Teema ülevaade |
Harry_R
|
postitati 22.10.10 20:35 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Esipaneel, seda A4-ja puhul.
Päris ära vötma muidugi ei pea, lihtsalt eemale tömmata, et oleks ruumi margeldada. |
Okei, tegelikult ma tean. See väljend "esiotsa eemaldamine" võib mõne
väga ära ehmatada! Stange on ainuke, mis tuleb küljest ära võtta. Ülejäänud krempel liigub "sahtlina" ettepoole. Aga õnneks/kahjuks ei pea enam
sellega enda pead vaevama.
|
Kuits
|
postitati 22.10.10 20:19 |
Esipaneel, seda A4-ja puhul.
Päris ära vötma muidugi ei pea, lihtsalt eemale tömmata, et oleks ruumi margeldada.
|
Harry_R
|
postitati 22.10.10 20:15 |
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesT
Vahetasin täna 2,6 mootoriga B4'l termostaadi ära ja kirjeldaks töökäiku, sest kellel vähegi mutrivõti käes seisab, saab selle tööga ise hakkama.
Esiteks see jutt, et stange, tuled jne esiots puhtaks, on bullshit. Ära tuleb võtta ainult see plekk, mis ühendab tulesid ja radikas. Ventilaatorite
juhtmed mina pidin olude sunnil läbi lõikama ja hiljem ühendasin pistikutega. Õigem oleks nad lahti võtta aku alt klemmidest. Kui radikas on maas,
siis võta maha kiilrihm, mis on automaatse pingutusrulliga ja saab selle maha isegi paljakäsi. Nüüd võta ära kiilrihma pingutaja süsteem. See käib
suure ühe poldiga keskelt . Siis võta ära mõlemad rihma kaitseplastikud. Nüüd näed alumiiniumist toru/kopsikut, kus all ongi termostaat. See on kahe
6mm poldiga kinni ja lahti saab need poldid toruvõtmega. Ühte keerates jääb küll võti natuke nurga alla, aga saab lahti küll ja mingeid erirakiseid
vaja ei lähe. Kui poldid lahti, siis see kopsik küljepeale ära ei tule, sest termostaat ise on natuke kõrgem ja teda peab üle "tõstma" ehk mootorist
kaugemale tõmbama. Nüüd jääbki hammasrihm natuke ette ja ei lase seda toru kaugemale tõmmata. Võta 24mm silmusvõti ja keera väntvõlli vastupäeva,
samas teise käega hammasrihma vasaku nuka pealt maha tõmmates. Päris maha muidugi ära tõmba, aga umbes poole rihma jagu on vaja teda rihmaratta peal
kaugemale saada. pingutusrulliga sama lugu. Ja siis saad juba selle kopsiku seal pealt ära ja termostaadile ligi. Uut termostaati pannes jälgi, et see
väike kuulike mis seal küljes on, jääks allapoole. Termostaadil peaks ka olema väike nool, mis suunatud ülespool. Soovitan peale tihendi igaksjuhuks
ka hermeetikut vms vahendit kasutada. Ja siis kõik jälle kokku tagasi.
Vaatasin veel, et kuidas hammasrihma vahetada oleks ja minumeelest pole seal küll mitte 4000.- eest tööd. Pmst väntvõlli rihmaratas maha ja seda on ka
lihtne teha, sest saab keskelt võtmega kinni hoida ja siis pingutusrull lahti ja ongi bueno. |
Esiteks nii vanal autol ei olegi mingit esiotsa eemaldamise süsteemi olemas ning seda pole ka vaja, üks lihtsamaid rihmatöid üldse. Esiotsa on vaja
eemaldada A4 ja siis A6 alates 97a.
4000.- maksab seal töö koos hammasrihma ja rullikutega ning nende vahetusega.
