Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
A4 B5/B6/B7 kojameeste hoovastiku puhastamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: anduke88[/i] Nii - niikauaks siis seda B osa kojameeste hoovastikku oligi (A4 B5), mille 2017 aasta alguses vahetasin. Seega 3,5 aastat siis. Eelmine kord mainisin, et kojameeste vartes on loks sees (1 cm). Hetkel on probleemiks see, et kojamehe varred ei paikne klaasil korrektselt. Igatahes peksis juhipoolset kojameest vastu A piilarit ehk üle max punkti käis. Võtsin süsteemi korra lahti, määrisin B osa süsteemi uuesti ära, panin kokku tagasi. Sama asi. Liigutasin siis kojamehe varst 1 nuudi jagu allapoole. Ikka käis vastu. Liigutasin 2 nuudi jagu - enam ei käinud vastu A piilarit, kuid algasend oli peaaegu plastiku peal. Auto sõitis vahepeal, ega keegi ei kurda ju. Nüüd läksin ise rooli, ja mis ma näen. :o Juhipoolne kojamees peksab vastu A piilarit ning käib ka vastu klaasi all olevat plastikut. Ma ei imesta, kui max asendis lööb end isegi vastu kundepoolset kojamehe vart/võlli ära. [url=https://www.upload.ee/image/12448398/a92_0031_faaf8a6e6065408282d17c69ac01f241245f759b.png][img]https://www.upload.ee/thumb/12448398/a92_0031_faaf8a6e6065408282d17c69ac01f241245f759b.png[/img][/url] Probleem on selles, et kojamees liigub rohkem kui min-max vaheline piirkond. Aga millest see tuleneb? Ma ei näe, et nuudid maas oleksid. Seda veidikene hilja küsida, aga huvitav, kui suur loks nendel vartel üldse on? Ma näinud 1 cm jagu loksu. Seda ka uuematel Audidel kui teistel markidel. Mõni üksik, millel varred on 0 loksuga. Ning kui kojamehed küljes, siis jälje järgi klaasil (klaasil need min max punktid märgitud), siis varred ise liiguvad 5 cm üle miinimumi ja 4,5 cm üle maximumi, vaat et ots ulatub tihendi A piilari metallpinna peale. Ehk siis kojamehega on amplituud 9,5 cm rohkem kui tehase poolt ette nähtud. Puhas varre loks on 2 cm peale läinud. Mõtteid? -e- Ise küsin, ise vastan. Muuta ei saanud midagi, lõtkud liiga suured, niiet lõpuks kojamehe endaga lasti 9,5 cm üle. Lahendus > järgmine originaal hoovastik külge (mootor+hoovastik+varred) ja asi nagu 10 aastat tagasi mäletan - kõik töötab ideaalselt, kiirelt ja jõuliselt. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
A4 B5/B6/B7 kojameeste hoovastiku puhastamine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.5%
- SQL:
66.5%
]