Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kps

 postitati 06.10.07 20:42
Lihtsalt norimise mõttes...

Tsitaat:
Algselt postitas: Umpser
Kui vähegi aega ja raha on, siis lihtsam on veeretada kuskile soliidsesse töökotta ja lasta jupid ära vahetada. Jääb endal aega rohkem muude asjadega tegeleda :)


Vahet pole, et teema algataja juba sajand tagasi posti tegi, aga kui tähelepanelikult lugeda, kus see teema asub ja millepärast teema algataja töö ette võttis ja nõu küsis, siis ...

Tsitaat:
Algselt postitas: kiku212
Pean vist ise tagumised klotsid ära vahetama sest teenindusse enne nädalat ei pääse ja autoga kohe pikemad sõidud ees ootamas.

wookie

 postitati 06.10.07 20:34
Tsitaat:
Algselt postitas: Umpser
Kui vähegi aega ja raha on, siis lihtsam on veeretada kuskile soliidsesse töökotta ja lasta jupid ära vahetada. Jääb endal aega rohkem muude asjadega tegeleda :)

Jajah. Ainult, et soliidses kohas on tavaliselt järjekord ning ehkki näiteks piduriklotside vahetus on ette prognoositav, juhtub siiski kõiksugu hädasid, mis ennast ette ei kuuluta ning kui just sellel hetkel masinat kõige rohkem vaja on, tulebki endal mutrivõti kätte ja mõnikord ka vandesõnad suhu võtta.
Umpser

 postitati 06.10.07 20:06
Kui vähegi aega ja raha on, siis lihtsam on veeretada kuskile soliidsesse töökotta ja lasta jupid ära vahetada. Jääb endal aega rohkem muude asjadega tegeleda :)
Kiil

 postitati 12.07.07 18:38
Ise kasutan vanast padrunist (suurust ei mäleta) tehtud võtit (kaks junni siis püsti), sellega saab nii suruda kui ka keerata korraga.
Taavi

 postitati 12.07.07 18:29
Selle jaoks on spets rakis. Tavaliselt kasutan koos "kullinokkadega". Pmst peaks olema võimalik teha ka rakis, mille surumiskiirus ja põõrlemine on vastavad kolvi omale, aga pole aimugi, kuidas see töötaks ka.
kuno666

 postitati 12.07.07 18:20
kui raske seda remont komplekti vahetada ka on muidu
karlpoiss

 postitati 12.07.07 17:58
Silindri sisse keeramiseks saab edukalt kasutada ka ketaslõikuri(rellaka) võtit.
audiboy

 postitati 10.07.07 21:58
Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
ei käi küll siia teemase aga mure siis järgmine et vahetasin a6 94a tagumised klotsid ära aga see kummi kate mis selle silindri ümber oli läks katki ja nüüd juba ilmselt roostes kuna käsi pidur jääb peale.Kas seda kaitse kummi eraldi ka müüakse kusagil w?

Seda müüakse remontkomplektina, kus on kõik tolmukatted, mansetid ja muud vajalikud asjad olemas.
kuno666

 postitati 10.07.07 17:47
ei käi küll siia teemase aga mure siis järgmine et vahetasin a6 94a tagumised klotsid ära aga see kummi kate mis selle silindri ümber oli läks katki ja nüüd juba ilmselt roostes kuna käsi pidur jääb peale.Kas seda kaitse kummi eraldi ka müüakse kusagil w?
TarvoL

 postitati 10.07.07 17:35
Tagumisi silindreid saab väga edukalt keerata vene jalgratastega kaasas olnud võtmega;)...A4 vähemalt sai ....kui spets. komplekti käepärast ei ole.
real1

 postitati 10.07.07 15:18
Tsitaat:
Algselt postitas: audiboy
Tsitaat:
Algselt postitas: raunz
Siinkohal mainin, et minu A4l on esipidurikolb sissesurtav, tagumine aga keeratav!
Ehk siis esimesi pressisin ja tagumised keerasin lihtsalt kinni. Muidugi võtsin ma kogu sadula maha ja vahetasin seal ka kõik tihendid ära.