Sellel autol on tööaega termostaadi vahetuseks nii 2,5 kuni 3h. |
Mis te mõtlete esiotsa eemaldamise all? Mis siis ära võtma peab?
|
ahartsi
|
postitati 22.10.10 19:42 |
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Sai ka c4 v6-l termostaadi vahetus tehtud, sel pole nina osas midagi vaja puudutada, ainult katted, kiilrihm ja pinguti maha ning juba oledki
termostaadi kopsiku juures. Selle poldid võiks ikka vastava võtmega lahti keerata, mitte toruvõtmega Igatahes asi toimib. Küsimus aga selline, et see väike kuulike oli mul eelmisel termostaadil ülespoole ja sai
seetõttu ka uuel ülespoole, kuidas siis õigesti on? Milleks see üldse on? | Termostaat õigetpidi küljes ja "kuulike" aitab õhul
süsteemist väljuda.
|
audi_a4_v6
|
postitati 22.10.10 19:24 |
Sai ka c4 v6-l termostaadi vahetus tehtud, sel pole nina osas midagi vaja puudutada, ainult katted, kiilrihm ja pinguti maha ning juba oledki
termostaadi kopsiku juures. Selle poldid võiks ikka vastava võtmega lahti keerata, mitte toruvõtmega Igatahes asi toimib. Küsimus aga selline, et see väike kuulike oli mul eelmisel termostaadil ülespoole ja sai
seetõttu ka uuel ülespoole, kuidas siis õigesti on? Milleks see üldse on?
|
OnuJack
|
postitati 15.01.08 22:09 |
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesT
Vahetasin täna 2,6 mootoriga B4'l termostaadi ära ja kirjeldaks töökäiku, sest kellel vähegi mutrivõti käes seisab, saab selle tööga ise hakkama.
Esiteks see jutt, et stange, tuled jne esiots puhtaks, on bullshit. Ära tuleb võtta ainult see plekk, mis ühendab tulesid ja radikas. Ventilaatorite
juhtmed mina pidin olude sunnil läbi lõikama ja hiljem ühendasin pistikutega. Õigem oleks nad lahti võtta aku alt klemmidest. Kui radikas on maas,
siis võta maha kiilrihm, mis on automaatse pingutusrulliga ja saab selle maha isegi paljakäsi. Nüüd võta ära kiilrihma pingutaja süsteem. See käib
suure ühe poldiga keskelt . Siis võta ära mõlemad rihma kaitseplastikud. Nüüd näed alumiiniumist toru/kopsikut, kus all ongi termostaat. See on kahe
6mm poldiga kinni ja lahti saab need poldid toruvõtmega. Ühte keerates jääb küll võti natuke nurga alla, aga saab lahti küll ja mingeid erirakiseid
vaja ei lähe. Kui poldid lahti, siis see kopsik küljepeale ära ei tule, sest termostaat ise on natuke kõrgem ja teda peab üle "tõstma" ehk mootorist
kaugemale tõmbama. Nüüd jääbki hammasrihm natuke ette ja ei lase seda toru kaugemale tõmmata. Võta 24mm silmusvõti ja keera väntvõlli vastupäeva,
samas teise käega hammasrihma vasaku nuka pealt maha tõmmates. Päris maha muidugi ära tõmba, aga umbes poole rihma jagu on vaja teda rihmaratta peal
kaugemale saada. pingutusrulliga sama lugu. Ja siis saad juba selle kopsiku seal pealt ära ja termostaadile ligi. Uut termostaati pannes jälgi, et see
väike kuulike mis seal küljes on, jääks allapoole. Termostaadil peaks ka olema väike nool, mis suunatud ülespool. Soovitan peale tihendi igaksjuhuks
ka hermeetikut vms vahendit kasutada. Ja siis kõik jälle kokku tagasi.
Vaatasin veel, et kuidas hammasrihma vahetada oleks ja minumeelest pole seal küll mitte 4000.- eest tööd. Pmst väntvõlli rihmaratas maha ja seda on ka
lihtne teha, sest saab keskelt võtmega kinni hoida ja siis pingutusrull lahti ja ongi bueno. |
Sai ka just hiljuti termostaat vahetatud. Tegu küll 2,8 mootoriga C4 peal, kuid ilmselt erilist erinevust ei ole. Sõbraga koos (kes on vana õlikäsi
meil) sai tehtud, kuid hammasrihma ei pidanud kiputamagi - natuke mudimist ja kirurgiat oli vaja praktiseerida, kuid sai ka ilma hammasrihma
nihutamiseta vahetatud... Kokku läks vast 1h... Üksi tehes vb olla ei saa ilma hammasrihma nihutamiseta
Endal sai see viga tehtud, et rihma katteid kiskusime enne kiilrihma eemaldamist - tekitas pusimist juurde. Järgmine kord targem
Edu
|
Black
|
postitati 15.01.08 22:07 |
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesT
Vahetasin täna 2,6 mootoriga B4'l termostaadi ära ja kirjeldaks töökäiku, sest kellel vähegi mutrivõti käes seisab, saab selle tööga ise hakkama.
