Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
erki.t

 postitati 29.03.08 20:01
Tsitaat:
Algselt postitas: Taf
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
kusjuures...
see kuidas nullitakse huvitaks paljusid...
elik kus kurat on VAG COM-s see koht kus saab neid INS ja OEL asju nullida?

proge on kaabel on... knowhowd pole...
sellest foorumis kyllalt juttu olnud
ps. selle jaoks ei ole vaja kaablit!!
'

enne kui targutama kipud loe seda nullimise teemat ;)
on autosid millel saab käsitsi nullida ja on autosid millel selleks vaja kaablit ja softi...

kuni oli auto mis vajas kaablit ja softi sai seda ka kasutatud, teisigi aidatud... com pordi jutt on ka jura... usb oma toimib.
Jann

 postitati 29.03.08 17:48
Tsitaat:
Algselt postitas: Taf
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mina käin näit. sellises kohas,kus õlivahetus on tasuta.
Muidugi filter ja õli tuleb sealt osta,kusjuures hind on väga norm.Asjalikud vennad teevad ka veel.
tundub kuidagi väga addinoli õlivahetus mis sellist teenust pakub.Tore kyll kui vahetus tasuta aga see mis uus sinna sisse pannakse ei kannata minu meelest kyll kriitikat:o

Kuule, vaata nüüd natuke postituste kuupäevi ka, enne kui targutama kipud.
PS: Selles kohas pandi just selline õli, nagu letilt valisid ja valik oli hea.Ja erki.t on ka vast juba oma asjad korda saand:D
Kui see aastatagune asi veel kedagi huvitab:P
Taf

 postitati 29.03.08 16:40
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
kusjuures...
see kuidas nullitakse huvitaks paljusid...
elik kus kurat on VAG COM-s see koht kus saab neid INS ja OEL asju nullida?

proge on kaabel on... knowhowd pole...
sellest foorumis kyllalt juttu olnud
ps. selle jaoks ei ole vaja kaablit!!
Taf

 postitati 29.03.08 16:38
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mina käin näit. sellises kohas,kus õlivahetus on tasuta.
Muidugi filter ja õli tuleb sealt osta,kusjuures hind on väga norm.Asjalikud vennad teevad ka veel.
tundub kuidagi väga addinoli õlivahetus mis sellist teenust pakub.Tore kyll kui vahetus tasuta aga see mis uus sinna sisse pannakse ei kannata minu meelest kyll kriitikat:o
Janis

 postitati 28.03.08 16:39
Tsitaat:

Lahtiseks on minu jaoks jäänud see, et mõned räägivad, et õlifilter tuleb enne paigaldamist õli täis lasta(võtavab kiiremine surve üles).
kes tahab väga korralikult teha paneb jah natuke öli uude filtrisse u. poole filtri jagu vöi nii. aga meeles tuleb samas pidada, et paljudel mootoritel asetsevad filtrid mootori küljes horisontaalselt vöi hoopis avaga allapoole, nii et suht vöimatu neid täita.
jokker

 postitati 28.03.08 16:09
Korra panin mingit kahtlaselt odavat õli. Kuskile 5-6000km peal armatuuris õlirõhu kell enam üle 3,5bar sooja mootoriga eio läinud ja üli oli hirmus vedelaks ja mustaks läinud. Suhteliselt kohe vahetasin ära jna panin BP Visco 3000. Järgmine õlivahetus enne talve, läbisõit oli siis selle õliga mingi 9000), oli õli veel ilus ja sõrmede vahel tundus ikka õli moodi. Säh sulle juttu, et kõik õlid tulevad ühest tünnist
A kuna teema DIY foorumis siis asi mõeldud ikak isetegiatele.
# Õlifiltri vahetamisel tuleb esiteks kontrollida, et vana tihend ikka sai küljest(nähtud topeltihenditega filterid küll :D), ja enne uue filtri paigaldamist tihend kergelt õliga üle tõmmata(saab järgmine kord kergemini lahti).
# Mootor peaks olema töösoe.
# Mõistli oleks vahetada ka vasktihend õli väljalaskekorgil(ise ei vahetanud viimane kord ja nüüd ümber korgi õline).

Lahtiseks on minu jaoks jäänud see, et mõned räägivad, et õlifilter tuleb enne paigaldamist õli täis lasta(võtavab kiiremine surve üles). Samas teised jälleei pea seda vajalikuks. Ise pole kuangi täis valanud. Ikka mootor käima, kui surve üleval, sisi seisma ja lisanud vajaliku koguse juurde.
Tõnts

 postitati 25.08.07 15:14
Mina just vahetasin oma autol õli. B4 2.3 R5. Sisse läks Mobil1 5w-50 rally formula. Tegin ka sisepesu - ostsin 5l sisepesuõli (mitte lisandit) ja uus filter. Kokku läks maksma ligi 900.- Ma arvan et õli pealt ei tohi kunagi kokku hoida!;)
wookie

 postitati 09.06.07 10:39
Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
eem, muideks kui palju läheb õli B4-le?
93.a, sedaan, 2.0 ,sissepritsega.
Mingi 4 L saab hakkama?
Millist õli Teie soovitaksite sisse kallata? Kas kõige kallim variant mida poeriiulilt leian või ka midagi odavamat?