Minu jutt oli jah esimeste kohta, tagumisi veel lammutanud ei ole. Eks jälle targem siis selle kohapealt kui kunagi vaja tegema hakata ;)


Minuteada on kõigil autodel nii, et ees on pressitavad ja taga keeratavad, kusjuures tagumistel ei pea peale pressima samal ajal! Peale peab ehk siis pressima, kui remondi ajal kokku paned...
audiboy

 postitati 09.07.07 22:37
Tsitaat:
Algselt postitas: raunz
Siinkohal mainin, et minu A4l on esipidurikolb sissesurtav, tagumine aga keeratav!
Ehk siis esimesi pressisin ja tagumised keerasin lihtsalt kinni. Muidugi võtsin ma kogu sadula maha ja vahetasin seal ka kõik tihendid ära.

Minu jutt oli jah esimeste kohta, tagumisi veel lammutanud ei ole. Eks jälle targem siis selle kohapealt kui kunagi vaja tegema hakata ;)
raunz

 postitati 09.07.07 22:13
Siinkohal mainin, et minu A4l on esipidurikolb sissesurtav, tagumine aga keeratav!
Ehk siis esimesi pressisin ja tagumised keerasin lihtsalt kinni. Muidugi võtsin ma kogu sadula maha ja vahetasin seal ka kõik tihendid ära.
audiboy

 postitati 09.07.07 22:02
Paned supporti pitskruvi vahele. Kolvi jätad sinnapoole kus on käepide ja keeratav osa ning supporti tagumise poole siis paned selle liikumatu poole vastu. Seejärel surud kolvi sisse, mis seal siis nii keerulist olla saab? Tagasi surudes ainult jälgi, et sa kolbi poolviltu sisse ei suruks. Võid panna ka vana klotsi kolvi peale, siis on toetuspind suurem.

Tsitaat:
Algselt postitas: smi
Kõige keerulisem on jah see silindrite sisse surumine ja samal ajal keeramine.

Milleks seda seal veel keerata tuleb? Ise kasutasin kolvi sisse surumiseks väikseid käsikruustange ja ei olnud seal midagi keerulist. Samuti saab väga edukalt seda teha kullinokkadega.
msq

 postitati 09.07.07 21:02
Tsitaat:
Algselt postitas: undu
silindrit on hea tagasi suruda pitskruviga, millel taldrik ringi ei käi. Siis keerab ilusti kolbi ringi ja surub ka natuke.


Räägid äkki kuidas ja kuhu täpsemalt see pitskruvi paigaldada. Pitskruvi on omal olemas küll, aga ei suuda ettekujutada kuidas ma saaks selle kobakaga kolbi kokku suruda, mis asub supporti sees.
kps

 postitati 13.06.07 10:08
Tsitaat:
Algselt postitas: kareelius
juba kps vastas, aga ma ei saa aru milleks lehtvõti?

13 silmus, padrun või lehtvõti oli mõeldud, mitte kõik need korraga :) Noh tegelt lehtvõtit selle asja juures eriti ei soovitaks, sest pahatihti on poldid nii kõvasti kinni jäänud, et võimalus poldil nukad maha keerata või pigem kehv lehtvõti puru keerata.
undu

 postitati 13.06.07 09:02
silindrit on hea tagasi suruda pitskruviga, millel taldrik ringi ei käi. Siis keerab ilusti kolbi ringi ja surub ka natuke.
smi

 postitati 13.06.07 08:57
Kõige keerulisem on jah see silindrite sisse surumine ja samal ajal keeramine.
kareelius

 postitati 13.06.07 07:20
juba kps vastas, aga ma ei saa aru milleks lehtvõti?
kps

 postitati 13.06.07 07:16
Tungrauda, veljevõtit, 17 lehtvõti, ~13 silmus/padrun/lehtvõti, mingit oma fantaasia poolt leiutatud vidinat silindri tagasi keeramiseks/surumiseks. Tungiga üles, ratas alt, kaks polti supporti hoobade küljest lahti, support maha uued klotsid sisse silinder sissepoole, et uutele klotsidele peale mahuks ja tagurpidi asi tagasi. Sama toimingu käigus võiks vahetada ka hoobade kummikatted, puhastada ja uuesti määrdeainet täis.
kiku212

 postitati 12.06.07 17:38
Autoks audi a8 4.2 q 95. Pean vist ise tagumised klotsid ära vahetama sest teenindusse enne nädalat ei pääse ja autoga kohe pikemad sõidud ees ootamas. Ehk oskab keegi öelda mis võtmeid vaja läheb jne? Oleks väga tänulik.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.4% - SQL: 44.6%]