Esiteks see jutt, et stange, tuled jne esiots puhtaks, on bullshit. Ära tuleb võtta ainult see plekk, mis ühendab tulesid ja radikas. Ventilaatorite
juhtmed mina pidin olude sunnil läbi lõikama ja hiljem ühendasin pistikutega. Õigem oleks nad lahti võtta aku alt klemmidest. Kui radikas on maas,
siis võta maha kiilrihm, mis on automaatse pingutusrulliga ja saab selle maha isegi paljakäsi. Nüüd võta ära kiilrihma pingutaja süsteem. See käib
suure ühe poldiga keskelt . Siis võta ära mõlemad rihma kaitseplastikud. Nüüd näed alumiiniumist toru/kopsikut, kus all ongi termostaat. See on kahe
6mm poldiga kinni ja lahti saab need poldid toruvõtmega. Ühte keerates jääb küll võti natuke nurga alla, aga saab lahti küll ja mingeid erirakiseid
vaja ei lähe. Kui poldid lahti, siis see kopsik küljepeale ära ei tule, sest termostaat ise on natuke kõrgem ja teda peab üle "tõstma" ehk mootorist
kaugemale tõmbama. Nüüd jääbki hammasrihm natuke ette ja ei lase seda toru kaugemale tõmmata. Võta 24mm silmusvõti ja keera väntvõlli vastupäeva,
samas teise käega hammasrihma vasaku nuka pealt maha tõmmates. Päris maha muidugi ära tõmba, aga umbes poole rihma jagu on vaja teda rihmaratta peal
kaugemale saada. pingutusrulliga sama lugu. Ja siis saad juba selle kopsiku seal pealt ära ja termostaadile ligi. Uut termostaati pannes jälgi, et see
väike kuulike mis seal küljes on, jääks allapoole. Termostaadil peaks ka olema väike nool, mis suunatud ülespool. Soovitan peale tihendi igaksjuhuks
ka hermeetikut vms vahendit kasutada. Ja siis kõik jälle kokku tagasi.
Vaatasin veel, et kuidas hammasrihma vahetada oleks ja minumeelest pole seal küll mitte 4000.- eest tööd. Pmst väntvõlli rihmaratas maha ja seda on ka
lihtne teha, sest saab keskelt võtmega kinni hoida ja siis pingutusrull lahti ja ongi bueno. |
Esiteks nii vanal autol ei olegi mingit esiotsa eemaldamise süsteemi olemas ning seda pole ka vaja, üks lihtsamaid rihmatöid üldse. Esiotsa on vaja
eemaldada A4 ja siis A6 alates 97a.
4000.- maksab seal töö koos hammasrihma ja rullikutega ning nende vahetusega.
Sellel autol on tööaega termostaadi vahetuseks nii 2,5 kuni 3h. |
tere.minul selline küsimus.kui juba rihma ,pumba ja muude sinna kuuluvate jubinate vahetuseks läheb,kas siis termostaat vahetatakse ka ära vöi tuleb
seda ise töömeestele/meistritele mainida.teoreetiliselt ju ühesugune lammutamine minu arust tegemist siis 2.6 v6-ga. tänan. |
Tuleb ise mainida, osad vahetavad, osad mitte - meie näiteks ei vaheta sest on isiklikud kogemused just sellise mootoriga. Vahetasin kunagi ammu ammu
enda autol 2,6 rihma ning siis sai ka termostaat vahetatud, peale seda hakkas temperatuur mängima, sai uuesti vahetatud, natsa pidas siis jälle ja nii
4x talve jooksul, kuigi enne oli kõik täiesti ok. Tegemist oli originaaldetailidega!
Ehk siis alati (ükskõik mis töö) tasub enne auto töösse andmist rääkida KÕIK soovid ja mured ära, sest hiljem on juba hilja... |
aitäh hea soovituse eest! |
Õpi tsiteerima, rsk! Või ära kasuta nuppu "tsiteeri", kui see üle jõu käib. Lihtsalt "vasta" nupp on ju ka olemas.
|
juks11
|
postitati 15.01.08 20:03 |
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesT
Vahetasin täna 2,6 mootoriga B4'l termostaadi ära ja kirjeldaks töökäiku, sest kellel vähegi mutrivõti käes seisab, saab selle tööga ise hakkama.