Võtad selle lehe: http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/Select.asp
Otsid menüüdest oma auto välja ning saad teada, millist õli ja kui palju sinna sisse valama peaks. Päris 100% ära neid andmeid muidugi usu kaa, sest mõne valiku korral paneb ta puusse mootori tüübiga, kuid kogused on õiged.

Samas noh.. ei pea kasutama Valvoline'i ja ei pea kasutama täpselt neid marke, mida ta soovitab. See 93 aasta 2.0 ja pritsega on ilmselt ABK. Sinna peaks minema 3.5l. Sellise sees on siinpool käinud ka odavapoolsem Comma 10w40 kenasti.
Aga talvel pandi BP Visco 5000. Varsti tuleb õlivahetuse aeg ja ilmselt läheb BP Visco 3000 - naaahui suvel sihukese mootori sisse täissünti vaja.. ent talvel jällegi võiks täissünt olla - ei lähe öösel külmaga nii paksuks.
anduke88

 postitati 09.06.07 10:19
eem, muideks kui palju läheb õli B4-le?
93.a, sedaan, 2.0 ,sissepritsega.
Mingi 4 L saab hakkama?
Millist õli Teie soovitaksite sisse kallata? Kas kõige kallim variant mida poeriiulilt leian või ka midagi odavamat?
tiitk

 postitati 21.05.07 11:05
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
kusjuures...
see kuidas nullitakse huvitaks paljusid...
elik kus kurat on VAG COM-s see koht kus saab neid INS ja OEL asju nullida?

proge on kaabel on... knowhowd pole...


Audi Service Interval Reminders
Updated 17. Aug 2006

Ross-Tech is not responsible for any damage or problems that may result from following these instructions. They are to be used at your own risk.

Audi has included a Service Interval Reminder that includes oil mileage interval, the service mileage interval, and the service time interval. To reset the Service Reminders using VAG-COM:

1998 and Newer:

[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
Enter channel 02
[Read]
The "Stored Value" is the current value for that channel.
Enter the "New" value of 0 (zero)
[Test]
[Save]

Note: It is normal for the display to show something like "--/--" instead of an actual distance/time to service after resetting until you have driven some distance.


--------------------------------------------------------------------------------

Pre-1998 models ... or if Channel 02 is not available:

[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
Enter the correct channel from the list below in "Channel Number"
[Read]
The "Stored Value" is the current value for that channel.
Enter the "New" value of from the list below.
[Test]
[Save]

Channel 05 should be the distance until the next Oil Service.
It is in thousands of kilometers. Let's say you want the Oil
Service light to come on in 5000 miles. That would be 8000 km.
Put the value 8 into channel 05. The "standard value" used by the US
dealers would be 12 (7500 miles).

Channel 06 should be the distance until the next In-1 Service.
Same units as above. Standard value would be 24 (15,000 miles).

Channel 07 should be the time until the next In-1. In-1 lights
up based on time or distance, whichever comes first. This is in
10's of days. Standard value would be 36 for 360 days.

Channel 08 would be time until the next In-2. In-2 is based
strictly on time. Standard value is 72 for 720 days (about
two years).
olc

 postitati 21.05.07 10:48
eks igaüks vahetab õli omal moel. mina maksin selle teenuse eest viiamti 85.- enamuse moodustabki sellest utiliseerimine. tööraha oli seal vaid pisiteenusejagu ehk 35.-

Just laenasin seda juhet oma masina nullimiseks ja juhe oli sisuliselt usb to serial converter. sai kõik nullitud igatahes
erki.t

 postitati 21.05.07 10:20
kosutav teadmine, et mul on POOLETOOBINE KAABEL... nimelt USB üleminekuga arvutile...

saan veakoode lugeda ja neid kustutada... jne kellasid ja vilesid ja vilkuvaid tulesid vag comis vaadata... seni pole veel auto muidugi ühtegi mõistlikku veakoodi genereerinud ühegi vea ilnedes... a la tühikäigu probleemid vms...
none fault codes found... :D
veekaheksa

 postitati 21.05.07 08:38
Selle jaoks peab olema COM pordiga arvuti. Igasugu USB jne üleminekutega ei ole neid võimalik nullida. Uuematel vbolla on(CAN BUS), vanematel mitte.
erki.t

 postitati 21.05.07 08:20
kusjuures...
see kuidas nullitakse huvitaks paljusid...
elik kus kurat on VAG COM-s see koht kus saab neid INS ja OEL asju nullida?

proge on kaabel on... knowhowd pole...
jõuvanker

 postitati 21.05.07 05:53
Koomiline teema:D

Laudade peale ajades, jäi kindlasti masina diferent tahapoole e ahtrisse.. osa õlist jäi hooratta poolsesse õlivanni ossa. Selleks läkski nomrist vähem õli. See, et Sa saad 220.- 5L poolsünti.. maini ära ka tootja:D
Ise kodus vahetamine ei ole just see kõige õigem, kuna vanaõli utiliseerimisega on probleeme - oht keskkonnasaastamisele.

