Teema ülevaade |
kps
|
postitati 09.02.10 22:17 |
Pildilingid parandatud, olid aegade hämarusse jäänud .
|
weix27
|
postitati 20.04.09 14:11 |
Tere
Kas ainult mul ei ava piltte või teistel ka? Point selles et me ninapidi pagis, jutujärgi ei tohiks keemia olla, a kuidagi ei avane
|
skyaudi
|
postitati 07.06.08 20:34 |
Mina vahetasin ka kunagi c4 sedaan kerega audil bensu pumba ära, enne pumba vahetust tõmbasin veel paagi nii tühjaks kui võimalik ja siis, kui vana
pump oli väljas, puhastasin paagi ka seest korralikult ära, kuna paagi põhja oli ikka natuke sodi ka juba tekkinud.
|
ToM49
|
postitati 01.06.08 19:12 |
Just lõpetasin vahetuse, pea kaks päeva läks
Polnud enne teinud, enim valmistas probleeme filtri lahti keeramine. Ega pagasnikus, kuuma päikese ja bensiini aurude sees aelemine ka eriti lõbus
polnud.
Kõige tipp oli veel see, et suutsin pumbad omavahel ära vahetada, niiet panin alguses ikka vana pumba sisse Oi kuidas ma ennast kirusin, kuid uus vahetus (seekord siis ikka õige pump sisse) kestis alla tunni. Ja kohe
volia. masin elas (ega ma enne kohe aru ei saanud, et vana pumba tagasi panin, kulutasin vahepael jälle tunnikese-paar veaotsinguks)
Ainus jama on, et kahenädalase seismise peale on mingi räme klapiklõbin tekkinud
Aga töö on teostatav, avant'i meestel peaks olema nats lõbusam seda teha.
|
Krooniline
|
postitati 01.06.08 15:00 |
Ise ka vahetanud ja nii ta käib jah.. Sai alguses kiiruga rommulast uus pump ostetud, kuna kõige ligemal ja kiire, seal kontrollides töötas. Panin
pumba külge, aga näe ku**dit ei võtnud survet ülesse. Rommulas riiulil seisnud ja membraanid või midagi kinni jäänud ning lõpuks sai ikka poest uus
võetud ja praktiliselt sama hind oli Nii et isegi toppelt kahe päeva
jooksul vahetanud
NB! Aga jah suitsu ei soovita vahetuse ajal teha
|
kps
|
postitati 01.06.08 12:08 |
Kuna klubiliikmete autode alla paljud ligi ei saa ja avalikus foorumis on sellelaadseid küsimusi tekkinud, siis pistan pisikese veidi illustreerivama
jutu ka siia alateemasse.
Tegemist on vanema versiooniga 60mm pumba läbimõõt, aga põhimõte on sama ka uuemal versioonil, lihtsalt pumba enda välja saamine on vanemal veidi
tülikam.
Edasi suht copypaste oma teisest teemast ning natuke ehk seletusi juurde, nii et slängi ärge pahaks pange
Pagassi põhjast istme tagant polster maha. Hari, pintsel, suruõhk ja tolmuimeja külje alla ei teeks paha, et sodivaba töökeskkonda luua...
Voolikud ja juhe küljest
Rõngas maha loominguliste vahenditega, kui originaal tööriista peos pole
Edasi likvideerisin anduri ujuki, et see katet välja võttes viga ei saaks, ning ühendasin lahti ja toppisin paaki ka ainsa vooliku, mis pumpa välja
tõstes ette jääb.
Pumba oma pesast välja keeramine samuti loominguliselt - pisike meisel hammastesse ja käega keerates vastu kella ~15 kraadi (käega ilusti tunda
mõnusat nõksakat) ning pump koos korpusega põhjast välja tõsta.
Pump ise käib välja vanemal versioonil alt poolt, filtrikorpus keerata pealt maha ja pump jookseb alla välja.
Uus pump korpusesse, jämefilter alla ning vana pumba juhtmed küljest ning uus külge ja korralikult kinni, et töllama ei jääks.
Ning pisike meisel pihku ja uuesti pump oma pesasse tagasi keeratud.
Paagist voolik uuesti külge, mõõdiku ujuk külge ning luuk peale. Enne seda puhastasin korralikult luugi tihendi ümbruse ning tihendi ära, kuna sinna
ümber oli samuti kultuurikiht tekkinud.
Loominguliste tööriistadega uuesti rõngas peale, vollad külge ja valmis ta oligi.
Filtri vahetus kapoti all on lust ja lillepidu võrreldes mõnede teiste audi mudelitega, küll põhja all ja mõnel isegi topitud plastide ja kuratteab
mille kõige taha peitu, nii et enne võta pool autot lahti enne kui filtrini jõuad ja siis pole kah ruumi, et millegagi lahtigi keerata.
Enne kui hakkasin tolmukatet ette keerama ajasin auto käima ning kontrollisin ega kuskilt surve all olles välja ei sirise ja siis alles kokku
lõplikult.
Targemad kommenteerigu
|
|