Teema ülevaade |
bob
|
postitati 13.05.15 20:06 |
Väga hea info, tänan
Märgin ka siia teemasse sinu kirjutatud õpetuse, tsitaadina.
Tsitaat: | Algselt postitas: lkallas
Et istmega lihtsam ümber käia oleks tuleb see autost välja tõsta. Järgnev kehtib manuaalsete istmete kohta.
Istmesiini plastik-katte eemaldamine: tõmba tüübel välja ja tõmba plastikut taha.
Eemalda istme stopperpolt ja lükka iste nii taha kuni ta siinidelt maha jookseb. Nüüd saab istme autost välja tõsta.
Eemalda istme plastikud lükates kruvikeerajaga välja plastikpulgad.
Eemalda seljatugi. Selleks võta lahti klamber ja keera lahti polt. Polti lahti keerates tuleb kasutada kvaliteetset kruvikeerajat sest polt on
keermeliimiga kõvasti kinni. Vastasel juhul keerad sakid maha ja pead poldi välja puurima.
Eemalda peatugi seljatoe küljest. Selleks eemalda lapiku kruvikeerajaga väike plastik "taldrik" mis asetseb selle augu peal kuhu sisenevad peatoe
raudpulgad. Kui need eemaldatud tulevad nähtavale splindid. Eemalda need ja tõmba peatugi välja.
Järgmiseks eemalda seljatoe kõrguse reguleerimise ratas. Selleks eemalda selle keskelt kork ja kruvi lahti reguleerimisratas.
Nüüd eemalda seljatoe taga asetsev plastikplaat. Selleks kruvi lahti 2 all olevat kruvi. Tõmba lapiku kruvikeerajaga riie plastikplaadi soonest
välja.
Päästa riie haakide tagant lahti.
Lükka välja peatoe plastpuksid. Selles kasuta nr 10 padrunit või näpitsad. Suru kokku ja lükka üles.
Lõika läbi kõik traadist klambrid.
Seljatoe keskmine riie on kinnitatud spets klambritega, mis poroloni sisenedes ajavad harud laiali. Tõmba need ükshaaval ettevaatlikult välja. Pärast
riiet kinnitades kasuta kontakt-liimi ja neid samasid klambreid. Klambrid tuleb käsitsi ükshaaval tangidega sisse tagasi lükata.
Istmeriide tagasi panemisel võib kasutada traadist polstriklambreid. Selleks on vaja õigeid tange.
Kasutada võib ka 203 x 2,5mm kaablivitsasid. Nad on piisavalt pikad ja kitsad, et muuta paigaldamine lihtsaks ja mugavaks.
Peatoe riide eemaldamiseks võib eemaldada metallvardad, kuid see pole vajalik.
Riide eemaldamiseks on hea keskmine lapik kruvikeeraja millega riie keskmisest soonest välja väänata.
Metallvarda eemaldamine
Riide eemaldamine
Peale pesu ettevaatlikult kõik oma koheale tagasi ja valmis.
Loodetavasti teeb see õpetus esmakordse istmeriide eemaldamise lihtsamaks. |
|
lkallas
|
postitati 13.05.15 19:33 |
Tsitaat: | Algselt postitas: bob
Hakkasin oma kuubiku istmeid lammutama, et katted ära pesta. Oskab keegi öelda, kuidas peatoe jalgade plastik pesasid, seljatoe küljest, tervelt kätte
saada? |
Vaata SIIA.
Keri veidi allapoole ja seal on pilt numbriga 74-014.
|
bob
|
postitati 13.05.15 15:16 |
Hakkasin oma kuubiku istmeid lammutama, et katted ära pesta. Oskab keegi öelda, kuidas peatoe jalgade plastik pesasid, seljatoe küljest, tervelt kätte
saada?
|
AudiTeam
|
postitati 22.02.06 11:00 |
Istmete sobivus Audi Coupesse (kuubikusse):
Sai ostetud uuema Coupe sport istmed (mitte minu kuubikusse) ja tahtsime need sobitada vanemasse Coupesse – eelnevalt teadsin et C4 kere istmed on
laiemad ja need ei sobi (ka sellepärast et nende seljatugi ei käi ette – rahvas ei saa tagaistmetele)
Paigaldades siis avastasime et ka uuema Coupe istmete alusraamid on laiemad vanema Coupe omast:
Uuema Coupe istme raam on ~54cm ja vanema oma ~46cm lai.
Juppideks lõikama ja keevitama ei tahtnud kuidagi hakata, sai proovitud järgmist – kiskusime istmike raamidel padjad maha ja selgus et padjad sobivad
nii mõlema raami peale.
Sai mõlemad istmed ümber lapatud ja kokku tagasi pandud. Seljatoed istuvad ilusti ka vanema alusraami külge – neid vahetama ei pidanud.
Sport istmete istmiku külgede taastamine:
Sportistmetel tavaliselt see viga et need istmiku küljed kipuvad ära vajuma ja metallraamid tulevad läbi porolooni.
Seda asja annab parandada (seda tööd on teostatud vanema Coupe (kuubiku), kui ka uuema Cope istmete peal): Istmed autost välja võtta – seljatoed
küljest ära. Istmiku padi eemaldada raami küljest – vanemal Coupel on seal ees 2 teravat tüüblit siis külgedelt on 2 klambrit, tagant äärest sammuti
klambrid (teistsugused) ja tagant poolt tuleb lahti lasta pingutustraadid.
Põhjus miks need istmiku küljed kipuvad ära vajuma on lihtne – seal poroloon padja sees on U kujuline liist mis on kinnitatud poroloon padja külge ja
toetub istmiku raami peale – see kipub katki minema ja raam litsutakse sisse ja välja käimisega läbi porolooni.
Raam ise vajub ka mingil määral ära – seda saab muidugi tagasi kangutada aga kui kaua ta püsib seda ei oska öelda.
Ärge selle kangutamisega üle ka pingutage – liiga kõrge äär on jälle ebamugav ehk. Pärast selle ääre kangutamist oleks mõistlik sinna ümber panna
mingi kummivoolik, et see raam koheselt jälle läbi porolooni ei tungiks.
Katkine poroloon sai ka kokku liimitud liimiga mis ei jää omadustelt jäigaks – mingi kummi liime ehk oleks vist parim. Lisaks liimile sai veel
poroloon ära teibitud täieliult.
Pärast samamoodi asjad kokku tagasi ja mingi aeg peaks istmed jälle kestma.
Kuubikusse kuhu läksid uuemad Coupe istmed – nendest vanadest (kõrvalistuja istmest) sain ma oma kuubikule korraliku juhi istme kokku monteerida. Nüüd
see katkise istme mure murtud. Ja nagu pildilt näha juhi istme istmiku ääred kõrgemad ka.
|
|