PS!
Diferent - paadi/laeva kalle vööri või ahtri suunas, mõõdetakse kraadides.
Driver

 postitati 21.05.07 04:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

Asjalikud vennad teevad ka veel.



kuidas sa hindad vendade asjalikkust?
mis selles õli vahetamises keerulist on?

ja üleüldse mida te tilgute siin kui inimene tahab ise vahetada siis las vahetab ja see mis õli ta mootorisse paneb see on küll igaühe oma asi :)
Jann

 postitati 17.05.07 04:16
Mina käin näit. sellises kohas,kus õlivahetus on tasuta.
Muidugi filter ja õli tuleb sealt osta,kusjuures hind on väga norm.Asjalikud vennad teevad ka veel.
Plinger

 postitati 15.05.07 19:02
Tsitaat:
Algselt postitas: aim17
auto siis A4 2,6 mootoriga. Ostsin 5liitrit poolsünt õli 220-eeku õlifilter 45-eeku ja läks aega üle poole tunni kuna lasin tal ikka tükk aega tilkuda.Kokku siis 265 eeku. töökodades 500-600, või segi rohkem läinud kui räägivad, et neil migi supper õli mis maksab rohkem.
Esimene üllatus oligi see, et ostsin 5l kanistri ja pabistasin, et äkki jääb puudu sest mõnes kohas kus vahetasin väitsid, et läks 5,5l sisse. igaks juhuks mõõtsin enne ,kui päris kanister tühi oli ja mida ma nägin, näitab, et õli juba üle mxi. seega siis läheb 4 millegiga.

Tubli mees, aga mina küll oma mootorisse 45.- liiter maksvat õli ei julgeks kallata. Teiseks läheb sellesse mootorisse juba tehase andmetel 5l, mina lasin endal ligi tunni tilkuda ja pärast 5l sissekallamist ja veidi ootamist oli asi täpselt normis. Nii et kui sa sinna 4 millegagi kallasid ja üle maksimumi oli, siis ei tihanud sa piisavalt kaua tilkuda lasta...
eXa6

 postitati 15.05.07 18:16
küsimus selline, et kuidas see kompuutri nullimine käib, kas saab seda ka ise kuidagi teha. autoks 2000 a A6. õli sai just vahetatud, aga see tuluke ikka seal kompuutris põleb.
exess

 postitati 14.05.07 10:17
No kus sina siis õli vahetamas käinud seni oled,et sellised andmed?Kui just esindusse ei lähe,siis tavaliselt on hind :õli ise+ tööraha nii 100-150.-
Kui tahtmist on ise näppe õliseks teha ning ka koht olemas,siis miks mitte,kuid enamusel,kes linnas elavad,neil see võimalus puudub...Pealegi nullitakse kompuutril ka see õlivahetusevälp ära,et ta ei hakkaks seal vilkuma pärast-võin ka muidugi eksida:P
aim17

 postitati 14.05.07 09:14
Ega see nüüd õige õpetus polegi, pigem soovitus. Vahetage oma autol õli ise ära.Väga lihtne ja kerge töö.Ja saate teada ka veel, et teie autole läheb liiter või pool vähem õli, kui autotöökojad seda väidavad:))
auto siis A4 2,6 mootoriga. Ostsin 5liitrit poolsünt õli 220-eeku õlifilter 45-eeku ja läks aega üle poole tunni kuna lasin tal ikka tükk aega tilkuda.Kokku siis 265 eeku. töökodades 500-600, või segi rohkem läinud kui räägivad, et neil migi supper õli mis maksab rohkem.
Esimene üllatus oligi see, et ostsin 5l kanistri ja pabistasin, et äkki jääb puudu sest mõnes kohas kus vahetasin väitsid, et läks 5,5l sisse. igaks juhuks mõõtsin enne ,kui päris kanister tühi oli ja mida ma nägin, näitab, et õli juba üle mxi. seega siis läheb 4 millegiga.
Ja selle raha mis ma oleksin töömehele maksnud selle eest läksin pubi ja ostsin endale mõned kannud ja ühe hea prae ja enesetunne oli ülev.Et tegin ise ja ei maksnud selle eest mida ise saab vähese vaevaga teha.
Ise sõitsin hoovis laudade peale ja sai kõik tehtud

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 72.3% - SQL: 27.7%]