Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
laur

 postitati 25.09.09 12:58
Tsitaat:
Algselt postitas: jartmok
Küsiks täpsustaval asjad üle.

Sain aru, et eemaldasid katte ja lihvisid käsitsi liivapaberiga kroompinna üle. Värvitud sai püstoliga? Ja kuidas kvaliteediga on, uusi kriime jne pole tekkinud?


Tänudega Jakop.


Värvisin mingi Motipi kroom efekt värvi komplektiga. Koosneb mustast kruntvärvist ja mingist hõbedasest.

Aerosool värvi kohta on üllatavalt kaua vastu pidanud, on üksikuid kriime tekkinud küll, kuid need ilmselt navi paigaldamise või muu jamamise käigus. Kvaliteet on rahuldav, pole päris see mis ennem aga otseselt kole ka pole.
rocket

 postitati 11.09.09 09:42
Mind see juhis ei aidanud, nimelt ei liigu kroomtoru nr. 1. Hiljem selgus, et seda tuleb suruda piisavalt tugevasti otse alla. Kuigi ta kergelt annab pöörlema, siis keerata teda ei tohi. Muidu on tagajärjeks kolmest toru sees olevast klambrist ühe katki murdumine. Selle klambri eesmärk tundubki olevat pöörlemise vältimine.


https://www.upload.ee/image/6116266/IMG_1627.jpg
crazy

 postitati 25.08.09 17:41
Selline küsimus kas A8 plast kate mis ümbritseb käigukangi on sama moodi kinni nagu A6.Sest ma proovisin enda omal ja ta ei tahnud mitte ültse ära tulla.Lõhkuda ka ei taha.
jartmok

 postitati 19.08.09 08:55
Küsiks täpsustaval asjad üle.

Sain aru, et eemaldasid katte ja lihvisid käsitsi liivapaberiga kroompinna üle. Värvitud sai püstoliga? Ja kuidas kvaliteediga on, uusi kriime jne pole tekkinud?


Tänudega Jakop.
laur

 postitati 06.06.09 01:02
Just nii, alustasin mingi 500 paberi ja veega, ning lõpetasin mingi 2000 või 2500 paberiga. See värv suht pirtsakas, tahtsin korralikult teha. Samas nii peen paber oli vist nagunii overkill.
Ott_S

 postitati 18.05.09 13:14
Tekkis küsimus, et millega sa enne selle pinna sealt alt siledaks tegid? Lasid vee ja liivapaberiga ja otse värv selga?
laur

 postitati 01.05.09 23:12
Endal tekitas see tükkaega peavalu kuni lõpuks targematelt abi sain. Jagan siis infot siingi, kuna nuppu on muidu lihtne katki teha.

Vajaminevad tööriistad



  • Peenema otsaga kruvikeeraja
  • Väike ja tugev pahtlilabidas või muu sarnane ese
  • Maalriteip


Alustada võibki kohe käigukangi nupust. Selle eemaldamiseks tuleb nupu all olev kroomist kate alla lükata. Kangi ise võib asetada näiteks N asendisse, et natuke rohkem ruumi oleks.
Samal ajal nupp välja tõmmates tuleb kang üles tõmmata. Üsna kõvasti on kinni, võib keeramise ja loksutamise tehnikat kasutada.
NB! Nuppu mitte lahti lasta, see tuleb teibiga fikseerida kuna pärast on väga kehva kätte saada.

http://www.kaarna.net/audiclub/diy/kaigukang/IMG_0968.jpg

Peale seda tuleb eemaldada plast kate mis ümbritseb käigukangi. Kinni on ta käsipiduri poolsest otsast ja külgedelt tüüblitega. Pahtlilabidas vms tuleb äära vehele ajada ja lahti kangutada. Võib ka mõnda muud riista kasutada selleks.

Viimasena on jäänud kroomist kate. Sellega nägin kõige rohkem vaeva ja tühja tööd. Koguasja iva on siis õigete klambrite lahtilaskmine. Mina surusin valed välja ja mõtlesin miks lahti ei tule. Tegin ringikesed millised tuleb eemale lükata.

http://www.kaarna.net/audiclub/diy/kaigukang/IMG_0940.jpg


Ja ongi kõik
http://www.kaarna.net/audiclub/diy/kaigukang/IMG_0935.jpg

http://www.kaarna.net/audiclub/diy/kaigukang/IMG_0937.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]