Esiteks see jutt, et stange, tuled jne esiots puhtaks, on bullshit. Ära tuleb võtta ainult see plekk, mis ühendab tulesid ja radikas. Ventilaatorite
juhtmed mina pidin olude sunnil läbi lõikama ja hiljem ühendasin pistikutega. Õigem oleks nad lahti võtta aku alt klemmidest. Kui radikas on maas,
siis võta maha kiilrihm, mis on automaatse pingutusrulliga ja saab selle maha isegi paljakäsi. Nüüd võta ära kiilrihma pingutaja süsteem. See käib
suure ühe poldiga keskelt . Siis võta ära mõlemad rihma kaitseplastikud. Nüüd näed alumiiniumist toru/kopsikut, kus all ongi termostaat. See on kahe
6mm poldiga kinni ja lahti saab need poldid toruvõtmega. Ühte keerates jääb küll võti natuke nurga alla, aga saab lahti küll ja mingeid erirakiseid
vaja ei lähe. Kui poldid lahti, siis see kopsik küljepeale ära ei tule, sest termostaat ise on natuke kõrgem ja teda peab üle "tõstma" ehk mootorist
kaugemale tõmbama. Nüüd jääbki hammasrihm natuke ette ja ei lase seda toru kaugemale tõmmata. Võta 24mm silmusvõti ja keera väntvõlli vastupäeva,
samas teise käega hammasrihma vasaku nuka pealt maha tõmmates. Päris maha muidugi ära tõmba, aga umbes poole rihma jagu on vaja teda rihmaratta peal
kaugemale saada. pingutusrulliga sama lugu. Ja siis saad juba selle kopsiku seal pealt ära ja termostaadile ligi. Uut termostaati pannes jälgi, et see
väike kuulike mis seal küljes on, jääks allapoole. Termostaadil peaks ka olema väike nool, mis suunatud ülespool. Soovitan peale tihendi igaksjuhuks
ka hermeetikut vms vahendit kasutada. Ja siis kõik jälle kokku tagasi.
Vaatasin veel, et kuidas hammasrihma vahetada oleks ja minumeelest pole seal küll mitte 4000.- eest tööd. Pmst väntvõlli rihmaratas maha ja seda on ka
lihtne teha, sest saab keskelt võtmega kinni hoida ja siis pingutusrull lahti ja ongi bueno. |
Esiteks nii vanal autol ei olegi mingit esiotsa eemaldamise süsteemi olemas ning seda pole ka vaja, üks lihtsamaid rihmatöid üldse. Esiotsa on vaja
eemaldada A4 ja siis A6 alates 97a.
4000.- maksab seal töö koos hammasrihma ja rullikutega ning nende vahetusega.
Sellel autol on tööaega termostaadi vahetuseks nii 2,5 kuni 3h. |
tere.minul selline küsimus.kui juba rihma ,pumba ja muude sinna kuuluvate jubinate vahetuseks läheb,kas siis termostaat vahetatakse ka ära vöi tuleb
seda ise töömeestele/meistritele mainida.teoreetiliselt ju ühesugune lammutamine minu arust tegemist siis 2.6 v6-ga. tänan. |
Tuleb ise mainida, osad vahetavad, osad mitte - meie näiteks ei vaheta sest on isiklikud kogemused just sellise mootoriga. Vahetasin kunagi ammu ammu
enda autol 2,6 rihma ning siis sai ka termostaat vahetatud, peale seda hakkas temperatuur mängima, sai uuesti vahetatud, natsa pidas siis jälle ja nii
4x talve jooksul, kuigi enne oli kõik täiesti ok. Tegemist oli originaaldetailidega!
Ehk siis alati (ükskõik mis töö) tasub enne auto töösse andmist rääkida KÕIK soovid ja mured ära, sest hiljem on juba hilja...
|
Kuits
|
postitati 15.01.08 19:42 |
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesT
Vahetasin täna 2,6 mootoriga B4'l termostaadi ära ja kirjeldaks töökäiku, sest kellel vähegi mutrivõti käes seisab, saab selle tööga ise hakkama.
