Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
Tag. piduri suppordite remont
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: aivo82[/i] [quote][i]Algselt postitas: bruno53[/i] Endal audi 80 quattro ja tagumise suppordi vahelt ajas õli välja. Käsipiduri hoova mutri vahelt täpsemalt. Ostsin siis omale paranduskomplekti ja kõik tihendid sain ära vahetatud aga üle jäi üks tihend millel vedru ääres. Oskab keegi öelda kuhu see minema peaks? Tihendite vahetamisest abi polnud, õli pritsib ikka sama mutri vahelt välja. Veider oli ka see, et esmalt lahti võttes oli see otsmine mutter käsipiduri hoova külge keevitatud niiet pidin relakaga lahti lõikama, et suportit üldse lahti saada. Kardan, et asi üle jäänud tihendis. Oskab keegi abiks olla? Tänud! [/quote] Toprani komplektis on käsipiduri hoova tihend nii uuema kui vanema tüübi suppordile, võimalik et teiste tootjate komplektis samuti. Uuemal suppordil on pealekeeramise võll selline: http://serxx.tmkk.ee/audiclub/tagumine_support/suppordi%20remont%20124.html ja võlli tihendil koonusekujuline krae mis läheb vastu mutriga kinnitatavat hooba. Kui peale tihendite vahetust asi pidama ei jää on tegu siiski ilmselt roostes võlli süüga mitte Toprani tihendite süüga. Hakkas ka omal peale tihendite vahetus endiselt lekkima ja peale võlli vahetust jäi pidama. Uue võlli sain teiselt suppordilt mis jäi ripakile roostes kolvi tõttu. Uuemaid suppordeid on kahte sorti, alumiiniumist ja rauast. Alumiiniumist supporditel esineb lisaks see probleem, et kui käsipiduri hoova tihendist lekkima hakkab, siis tihendi ümbrus ussitab ära ja lihtsasti tükke küljest ajama. Sellist suppordit üsna raske lekkevabaks saada. Vanemal suppordil on pealekeeramise võll nagu sellel joonisel: http://motoclub.pri.ee/upload/pildid/lucas.jpg Hoob võlliküljest ära ei käi ja võlli tihendil kraet ei ole. Nendele kes loodavad asjad varem poest asjad valmis osta ja ühe korraga kõik jonksu saada soovin ma edu. Kunagi ei tea ette mis on probleemi põhjus ja mis on roosteussi poolt närida saanud. Lihtsam on osta kõrvale kasutatud suppordid ja need ära remontida ning alla keerata, siis asi kindel. Hiljem saab alati vanad suppordid peale ülevaatamist ja remontimist lihtsa vaevaga ära müüa - korras asjale leidub alati ostja. Kasutatud suppordi ostmisel on hea kontrollida, et kolb hoova keeramisel välja liiguks ja kolbi välja keerates ka tihend üle vaadata. Kui tihend terve siis kolb suure tõenäosusega roosteta ja kui hoova liikumiseks eriti suurt jõudu rakendama ei pea siis tegu korraliku asjaga. Alumiiniumist supordil peaks vaatama ka hoova tihendi ümber olevat serva, et sellest tükke väljas ei oleks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
Tag. piduri suppordite remont
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.3%
- SQL:
63.7%
]