Ning nüüd, kui mõlemad on puhtad [url=http://www.upload.ee/image/444754/9.JPG][img]http://www.upload.ee/thumb/444754/9.JPG[/img][/url]. Viimaselt pildilt on näha ka tulede kõrguse regulaatorkruvi. Kui tuled puhtad, võiks nad ennem kokku tagasi ladumist ka kuivama panna, muidu jääb niiskus sisse. Nüüd tuleks udutuli uuesti kokku laduda. Panna see luubiosa otsapidi tule sisse ning keerata poolenisti sellest regulaatorkruvist kinni. Siis saab kruvikaga ka need kummijullad oma pesadesse tagasi suruda. Seejärel keerata regulaatorkruvi oma algasendisse tagasi. Siin ongi hea hetk, kui kirjutasite pöörete arvu üles. Kui ei kirjutanud, siis tuleb minna ülevaatuspunkti ning lasta oma udutuled paiga reguleerida. Muidu nii, et üks üks valgustab kraavi ning teine linde taevas. Kui kummijullad paigas, siis panna pirn tagasi. Ühendada valge juhi musta karbi külge tagasi. Ning siin vaadake, et karbi küljes olev kumm istuks omal kohal hästi. Muidu hakkab hakkab tuli higistama või hakkab vesi sinna sisse kogunema. Ning panna auto külge tagasi vastupidises järjekorras, nagu ennem räägitud. Ning tulemus, tuli paistab nüüd läbi, rõve kollane värv on kadunud ning tuli (kui on mingid kangemad või muud head pirnid sees) põleb tunduvalt valgemalt. Ja tulemus? Tulemus on ülihea võrreldes pesule eelnenud pildile. Nüüd nii klaas kui ka tuli näeb värske välja ning paistab ka päevavalges ikka läbi, mitte ei ole kollast värvi. Ning kui pimedamaks väljas tõmbab ning udukad sisse lülitada, siis tulemus on hoopis teine. Nüüd ikka näeb ning valgus muutus palju valgemaks. Nimelt omal veidi kangemad ning valge valgusega pirnid sees. Tuli paistab ka põlemas valge. Tulemus on päris pro. :cool: -e- Muutsin ka pealkirja, kuna vahepeal toimus ka lisaks udutule värvimine. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
B4 udutulede puhastamine ja reflektorite värvimine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
63.3%
- SQL:
36.7%
]