Esiteks see jutt, et stange, tuled jne esiots puhtaks, on bullshit. Ära tuleb võtta ainult see plekk, mis ühendab tulesid ja radikas. Ventilaatorite
juhtmed mina pidin olude sunnil läbi lõikama ja hiljem ühendasin pistikutega. Õigem oleks nad lahti võtta aku alt klemmidest. Kui radikas on maas,
siis võta maha kiilrihm, mis on automaatse pingutusrulliga ja saab selle maha isegi paljakäsi. Nüüd võta ära kiilrihma pingutaja süsteem. See käib
suure ühe poldiga keskelt . Siis võta ära mõlemad rihma kaitseplastikud. Nüüd näed alumiiniumist toru/kopsikut, kus all ongi termostaat. See on kahe
6mm poldiga kinni ja lahti saab need poldid toruvõtmega. Ühte keerates jääb küll võti natuke nurga alla, aga saab lahti küll ja mingeid erirakiseid
vaja ei lähe. Kui poldid lahti, siis see kopsik küljepeale ära ei tule, sest termostaat ise on natuke kõrgem ja teda peab üle "tõstma" ehk mootorist
kaugemale tõmbama. Nüüd jääbki hammasrihm natuke ette ja ei lase seda toru kaugemale tõmmata. Võta 24mm silmusvõti ja keera väntvõlli vastupäeva,
samas teise käega hammasrihma vasaku nuka pealt maha tõmmates. Päris maha muidugi ära tõmba, aga umbes poole rihma jagu on vaja teda rihmaratta peal
kaugemale saada. pingutusrulliga sama lugu. Ja siis saad juba selle kopsiku seal pealt ära ja termostaadile ligi. Uut termostaati pannes jälgi, et see
väike kuulike mis seal küljes on, jääks allapoole. Termostaadil peaks ka olema väike nool, mis suunatud ülespool. Soovitan peale tihendi igaksjuhuks
ka hermeetikut vms vahendit kasutada. Ja siis kõik jälle kokku tagasi.
Vaatasin veel, et kuidas hammasrihma vahetada oleks ja minumeelest pole seal küll mitte 4000.- eest tööd. Pmst väntvõlli rihmaratas maha ja seda on ka
lihtne teha, sest saab keskelt võtmega kinni hoida ja siis pingutusrull lahti ja ongi bueno. |
Esiteks nii vanal autol ei olegi mingit esiotsa eemaldamise süsteemi olemas ning seda pole ka vaja, üks lihtsamaid rihmatöid üldse. Esiotsa on vaja
eemaldada A4 ja siis A6 alates 97a.
4000.- maksab seal töö koos hammasrihma ja rullikutega ning nende vahetusega.
Sellel autol on tööaega termostaadi vahetuseks nii 2,5 kuni 3h. |
tere.minul selline küsimus.kui juba rihma ,pumba ja muude sinna kuuluvate jubinate vahetuseks läheb,kas siis termostaat vahetatakse ka ära vöi tuleb
seda ise töömeestele/meistritele mainida.teoreetiliselt ju ühesugune lammutamine minu arust tegemist siis 2.6 v6-ga. tänan.
|
juks11
|
postitati 08.12.07 13:16 |
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesT
Vahetasin täna 2,6 mootoriga B4'l termostaadi ära ja kirjeldaks töökäiku, sest kellel vähegi mutrivõti käes seisab, saab selle tööga ise hakkama.
Esiteks see jutt, et stange, tuled jne esiots puhtaks, on bullshit. Ära tuleb võtta ainult see plekk, mis ühendab tulesid ja radikas. Ventilaatorite
juhtmed mina pidin olude sunnil läbi lõikama ja hiljem ühendasin pistikutega. Õigem oleks nad lahti võtta aku alt klemmidest. Kui radikas on maas,
siis võta maha kiilrihm, mis on automaatse pingutusrulliga ja saab selle maha isegi paljakäsi. Nüüd võta ära kiilrihma pingutaja süsteem. See käib
suure ühe poldiga keskelt . Siis võta ära mõlemad rihma kaitseplastikud. Nüüd näed alumiiniumist toru/kopsikut, kus all ongi termostaat. See on kahe
6mm poldiga kinni ja lahti saab need poldid toruvõtmega. Ühte keerates jääb küll võti natuke nurga alla, aga saab lahti küll ja mingeid erirakiseid
vaja ei lähe. Kui poldid lahti, siis see kopsik küljepeale ära ei tule, sest termostaat ise on natuke kõrgem ja teda peab üle "tõstma" ehk mootorist
kaugemale tõmbama. Nüüd jääbki hammasrihm natuke ette ja ei lase seda toru kaugemale tõmmata. Võta 24mm silmusvõti ja keera väntvõlli vastupäeva,
samas teise käega hammasrihma vasaku nuka pealt maha tõmmates. Päris maha muidugi ära tõmba, aga umbes poole rihma jagu on vaja teda rihmaratta peal
kaugemale saada. pingutusrulliga sama lugu. Ja siis saad juba selle kopsiku seal pealt ära ja termostaadile ligi. Uut termostaati pannes jälgi, et see
väike kuulike mis seal küljes on, jääks allapoole. Termostaadil peaks ka olema väike nool, mis suunatud ülespool. Soovitan peale tihendi igaksjuhuks
ka hermeetikut vms vahendit kasutada. Ja siis kõik jälle kokku tagasi.
Vaatasin veel, et kuidas hammasrihma vahetada oleks ja minumeelest pole seal küll mitte 4000.- eest tööd. Pmst väntvõlli rihmaratas maha ja seda on ka
lihtne teha, sest saab keskelt võtmega kinni hoida ja siis pingutusrull lahti ja ongi bueno. |
Esiteks nii vanal autol ei olegi mingit esiotsa eemaldamise süsteemi olemas ning seda pole ka vaja, üks lihtsamaid rihmatöid üldse. Esiotsa on vaja
eemaldada A4 ja siis A6 alates 97a.
4000.- maksab seal töö koos hammasrihma ja rullikutega ning nende vahetusega.
Sellel autol on tööaega termostaadi vahetuseks nii 2,5 kuni 3h.
|
HannesT
|
postitati 08.12.07 13:11 |
Vahetasin täna 2,6 mootoriga B4'l termostaadi ära ja kirjeldaks töökäiku, sest kellel vähegi mutrivõti käes seisab, saab selle tööga ise hakkama.
Esiteks see jutt, et stange, tuled jne esiots puhtaks, on bullshit. Ära tuleb võtta ainult see plekk, mis ühendab tulesid ja radikas. Ventilaatorite
juhtmed mina pidin olude sunnil läbi lõikama ja hiljem ühendasin pistikutega. Õigem oleks nad lahti võtta aku alt klemmidest. Kui radikas on maas,
siis võta maha kiilrihm, mis on automaatse pingutusrulliga ja saab selle maha isegi paljakäsi. Nüüd võta ära kiilrihma pingutaja süsteem. See käib
suure ühe poldiga keskelt . Siis võta ära mõlemad rihma kaitseplastikud. Nüüd näed alumiiniumist toru/kopsikut, kus all ongi termostaat. See on kahe
6mm poldiga kinni ja lahti saab need poldid toruvõtmega. Ühte keerates jääb küll võti natuke nurga alla, aga saab lahti küll ja mingeid erirakiseid
vaja ei lähe. Kui poldid lahti, siis see kopsik küljepeale ära ei tule, sest termostaat ise on natuke kõrgem ja teda peab üle "tõstma" ehk mootorist
kaugemale tõmbama. Nüüd jääbki hammasrihm natuke ette ja ei lase seda toru kaugemale tõmmata. Võta 24mm silmusvõti ja keera väntvõlli vastupäeva,
samas teise käega hammasrihma vasaku nuka pealt maha tõmmates. Päris maha muidugi ära tõmba, aga umbes poole rihma jagu on vaja teda rihmaratta peal
kaugemale saada. pingutusrulliga sama lugu. Ja siis saad juba selle kopsiku seal pealt ära ja termostaadile ligi. Uut termostaati pannes jälgi, et see
väike kuulike mis seal küljes on, jääks allapoole. Termostaadil peaks ka olema väike nool, mis suunatud ülespool. Soovitan peale tihendi igaksjuhuks
ka hermeetikut vms vahendit kasutada. Ja siis kõik jälle kokku tagasi.
Vaatasin veel, et kuidas hammasrihma vahetada oleks ja minumeelest pole seal küll mitte 4000.- eest tööd. Pmst väntvõlli rihmaratas maha ja seda on ka
lihtne teha, sest saab keskelt võtmega kinni hoida ja siis pingutusrull lahti ja ongi bueno.
|
|